-na így már sokkal jobban tetszel, az a ruha sok mindenre emlékeztetett rajtad, például a szép emlékekre-jött oda hozzám Damon.
-ez most sértés?-húztam fel a szemöldököm.
-dehogy Blair, ez egy bók volt. Méghozzá nem is akármilyen-rázta meg a fejét.
-figyelj Damon, tudom, hogy neked azóta is a drága egyetlen kis Katherine Pirce kell, aki annyi mindent tett érted. Oh semennyit-nevettem el magam-például vámpír lettél miatta, gyilkos, érzelmetlen stopperóra aki bármikor felrobbanhat és mészárlásba kezd-gondolkodtam el-szóval ha még mindig Katherine kell neked oly annyira ne szemezgess velem, ne bókolgass sőt ne mosolyogj rám mintha a szemeiddel vetkőztetnél.
-milyen szemezés?-húzta perverz vigyorra a száját.
-tudod te miről beszélek-forgattam meg a szemem-szólj ha helyre tetted magadba a dolgokat. Jó?-megvártam még a mosoly lehervad róla majd elmentem.
Akarok e valamit Damontől? Nem.
Vagyis de, de ez nem olyan egyszerű. Szeretni szeretem azóta is, ez nem múlt el. De az, hogy a nővéremet szereti, kilőtte nálam a biztosítékot.
Hiányzott a vele töltött idő, hiába volt az kevés, hiányzott. Most, hogy itt vagyok, ez mind elhalványult.Véletlenül meghallottam Elena és a testvére Jeremy beszélgetését, ès eszembe jutott, hogy ez a beszélgetés olyan mint az enyém és Katherineé, Jeremyt valamennyire ismerem, találkoztam vele, tudja, hogy ki vagyok. Az a baj, hogy a jó szívemmel utána kell menjek.
Haha jó szívemmel, pff csak balhét akarok.-tini fiú vagyok ès annyi mindent érzek, és képtelen vagyok kimutatni, miért ilyen nehéz az élet?-adtam elő magam.
-kuss-válaszolt vissza.
-velem te nem beszélsz így én nem a nővéred vagyok hallod-fogtam meg a karját és rántottam magam felé-és vele se beszélsz így-néztem a szemeibe.
-mivan ennyire jóba lettetek? Azt hittem a szemmel gyilkolás az nem az öribariságot jelenti.
-kicsit gondolkodj el, hogy mit mondasz mielőtt kimondod-forgattam meg a szemeim.
-kitörölte az emlékeimet, hülyére vett. Szerinted, hogy kéne vele beszéljek?-nézett rám kérdően.
-a kitörlés tudtommal Damon csinálta. Nem vesz hülyére épp, hogy megóv téged.
-azt ne ő döntse el-indult volna meg de megint vissza rántottam-engedj el vagy balhé lesz.
-kitöröm a nyakad mielőtt bármit is csinálhatnál-néztem fenyegetően a szemébe.
-Blair hagyd-jött oda Stefan-jól vagy?-fordult Jeremy felé-Blair kedvesen csak arra célzott, hogy ne Elenát okold. Amit csinált Damon, hogy átváltoztatta Vicit, èn megöltem. Mert veszélyt jelentett rád is meg a nővéredre is, de nagyon sajnálom, hogy így alakult.
ESTÁS LEYENDO
Another Petrova ~vampire diaries ff~
Fanfic-sziasztok fiúk-mosolygott a lány aki az ajtóban állt. Damon és Stefan sokkoltan állt az ajtóban-mi az, ennyi év után be sem engedtek? -nem, nem, nem-kezdte el sokkoltan Damon-lehetetlen. Hiszen te meghaltál. -mint látod élek és virulok-harapott b...