[01:05] fear

122 14 2
                                    

TW: violență/vagă descriere a torturii fizice

——————

Hyunjin a început să citească din nou și din nou ultimele mesaje.

"Pedeapsa are un mod de a te învăța lucruri pe care nu ai fi crezut vreodată că trebuie să le înveți".

Poate că așa era. Hyunjin a învățat cum să ignore chinurile foamei, după ce a fost lăsat fără mâncare timp de zile întregi. A învățat că dacă nu strânge din dinți, să fie scufundat în apă rece ca gheața era aproape tolerabil. A învățat cum să își forțeze mintea afară din trup. Disocierea îl ajuta să suporte durerea. Agenția sa iubea tot felul de torturi fizice. Spatele lui Hyunjin încă avea cicatricile care puteau dovedi asta.

Aptitudinile pe care le-a dobândit, oricât de unice ar suna, i-au salvat viața. Încă mai are coșmaruri, din când în când, dar durerea din jurul încheieturilor provocată de lanțuri a dispărut. Spera ca într-o zi să poată spună același lucru și despre coșmaruri.

Nu a realizat cât de puternic îi tremurau mâinile, până când ușa camerei sale a fost dată de perete. Și-a scăpat telefonul pe podeaua tare, ducându-și mâna la inima care îi bătea violent în piept. Felix a clipit repede, amuzat, zâmbind ușor.

"Te-am speriat?" Îl tachinează, închizând ușa în urma lui. "Poate ar fi trebuit să bat, întâi."

Hyunjin nu putea să vorbească. Gâtul i se simțea uscat, iar cuvintele cântăreau parcă o tonă. Felix se holba la el, așteptând să spună ceva, orice, dar Hyunjin era blocat. Și-a dus privirea spre telefonul de pe jos, mesajele revenindu-i în minte și aducându-i tot felul de amintiri oribile. Nu putea să uite, oricât de mult și-ar fi dorit.

"Hyunjin." Felix a pășit mai aproape, mâinile sale ușor ridicate. "Ce s-a întâmplat?"

Hyunjin și-a dat drumul la respirație, reușind să formeze câteva cuvinte. "Nu pot- Nu știu."

"Nu știi?" Felix și-a ridicat sprâncenele. Cu grijă, s-a aplecat pentru a lua telefonul celuilalt, ochii săi începând să scaneze mesajele. La început, pe fața lui se citea curiozitatea, dar pe măsură ce timpul trecea, s-a transformat în furie. "Ce înseamnă toate astea?"

Hyunjin și-a revenit destul în simțiri, încât să îi smulgă telefonul din mâini. "Nimic. Doar am anunțat agenția de progresul nostru."

Felix s-a încruntat. "Da, dar au menționat o pedeapsă în aceeași propoziție în care era numele tău. Te certă ca pe un copil dacă eșuezi? Te exclud din anumite misiuni, pentru un timp?"

Hyunjin și-a scuturat capul frenetic. "Mai rău decât atât."

Pe fața lui Felix se putea citi compasiunea. Hyunjin ura acea privire din ochii lui mai mult decât orice. Nu era slab. Nu voia să primească mila altora.

"Hyunjin," Începe Felix, vorbindu-i pe un ton mai blând ca niciodată. "Te-au rănit?"

"Nu vreau să vorbesc despre asta."

"Dar trebui să știu-"

"Nu trebuie să știi nimic!" Răbufnește Hyunjin. "Am zis că nu vreau să vorbesc despre asta."

Felix părea că are de gând să îl contrazică, deschizându-și gura, înainte să o închidă la loc. Oftând, a dat din cap, resemnat. "Bine. Nu o să vorbim despre asta."

Umerii lui Hyunjin s-au lăsat în jos, în semn de ușurare. Era recunoscător că Felix nu a insistat. Să vorbească acum ar fi făcut ca cele întâmplate să fie reale; mai mult decât erau deja. Iar asta era prea mult pentru el. Creierul său oricum se asigura că nu o să uite vreodată.

"Hey," Felix s-a apropiat și mai mult, în încercarea de a-și așeza palma pe mâna celuilalt. "Să nu plângi."

Hyunjin nu a realizat că era aproape să o facă; mai mult decât s-ar fi așteptat. Voia să își ceară scuze, să facă orice pentru a-i distrage atenția lui Felix. Dar când și-a deschis gura să vorbească, vocea l-a dat de gol, iar lacrimile nu i s-au mai oprit.

În acel moment, Hyunjin a descoperit că Felix oferă cele mai bune îmbrățișări.

Mai repede decât și-ar putea da cineva seama, mâinile lui Felix l-au înconjurat și nu i-au mai dat drumul. Palmele sale erau mult mai mici decât ale lui Hyunjin, dar modul în care îl mângâiau pe spate era tot ce avea nevoie.

"Nu trebuie să vorbim chiar acum." Spune, cuvintele sale trecând peste umărul lui Hyunjin, în urechea sa. "Sau vreodată. Dacă nu vrei. Dar o să ascult oricând ai nevoie."

Hyunjin a aprobat, fără să își deschidă ochii. Continua să numere până la 10, înainte să rupă îmbrățișarea. Era o sarcină dificilă, iar când a ajuns la 8, s-a gândit că încă 10 secunde nu i-ar face rău. Dar cel care s-a desprins primul a fost Felix, continuând totuși să îi țină mâna, în timp ce zâmbea cald.

"Să mergem să luăm masa împreună." Spune acesta.

"Dar se presupune că ar trebui să venim cu un plan." Se încruntă Hyunjin. "Nu?"

"Putem să facem asta cât mâncăm." Răspunde Felix. "Știm cum să facem mai multe lucruri deodată. Ne descurcăm."

Hyunjin nu s-a putut abține din a zâmbi. "Okay." Aprobă el.

"Bine, lasă-mă să fac un duș. Apoi vom pleca."

"Okay." Repetă Hyunjin.

"Nu mai spune okay." Chicotește Felix, nu înainte să îi mângâie ușor umărul. "Nu o să dureze mult. Dă-mi 15 minute."

"Ok." Spune Hyunjin, râzând la modul în care Felix s-a întors să se holbeze la el.

♡♡♡♡

starless | hyunlixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum