A suli eléggé megsínylette az elsősök és Yor forradalmát. Egy komplett évfolyam iskolaellenes, miközben két évfolyam működik. A rebbelió utáni napokban megszilárdítottuk a hatalmat a Saundersekkel, és újra Horthy lett a Horthy. Szerdán olyan nagy káosz lesz, érzem, szóval mindenesetre készenlétbe raktam a senshacsapatokat. Elkezdtük építeni az új parlament épületét, de mire eljön a szerda, valószínűleg csak az ülésterem lesz kész. Valamiért ez eléggé 1896 újra. (Utalás!) A győzelem utáni napon, mikor a suliban hemzsegtek a Saundersek és a Horthys beöltözött diákok, gondoltam, kimegyek a csajokkal inni egy teát és enni egy egy kis teasütit a tavaly nyílt teázóba. Darjeeling telepítette ide, miután hiányzott neki az angol életérzés a bajnokságon, és ahhoz képest, hogy idegen helyről jött bolt, valamiért egy csésze tea olcsóbb, mint fél kiló kenyér. Leültem egy asztalhoz, rendeltem öt csésze teát és egy kosár teaüteményt, és szépen megjöttek a többiek is.
-Hova tűntél?-kérdezte Suzume.
-A régi lakásomba-mondtam.
-Szóval te ott ültél, és vártad, hogy vége legyen?-érdeklődött Riko.
-Nem feltétlenül. Elmentem tárgyalni Yorral. Olyan feltételeket tolt az arcomba, hogy minden éppeszű vezető, akinek a szövetségesei vannak, és még van egy hadseregnek nevezhető valamije, az nem fogadja el-magyarázok.
-És a végén mégis sikerült rádkényszerítenie ezt a diákkormány dolgot?-érdeklődött Takako.
-Azt én találtam ki, hogy lehetőleg ne kelljen még egyszer megszálló erőket hívni-mutattam egy Saunderses őrjáratra az ablakon.
-És te technikailag tag vagy? Vagy téged is be kell választani?-kérdi Riku.
-Én mindig ott leszek az üléseken Naramoval együtt. Én nem képviselő vagyok-mondom.
-Ihatunk végre?-kérdezte Riko.
-Akkor...-kezdtem volna, amikor Soma besétált a teázóba.
-Ide ülhetek?-hozott magának egy széket Soma.
-Csak nyugodtan-bólogat mindenki.
Rendeltem még egy csésze teát Somának, és elkezdtünk teázni.
-Miről megy a diskurzus?-kérdi Soma.
-Erről a diákkormány micsodáról-mondta Riku.
-Ohh. Szerintetek én is bekerülhetek?-érkedlődött Soma.
-Sajnálom, de már az is elég nagy húzás volt, hogy ideköltöztettelek, nemhogy még a suli kormányába ülj. De szerdára már kész lesz a nézői páholy-mondom.
-OK-bólint Soma.
-Na, élvezzük a teát!-mondja Takako.
Miután megittuk a teát, hazamentünk, és újra beindult az élet. Érezni lehet a levegőben, hogy az elsősök nem nagyon vannak velünk, de reménykedem, hogy azért vannak ott is lojalisták. Pörögtek a napok, és eljött a szerda. Délelőtt odajön hozzám egy elsős.
-Jó napot, kormányzó!-köszönt.
-Ayumi vagyok, egyébként hívhatsz így is. És mit szeretnél?-érdeklődtem.
-Én Himari vagyok, az 1B delegációjának a vezére. Szeretnénk, ha engedélyeznék beállásunkat mögéd-érdeklődött Himari.
-Nem tudom, minek kérdezed meg ezt, hiszen még nem beszélünk itt pártokról. De örülök, hogy végre van egy lojalista elsős osztály-mondtam.
-Köszönöm!-rohant el Himari.
Eltelt a nap, és szép lassan mindenki odament a parlament elé. Minden diák. Annyira sokan voltak, hogy megtelítették a későbbi évfolyamoknak szánt székeket is, és így is jegyrendszert kellett bevezetni. Egyesek 2000 kreditet képesek voltak elkölteni egy helyért. Végülis, ez nagy látványosság lesz!
YOU ARE READING
Scholae et preafectus! (Girls und Panzer fanfic)
FanfictionFőszereplőnk Ayumi Hakaga, aki egy nem volt átlagos, a családja elért dolgai miatt. Eléri a tizenkettőt, és elmegy egy suliba, ami épp a zárás szélén van. Amikor a sulit bezárják, akkor tűnik fel egy idegen egy levéllel, ami részben megmenti a sulit...