-25-

1K 96 101
                                    


Arkadaşlar öncelikle derin üzüntülerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Dünya üzerindeki en büyük felaketlerden birini yaşıyoruz ve bu oldukça acı verici. Deprem bölgesinde olmamıza rağmen oradaki herkesin acısını paylaşıyoruz. Tabii onların yoğun duygularının kim bilir ne kadar küçük bir parçasını hissedip kahroluyoruz... Allah yardımcınız olsun... Maddi manevi mümkün olduğu kadar sizin yanınızdayız. Bu konu hakkında ne yapabileceğimi bilmiyorum gerçekten. Boğazım düğümleniyor. Televizyon başında umutlu bekleyişlerimiz aklıma geliyor. Tek umudum kurtulanların olabilecek en iyi şekilde hayatlarına devam edebilmeleri❤️

https://fonzip.com/ahbap/kampanya/donations-for-earthquake-in-turkiye?fbclid=PAAaYiw4zYfmjAWMvL-vkNCpOWJLmt3je-qXwLhgyaCrN3hJrHEG0xxjyFlNQ

Bu linkle ahbap üzerinden bağışlarını da yapabilirsiniz...

Bangtan olayını da bu araya sıkıştırmak istemiyorum, zamanı değil bence sonuçta hâlâ kendi yaramızı sarmaya çalışıyoruz ancak sıcak sıcağına da ele almak istiyorum...

Arkadaşlar deprem olduktan beş gün sonraydı sanırım, kimin Türkiye'ye destek olduğuna baktığımda bangtanı görmemek biraz hayal kırıklığına uğratmıştı beni de. Ancak biraz daha bu konuyu düşününce Unicef temsilcisi bu güzel kalpli adamların Türkiye'yi böyle bir durumda yalnız bırakmayacağını düşündüm. Çünkü onlar ne islamofobik ne de türk düşmanı. Tüm dünyanın sırtını çevirdiği Yemen'deki aç çocukları bile unutmayan insanlar... Ve haklı da çıktım. Zaten 7 Şubat'ta üyeler Akut'a yardım yapmışlar. Storylerine ekleme yapmadılar diye linçleyenler olmuş ancak Bangtan'ın politikası bu. Avustralya'daki orman yangınlarında da Filistin olaylarında da her şeyi üstü kapalı yaptılar. Buna rağmen sanırım Namjoon bizim için life goes on'u paylaştı. Yani çoğu kişi bize yordu bunu. Life Goes On paylaştı diye linçleyenler olmuş ama o şarkının çıkış nedenini biliyorsanız bunu iyi niyetle yaptıklarını bilirsiniz. Hybe ise geç yardım yaptı diyenler var. Şirket büyük ihtimalle geç koordine oldu diye düşünüyorum çünkü bu hafta sm'in hisselerini almış.

Toparlamak gerekirse...

Arkadaşlar aranızda depremden etkilenenler varsa her zaman buradayım. Sohbet edebiliriz isterseniz❤️ Bu kötü günleri mümkün olan en kısa zamanda atlatmamız için dua ediyorum ve ediyor olacağım.

İyi okumalar...

*********

Yıl 1777

Jungkook şöminede yanan ateşin eşliğinde resmine devam ediyordu. Taehyung yokken aklına yapabileceği pek bir şey gelmemişti. Herkesin morali bozuktu ve sohbet de etmiyordu. O da boyalarını ve tuvalini alıp başlamıştı çizmeye... Taehyung uykusuzken uyumak ona suçlu hissettiriyordu.

Boyalar rasgele bir biçimde tuvale yayılıyor. Bilinçaltındaki tek kişiyi çiziyordu. Her zamanki gibi... Omegasını...

Sadece boyadı ve çizdi o gece. Şöminenin loş ışığı yüzünden gözleri yanıyordu ama umrunda değil gibiydi.

İçgüdüsel olarak resmin üzerinde dolaşan fırçası durduğunda en küçük ayrıntısına kadar çizdiği Taehyung ortaya çıkmıştı. Gözünün altındaki benden üzerindeki ince kumaşın altından gözüken esmer tenine kadar özenle çizilmişti bu resim.

Güneş de doğmaya başlamıştı artık. Jungkook zamanın nasıl geçtiğini bile fark etmemişken çıkan resme ilk defa geri çekilip de bir bütün olarak baktı.

Two Universe //TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin