Kampüsün yanında ki kafeye geldiğimde saat 5'e geliyordu.
Daha diğerleri gelmemişti. Telefonumu çantamdan çıkarıp gruba mesaj
yazmaya başladım.
SEKSOLOGLAR
Heeey geldim ben kampüsün yanında ki kafeye. Nerdesiniz?
~Hesna
Ceydayla kampüsten çıkıyoruz 5dk ya ordayız.~İrfan
Ay ay cennetteyim sanırım bir kumral görmüşüm anam ofof.Ceyda ~İrfan
Senin cennete gideceğini pek düşünmüyorum.~İrfan
Ya sus bi hem sen nerden biliyon belki cennette gitcem. Cennettin girişinde beni kumral Yaseminimin bekleyeceğine eminim.JCJWKFKWKFKWKYFJD
~Ceyda
Yasemin kim?İrfan~Ceyda
Yeni gelmiş okula. Tıp fakültesinde aynı faküldtedeyiz yani.🤭~Elif
GÖRDÜM ABİ O KIZI MÜKEMMEL BİŞİ FİZİK KADIN.Hesna~Elif
Mükemmel bişi mi? Kör müsün dicem de benim kadar mükemmel ve seksi bir varlığı görüyorsun. Ah ah hakkımı helal etmiyorum.Ya kesin tartışmayı hani
geliyordunuz yarım saat oldu
be vallahi şekerim firladı açlıktan.~Hesna
Beni yalamaktandır o bebeğim.Emin ol seni yalasam
şuan böyle konuşuyor olamazdın.~Hesna
Ohhhh yala beni yut beni.Gözlerimi devirerek mesaja baktım.
Üstümde bir çift göz hissetiğimde telefondan başımı kaldırarak tam karşıma baktım.Cansu ordaydı.Beni izliyordu. Yanında kızlı erkekli bir grup vardı ama o grubu taktığı pek söylenemezdi.
Elinde ki telefonla birisine mesaj yazdığını fark ettiğimde kaşlarımı havaya doğru kalktı. Tam o sırada elimde ki telefon titredi.
0505*****
Bakma şöyle kendimi zor tutuyorum.Kaşlarımı çattım.
0505******
Çatmasana şu kaşlarını erken yaşlanacaksın.Erken yaşlanmam seni ne kadar
ilgilendiriyor?Gözlerim Cansu'ya kaydığında elinde ki kola şişesini yudumladığını gördüm.
Yeniden telefonum titrediğinde bakışlarımı telefona indirdim.
0505******
My pussy tastes like pepsi cola.Yeniden gözlerim Cansu'ya kaydığında bir elini bacağına koymuştu.Diğer elinde hâlâ kola şişesi vardı. Gözlerimin içine bakarak kolayı içiyordu.
Ona alt dudağımı yalayarak karşılık verdim.
Gözüm kafenin giriş kapısına kaydığında bizimkilerin içeri girdiğini gördüm. Elimi havaya kaldırıp burda olduğumu belirtircesine salladım. Masaya yaklaşıp koltuklarına oturduklarında gözlerimi Hesna'ya diktim.
"Sen sormadan ben söyleyeyim Ceyda'nın dersine giren Savcıyla karşılaştık kampüste adam Ceyda'yı gözleriyle yedi.Yakından daha da yakışıklı."
Sırıtarak Ceyda'ya baktım.
İrfan ben demiştim dercesine Ceyda'ya sırıttı."Görüyor musunuz minik avukatımız bile birini buldu ben hâlâ hayatımın kumralını bulamadım." Elini gözlerine yaklaştırıp sahte gözyaşlarını silmeye başladı.Hepimiz bu hareketine gülmeye başladık.
Elif "Vallahi çok acıktım sabahtan beri birşey yemedim lütfen artık yemek yiyebilir miyiz?" diyerek elini karnına koydu.
Hesna Elif'e dönerek "Üzülme yavrum beni yemediğin içindir o açlık sen beni bir ye bak bakalım açlık kalıyor musun"
Elif kıpkırmızı kesilmişti.
Masasın üstünde ki menüyü elimize alarak incelemeye başlamıştık.
Ceyda eliyle garsonu çağırıp "Bir tane salata alabilir miyim?" dedi.
Garson başını sallayarak Ceyda'yı onayladı.
Herkes sırayla ne yemek istediğini söylemeye başlamıştı.
Sıra bana geldiğinde bir tane tost ve cola istemiştim.İrfan Ceyda'ya dönerek "Kızım inek misin sen? Vallahi sürekli ot yiyorsun yakında mölemeye başlasan şaşırmayacağım."
"Ya sal beni artık ne istesem yerim seni ilgilendirmez."
"Evet ilgilendirmez ama arkadaşımın bir ineğe dönüştüğünü görmek beni ilgilendirir."
Ceyda tam ağzını açıp birşey söyleyecekken garson yemekleri masaya bırakmaya başlamıştı.
Gözlerim Cansu'ya kaydığında yanına sabah gördüğüm kumral kızın oturduğunu gördüm.
Yanımda ki İrfan'ı dürtüp kızı gözlerimle işaret ettim.
Gözleri kocaman açıldı.
"Şu kız hayatımda gördüğüm en iyi kumral olabilecek potansiyele sahip. Sonunda aradığım kumrala kavuştum yarabbim sana şükürler olsun." diyerek iki elini havaya kaldırıp dua etmeye başladı.
Ceyda alayla kaşlarını havaya kaldırdı "Ooo bizim bad boyumuz aşık mı olmuş?"
Hesna "Utandırma çocuğu." Ceyda'ya bakarak sırıttı.
"İşte bende aşkımdan yataklara düştüm gecem gündüzüme karıştı ama hâlâ o bana karışmadı." Hesna bu cümleyi kurup Elif'e bakmaya başladı.
Elif Ceyda ve İrfanla birşey konuşuyordu Hesna'yı duymamıştı bile.
Cansu'ya bakmaya başladığımda gözleri bende değildi karşısında oturan kızla konuşuyordu.
Masanın üstünde ki telefonumu elime alıp Cansu'ya mesaj yazmaya başladım.O zaman o kolayı seninle içmekten büyük bir zevk alacağıma emin olabilirsin.
BÖLÜM SONU AYAYAYAYYAYA
NASILSINIZZZZZZZ
YORUM VE VOTELARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER
SEVILIYORSUNUZ
MUAAAAAH
💗💗