Felix
Okay, am un plan
16:03Nu, eu am un plan
Facem planul meu
16:03✔️Hyunjin, cu tot respectul, nu.
16:04Nici măcar nu știi care e planul meu
16:04✔️Nu, dar știu că al meu e mai bun
16:04Doamne, bine. Care e planul tău?
16:05✔️Ca să ne infiltrăm în biroul directorului și în Consiliul Studenților, unul dintre noi trebuie să fie un delicvent, iar celălalt un student bun
16:06M-ai pierdut
16:06✔️Ok, tu intri în C.S. Ești suficient de deștept să o faci, iar acolo au calculatoare. Poate poți să găsești ceva.
Între timp, o să creez atât de multe probleme, încât o să ajung în biroul Președintelui Kim.
16:07Nu ești serios
16:07✔️Oh, sunt!
Plănuiesc să îl întâlnesc foarte curând
16:08O să sfârșești exmatriculat
16:08✔️Poate! Rămâne de văzut :D
16:08JP INC
Am informații noi pentru tine.
Toți studenții dispăruți făceau parte din Consiliul Studenților.
Raportul poliției nu menționa asta, în mod ciudat.
Am aflat asta după ce am spart sistemul și am intrat într-un mail trimis Președintelui Kim.
17:02✔️Wow, foarte impresionant, Hyunjin. Putem adăuga și "hacker" în dosarul tău, nu?
17:03Cred că da
17:03✔️Altceva?
17:03Liderul Consiliului Studenților a cerut președintelui să închidă clubul, de vreme ce era vizat, dar președintele a refuzat.
Eu și Felix plănuim să verificăm mai amănunțit
17:04✔️Deci tu și Felix îl suspectați pe domnul Kim?
17:04Da
17:04✔️Interesant. Sunt nerăbdător să văd unde o să te ducă această informație. Mersi pentru că m-ai anunțat. Sunt impresionat.
17:05Mersi
17:05✔️Și ce plănuiești să faci acum?
17:05Sunt acasă, iar Felix e pe drum. O să discutăm planul pentru a-l investiga pe președinte.
17:06✔️Excelent.
Agenția te prețuiește foarte mult, Hyunjin.
Ai fost și vei fi unul dintre cei mai buni spioni.
Ai eșuat o singură misiune, în toți cei trei ani pe care i-ai lucrat cu noi.
17:07Nu plănuiesc să mai eșuez din nou
17:07✔️Sper să nu. Totuși, câteodată, pedeapsa are un mod de a te învăța lucruri pe care nu ai fi crezut vreodată că trebuie să le înveți.
Cred că pedeapsa pe care ai primit-o în urma acelei misiuni eșuate te-a ajutat să devi spionul minunat care ești astăzi.
Nu ești de acord?
17:09Nu știu
17:15✔️Nu știi?
17:15Cred că trebuie să fiu de acord
17:16✔️♡♡♡♡
CITEȘTI
starless | hyunlix
Fanfictionhyunlix au, în care studenții dispar dintr-o anumită universitate, fără nicio urmă. hyunjin, un spion cu vechime, primește misiunea de a afla ce stă în spatele acestor dispariții. singura problemă? este forțat să lucreze alături de felix, un spion î...