Bölüm Şarkısı
Duman - BalCafeden çıktığımızda saat 8'e geliyordu. Yağmur çileşiyordu.Diğerleri İrfan'ın arabasıyla gitmişti. Ben biraz yalnız yağmurda yürümeyi tercih etmiştim.
Kulaklığımdan Duman grubunun Bal şarkısı geliyordu.
Telefonum titrediğinde heyecanla telefonu açıp mesaja baktım.
~Cansu
Balımın vücudundan cola içmek mi? bu fikir çok cazip geldi.Hadi ama! şuan tam o şarkıyı dinlerken ve onu düşünürken böyle bir mesaj atması...
Kulaklığımı çıkarıp cebime attım.
Sokak ıssızdı. Arkamda adım sesleri işittimde arkamı döndüm.
Cansu birkaç adım ilerde beni izliyordu.Islanmıştı. Saçları alnına yapışmıştı.
Yüzünden akan sular dudağına doğru iniyordu.Yutkunduğumda gözleri dudaklarıma kaydı.
Birkaç adım atarak aramızda boşluk bırakmadığında bana üstten üstten bakıyordu.
Elini saçlarıma attığında yüzümde ki bir tutam saçımı geriye doğru itmişti.
"Beni çıldırtmak için mi bu kadar güzelsin?"
Cevap bile vermeme izin vermeden yüzümde ki ellerini enseme kaydırdı.
Kafasını bana doğru yaklaştırıp eğdiğinde gözlerimi sıkıca yumdum.Nefesini dudaklarıma üflüyordu.
Dudaklarıyla beni öpmeye başladığında gözlerini kapatmıştı.
Benim sıcak dudaklarımın aksine soğuk dudaklarını beni çıldırtacak derecede yavaş öpüyordu.Dudaklarını geri çektiğinde kulağıma doğru "Karşılık ver." diye fısıldadı.
Tekrar dudaklarımı öpmeye başladığında alt dudağını iki dudağımın arasına aldığımda serçe emmeye başladım. Bu onun inlemesine neden olmuştu. Dilini davetsiz bir misafir gibi ağzımdan içeri itmek istediğinde engel olmadım. Diliyle dilim birbirine temas ettiğinde ikimizde aynı anda inledik.
Geri çekildiğinde dudaklarımı yaladım.
Gözlerimin içine bakıp "Sikerler bu çok iyiydi." dedi.Başım dönüyordu. Bir öpüşme ile beni bu hale getirdiyse daha ilerisini düşünemiyordum.
"2 gün sonra doğum günü partim var gelmek ister misin?"
Beni partisine davet etmişti!
Başımı evet anlamında salladım. "Nerede olucak?"
"Adresi sana mesaj atarım Bal."
"Tamam. Ben gidiyorum o zaman görüşürüz."
Cebinden sigara paketi ve çakmak çıkarıp içinden bir dal çıkardıktan sonra ucunu ateşleyip sigarayı kızarmış dudaklarına götürdükten sonra yüzüme doğru üflemeşti.
"Git bakalım. Görüşürüz yavrum."
Yağmur durmuştu. Arkamı dönüp eve doğru yürümeye başladığımda arkamdan beni izlediğini biliyordum.
Hava soğumuştu. Adımlarımı hızlandırdığımda üşüdüğümü hissettim. Ceketimi yanıma almadığım için kendimi tebrik ediyordum.Eve vardığımda Hesna ortalıkta gözükmüyordu.
Odama doğru ilerleyip kapımı açtığımda gözlerim gördüğüm manzarayla şaşkınlıkla aralandı.
Kesinlikle ikisini de çıplak bir şekilde yatağımda görmeyi beklemiyordum.
Elif Hesna'nın kucağındaydı. Elif bacaklarını Hesna'nın iki yanından sartkıtmıştı.
Öpüşüyorlardı.BÖLÜM SONUUUUU
yorumlarınız ve votelarınız için teşekkürklerrrr muaaah