2. év - Kviddics

274 19 1
                                    

Sötét volt mikor kinyitotta szemeit. Szemüvegének hiánya miatt sok mindent nem látott, de azt tudta, hogy késő van, ő pedig a gyengélkedő egyik puha ágyában fekszik. Tíz perce vizslathatta a plafont mikor Madam Pomfrey, az iskola gyógyítója kilépett szobájából és hozzá sétált.

- Hogy érzi magát Potter?

- Fáj mindenem? – kérdezett vissza – Mintha izomlázam lenne – tette hozzá.

- Ha csak ennyi, akkor nincs baj – jelentette ki a nő.

- Mióta vagyok itt? – érdeklődött.

- Másfél napja. Péntek hajnali kettő van.

- Hm – sóhajtott mélyet – Mégy egy hét se telt el – dünnyögte.

- Én sem örültem, elhiheti – fujtatott a Madam.

- Elnézést – mosolygott fel óvatosan a gyógyítóra.

- Ezért vagyok – legyintett a nő – De azért legközelebb ne csinálj ilyet. Akármi is volt az pontosan – suttogta a végét. – Ma még semmiképp sem mehetsz ki innen, de a hétvégét már a klubhelyiségedben töltheted – mondta szigorúan.

- Értettem – tisztelgett vigyorogva – Jó éjt, Madam Pomfrey.

- Jó éjt!



Aznap ebédszünetben meglátogatta őt az aranyhármas. Elmesélték ők hogyan élték meg a szerdai eseményeket, majd csütörtöki napjukról beszéltek. Utolsó délutáni órájuk után is visszanéztek hozzá, akkor már a lányok is velük tartottak. Daphne átadott neki két napnyi jegyzetet, aztán meghallgatták Harry szempontjából is a történteket.

- Hű – ámuldozott Blaise – Egy másodpercre voltunk a haláltól... Kösz Harry.

- Ja, amit én okoztam volna ha nem sikerül vissza.. fognom?

- Szétesett – mondta Theo – Olyan volt, mintha csillám hullott volna alá.

- Menőn nézett ki – erősítette meg Pansy –, csak senki se értette miért csináltad.

Harry erre csak megvonta a vállát.

- Mikor enged el téged? – kérdezte Draco, fejével a javasasszony felé biccentve.

- Azt mondta ma még biztosan nem, úgyhogy szerintem csak holnap reggel csatlakozhatok hozzátok – felelte.



Madam Pomfrey valóban csak a szombati reggelire engedte el. A hétvégén bepótolta lemaradását – nem mintha nem tudta volna a tananyagot kívülről – és még egy könyvet is kiolvasott franciául. Hétfőn minden elölről kezdődött, a diákok pedig szép lassan hozzászoktak az iskolai élethez.





Szeptember legutolsó hétvégééig nem történt semmi említésre méltó, akkor azonban valamennyi Mardekáros izgatottá vált. Marcus Flint, a kígyós ház kviddics csapat kapitánya bejelentette a válogatót. Az idei évben három pozíció is megüresedett, hiszen ketten elballagtak, egy játékos pedig tanulásra hivatkozva – végzős lett – visszavonult.

- Egy fogó és két hajtó kerestetik – kiabálta túl Marcus a klubhelyiség péntek esti hangzavarát – Holnap reggel kilenckor válogató.

What if...? - A másik útDonde viven las historias. Descúbrelo ahora