Jungkook, şirince yüzünü buruşturup gülümseyerek akvaryumdaki balıklara bakan Areum'a baktı. "Balıklara yem atmak ister misin?" Areum, heyecanla başını sallayarak Jungkook'a baktı. Jungkook, kenarıdaki balık yerinden bir tutam kıza verip balıklara besleyişini izledi. Beraber geçirdikleri 4.ayın sonundaydılar. Jungkook, Areum ile yakından ilgileniyordu.
Bugün o'nun doğum günü olduğunu öğrendiği için kızı küçük bir gezintiye çıkartmıştı. İlk önce bir lunaparka gidip kızın oyuncak aletlerinde eğlenmesini izlemişti. O'nun ardından sahil kenarında pamuk şeker ve dondurma yemişlerdi. Bütün bunları yaparken aklına pek sevgili çilek kızı geliyordu. Şehrin her yanında anılar biriktirmişti o'nunla, hatrına düştükçe yüzünde güzel bir tebessüm belirten anılar.
Jungkook, akvaryumun yanından ayrılarak avm koridorunda ilerlemeye devam etti. Gördüğü mağazalardan birine girerek reyonları dolaşmaya başlamıştı. Kıza bir hediye almak istiyordu. Gömleğinin çekiştirilmesiyle bakışlarını küçük kıza odakladı, Jungkook. "Oradaki oyuncağı Cesur'a alabilir miyiz?" Jungkook, kızın eliyle işaret ettiği yöne doğru ilerleyip oyuncak oltayı almış ve kızın kucağına bırakmıştı.
"Teşekkür ederim!" Jungkook, gülümseyerek başını önemli olmadığını belirtmek adına iki yana salladı. Mağazada biraz daha gezdikten sonra bir elbise beğendi, Jungkook. "Areum, bu elbise nasıl sence?" Areum, hayran hayran elbiseye bakarken gülümsemişti. Jungkook, kızın büyülenmiş gibi elbiseye bakmasına karşın güldü. "Harika!" Jungkook, başını sallayarak elbiseyi kızın kucağına bıraktı.
"Bana mı alacaksın? Buna gerek yok, paranı boşa harcama lütfen." Jungkook, gülerek bilmiş bilmiş konuşan kızın boyuna indi. "Hediyemi geri mi çevireceksin?" Areum, bakışlarını kaçırarak gülümsedi. "O hâlde yola devam edelim." alacaklarını aldıktan sonra mağazadan çıkarak yemek katına çıktılar. Bir restorana girip yemeklerini yedikten sonra avm'den ayrılıp hastaneye geçmişlerdi. Jungkook, Areum'u odasına çıkartmak yerine dinlenme odasına götürmüştü.
Onlar içeri girer girmez konfetiler patlamış ve doğum günü şarkısı söylenmeye başlamıştı. Jungkook, kızın çarprazına geçerek neşeyle gülümseyen kıza baktı. Kendini hala buruk ve üzgün hissetsede Areum o'na ciddi mânâda iyi geliyordu. "İyi ki doğdun, küçük Areum." Jungkook, sıkıca Areum'a sarılırken yanağına minik bir öpücük kondurdu. Areum, Jungkook'un sarılışına sıkıca karşılık vererek gülümsedi.
"Her şeyi sen ayarladın değil mi? Birini sevdiğinde gerçekten güzel seviyorsun. Teşekkür ederim. Her şey için." demişti Areum, geri çekilir çekilmez. Jungkook, kızın saçlarını karıştırarak yerinden kalkıp diğerlerinin kızın doğum gününü kutlamasına izin verdi. Odadaki herkes kızın doğum gününü içten bir şekilde kutladı. Jungkook, o sırada pastanın mumlarını yerleştirip yakmıştı. Jungkook, Areum'un yanına geçtiğinde arkadaşları kızın önünden çekilerek Jungkook'a yer açtılar. "Üflemeden önce bir dilek tut."
Areum, başını sallayarak gülümsedi. Gözlerini kapatarak dileğini tuttuktan sonra hızla mumları üflemişti. Jungkook, parmağını pastanın üzerine sürterek parmağı ucundaki krem şantiyi kızın burnuna sürdüğünde Areum, gülümsedi. Jungkook, pastayı masaya koyup dilimlerken Jimin o'na yardım ediyordu. Diğerleri ise kıza hediyelerini veriyordu. Pastaları ve içecekleri servis etmişlerdi. Jungkook, pasta yiyen kızın yanına oturarak gülümsedi. "Herkes hediyesini verdi bir tek ben kaldım değil mi?"
Areum, elindeki tabağı kucağına bırakarak konuşmaya başladı. "Verdin zaten?" Jungkook, başını iki yana sallayarak kıza bakmaya devam etti. "Asıl hediyemden bahsediyorum. İlk önce sana bir şey sormama izin ver." Areum, merakla başını salladı. "Hayatın boyunca benimle yaşamak ister misin?" Areum, gülümseyerek kaşlarını havalandırdı. "Evet." Jungkook'un gülümsemesi genişlemişti. "O hâlde işlemlere başlayabilirim?" Areum, hızla başını salladı. "Dileğimin bu kadar çabuk kabul göreceğini beklemiyordum."
Jungkook, kaşlarını havalandırarak şaşkınca kıza baktı. "Evet. Dileğim hiç bir zaman senin yanımdan ayrılmamandı."
.
.
.
.Evli olmayan biri çocuk sahiplenebiliyor mu bilmiyorum, önemli de değil zaten. Gerçekte olmuyorsa bile bu kurguda oluyor (:
Öptüm seni şap şup muahhh (:♡