Hej nazywam się Ania,pochodzę z Polski,mieszkam w Krakowie i mam 16 lat,mam młodsza siostrę i bardzo dobrze się z nią dogaduje wspieram ja w bardzo w trudnych dla niej sytuacjach tak samo jak ona mnie. Jestem tak zwanie odrzucana od klasy czy to w podstawówce czy to w liceum. Jako mała dziewczynka straciłam ojca miałam tylko 7 lat a moja młodsza siostra? Dopiero się urodziła...
Nigdy nie myślałam o tym że będę mieć przyjaciół lub co jeszcze gorzej chłopaka. Od dłuższego czasu zastanawiam się czy tego nie zrobić....
Udzielam się w internecie bardzo często dzisiaj nawet wstawiłam zdjęcie na igAnia..okk
Opis: najszczęśliwszy dzień w moim życiu!❤️💗129 376 polubien:w tym Manuel..hott,Faustynka.bytch, wikusia._.lolz i 129 373 innych użytkowników
Komentarze:120 462
Marysia.okk:Ale piękne♥️
Adam.an.lol:Ale ty piękna!😍 chcesz się może spotkac?
Odp Ania..okk:okej pv🍭Nie spodziewałam się takiego czegoś
(Myśli Ani:kurde pujde na te spotkanie może się polubimy i będziemy się przyjaźnić...)
______________________________________
Adam.an.lol
19:38
A.hejka
a.no hejA.chciales się
spotkać?A.tak, o której
Ci pasuje i
Kiedy?A.wsumie można
Jutro o 18?
a.no spk to
Bądź gotowa
Jutro o 18:00
A ja po ciebie
Przyjadę oki?
A.okii to do
Zobaczenia
Jutro paa
a.hej moja
Droga a adres?
A.a no tak hehe
To przyjedź
Pod adres
( Adres)
a.okej to do
Zobaczenia
Jutro paa
A.oki to paa
Hihi______________________________________
(Myśli Ani:ale się cieszę może wrescie poznam kogoś kto mnie serio polubi i będzie ze mną normalnie gadał..Ale boje się że może mnie skrzywdzic bo to jednak chłopak i może sobie ze mnie żartować ale spotka się z nim bo może jednak się serio polubimy i może kiedyś będzie coś więcej...)
Godz 22:39
Ania:dobra ja już kładę się spać żebym była wyspana na jutro i żeby nie wyglądać jak jakaś zmora na tym spotkaniu heh zapytam się też jego jutro czy gdzieś idziemy np:kino restauracja lub co innego.
CZYTASZ
Ziemia czy Niebo?
Teen FictionPewna dziewczyna była bardzo zagubiona na ziemi,nie miała się do kogo wyżalić.Pewnego ponurego dnia spotkała chłopaka nazywał się Adam.. bardzo się polubili i stwierdzili że zostaną przyjaciółmi,po kilku miesiącach przyjaźni stwierdzili że zostaną p...