ASYA

128 9 5
                                    

Kahretsin ki çok kötüyüm. Nedeni ise Deniz. Gerizekalı , mal , öküz ,hayvan... Ve daha bir çok şey. Hem benle çıkıyorsun. Hemde başka kızla flört ediyorsun. Kimsin sen abicim yaa. Daha fazla kendi kendime konuşursam kafayı yiyeceğim. Biriyle dertlesmem gerekiyor. Ve bu kisi de aşk acısı çeken (tabiki platonik) HAZO!! Telefonumu çıkarıp hemen Hazal'ı aradim.

"Açsana kızımm!"

Bak yine kendi kendime konustutturuyor yine.!! İşte açtı.

Ben "Aloo nabeer! "

"İyiyim senn "

" Çok kötüyüm gerçekten lanet olsun!"

"Noldu bee!"

"Kızım senin hayattan haberin yok , resmen hayatin kalbi bende atiyor yanii!"

"Söyle artık çatlıycam şimdiii"

"Hazır mısın?" Amacım onu sinirlendirmekti. Galiba başarmıştım.

"Maaal söylesenee!!"

"Tamam tamam.Deniz'le ayrıldık. Pisoo herif benle çıkarken başka kızla flört ediyormuş"

"Oha ciddi misin?!"

"Gayet ciddiyim. Hayatımdan çıktı artık , o yüzden baya sinirliyim"

Biraz sessizlik oldu.

Hazal
"Ayy canım yaa sen gelsene bize bizde kalirsin dertlesiriz falan"

"Aslında çok iyi olur , tamam geliyoruum!"

Ve telefonumu kapattım. Hemen üstüme birşeyler giyip çantama pijamalarımı , ayıcığımı da alıp yola çıktım. Taksiye binip Hazallara geldim. Kapıdaki güvenlik görevlisi "Hoşgeldiniz" dedi. "Hoşbuldum" dedim gülümseyerek ve içeriye girdim.
Zili çaldım. Kapıyı hizmetçi yani Selda teyzeciğim açtı.

"Asya'cığım hoşgeldin naber?"

"İyiyim Selda teyzeciğim senn"

"İyiyim canım bende hadi gel içeriye Hazal odasında"

"Tamam canımcım hadi byy" dedim ve onu öpüp el salladim. Arkama baktığımda Selda teyze kafasını sallayıp,

"Deli kız" dedi. Canım yaa!

Neyse merdivenlerden yukarıya Hazal'ın odasına doğru çıktım. Hemen Hazal'ın odasının kapısını 'hart' diye açtım. Bilgisayar başındaydı. Korkmuştu.

"Kalk kalk hemen birilerine herseyi anlatmam gerekiyor ve o kisi sensin. Yoksa kafayı yiyeceğim."

"Sanada merhaba Asya"

Şaşırdım. Aklım karışmıştı ve inceyi anlayamamıştım. Ama benim 8 köşeli jeton sonradan düştü.

"Merhaba merhaba hadi nutella ve bir yastık ver bana"

Hazal şaşırmıştı.
"Napacaksın onları?"

"Sinirli olduğum için sinirimi yastığa boşaltıcam. Hemde aynı anda nutella beni rahatlaticak."

"Şenin kafa da bi ayrı güzel ,ama yinede iyi fikir!"

"Aynen öylee!"

Hazocum malzemelerimizi getirdi. Ve karşıma oturdu.

"Dökül bakalım!"

"Nerden başlasam bilmiyorum ama bir yerden başlıyorum işte. Biz bu Deniz gerizekalısıyla çıkıyoduk ya. Işte bu mal gitmiş başka kızlarla havuzda flört ediyor. Bendeki o arada havuzun önünden geçiyordum. Bir tanıdığımı gördüm. Merhabalaştık falan. (Ağzım nutella dolu ve Hazal'ın gözleri de pörtlek pörtlek) Sonra konuşurken Deniz'i gördüm. Ona seslendim duymadı. Sonra bi kızın yanına gitmez mi ? Ben bunları bir süre izledim. Baya sevgililer yani. Ben Deniz'in yanına gittim masada el ele oturuyorlar. Sonra ben bu kızın saçından bir tuttum. Deniz'e de aynı şekil yaptım. Deniz'e bir tokat attım."

Yastığa da bir tokat attım. Sonra devam ettim.

"Sonra kıza "Defol!!" diye bağırdım. Herkes bana bakıyordu.-"

"Sen mal mısın kızımm!"

"Aaa bi anlatayım.Neyse işte ondan sonra kız gitti. Deniz'e de ' Yazıklar olsun pislik herif ' dedim. Sonra tokat atıp çıkacaktım ki o kız karşıma çıktı. Kızın kulağına ' Aldım plakanı akıllı ol aklını alırım ' sedim ve kızı o hışımla iktirip kapıdan çıktım."

"Lan sende ne cevherler varmış ben bilmiyormuşum. Aferin kız sanaaa!

Ben baya nutella yiyince Hazal da doğal olarak tepki gösterdi.

"Nutellamı bitirdin maal!"

Ağzım dolu bir halde

"Yaa bananee!!"

Ve Hazal nutellayı götürdü. Neredeyse akşam olmuştu. Biraz dişiler yedik. Sonra yataklarımızı hazırladık. Pijamalarımızı giyip biribirimize iyi geceler dileyip yattık. Bir süre sonra baktım uyumamıştı bende uyumamıştım. Ikimizde birbirimize numara yapıyorduk. Sonra kalkıp onu yanağından öptüm ve yattim. Canım o benimm! ❤







MASAL GİBİ..!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin