O deset minut později už Jonáš rozvazoval kokosák, který si samozřejmě nechal až úplně nakonec. Tiše jsem sykl, protože jsem měl kůži na těch místech pěkně podrážděnou a bolavou, a on mě konejšivě podrbal ve vlasech. Znovu mi promasíroval ramena a trochu mě zaklonil, abych se mu zády opřel o hrudník.
Úlevně jsem vydechl a cítil, jak celé mé tělo křičí, že už má dost. Dost dráždění, bití, svazování a mučení - teď už toužilo jen po úlevě.
"To bylo dobrý, ne?" ozval se Jonáš nadšeně. "Je to úplně jinej zážitek, když někoho svazuju. Sice teda o dost náročnější, nebo spíš jinak náročný, ale... jednou za čas je to víc než osvěžující."
"Jo, vypadal jsi, že si to užíváš," zamumlal jsem.
"A co ty?" Volnou rukou, kterou si mě nepřidržoval u sebe, mě poplácal po paži. "Líbilo?"
"Líbilo. Jde ti to dobře. Ale teď už jsem fakt vyřízenej."
"Tak to rád slyším, taky byl plán tě mimo jiný i vyřídit."
To už k nám přišel Oliver a stoupl si nad nás s rukama založenýma na prsou: "Jako není ti blbý se tu válet po cizím klukovi?"
Poznal jsem z tónu jeho hlasu, že vtipkuje, ale přesto jsem se pomalu narovnal a nevinně se na něj usmál: "No zasloužím po takovým mučení trochu pomazlení, ne?"
"Abys nedostal ještě," zabrblal a poplácal Jonáše po rameni. "Šlo ti to fakt dobře. Kde se učíš?"
"Byl jsem jako rigger na pár workshopech Helen, ona je fakt výborná. Naučil jsem se tam veškerý základy a zkoušel jsem už i částečný závěsy."
"No a nezkoušel jsi i Benovy workshopy? Já jsem se učil u něj a dalo mi to opravdu hodně," řekl Oliver a natáhl ke mně ruku, aby mi pomohl na nohy.
Nechal jsem se a objal ho kolem pasu. Jonáš se taky vyškrábal na nohy a založil si ruce na prsou: "Ježiš... no tak u něj jsem byl na workshopu jednou a nikdy víc. Je to strašnej idiot."
"To jsi neměl načínat," uchechtla se Zora. "Jonáš je na Bena totálně vysazený."
"No nediv se mi," rozhodil Jonáš rukama, "vidělas, jak se k tý modelce choval. Jak kdyby to byla věc. Fuj! A ještě ten jeho výraz alá "já jsem král světa, klaňte se mi". Ne, toho fakt nesnesu. Kretén."
"No tak se nerozčiluj, ne? Nikdo tě nenutí tam chodit," odfrkla si Zora. "A koukej hezky smotat ty provazy."
"Já nevím, jaký má charakter," pokrčil Oliver rameny, "ale jako lektor byl skvělý. Nicméně beru na vědomí, že s tebou se u něj asi nepotkám."
"No to rozhodně ne! Radši bych si ukousl ruku," zvolal Jonáš a rozlíceně při tom smotával provazy, až si do nich zamotal dlaň.
"Teda, to je ale drama," poznamenal jsem a pobaveně se na Jonáše zakřenil.
"Co je drama?" ozvalo se ode dveří. Vešel Luky, teď už úplně vysmátý a zahalený ve svém duhovém svetru.
"Ale," mávl Oliver rukou, "jen se s námi Jonáš rozhodl podělit o to, jak moc nesnáší Bena. Nic zajímavého."
"Toho riggera? Jo, učí se u něj dost lidí. Ale teda Ema říkala, že jednu její kámošku odmítl vázat, protože prý neodpovídala požadavkům, které na modelky má. Neřekl jí konkrétně, o co se jedná, ale ona si myslí, že to je proto, že má pár kilo navíc."
"Ubožák!" prskl Jonáš a hodil na zem provazy, které sotva stačil smotat. "Slyšíte to?"
"Jo, jsem rád, že mezi spankery jsem na tak povrchního člověka ještě nenarazil," přitakal Luky.
ČTEŠ
Oliver ✔️
RomantiekKdyž dostane dvacetiletý Erik šanci na pohodovou a dobře placenou brigádu v bance, ani vteřinu neváhá. Navíc, když je jeho šéfem jen o pár let starší bratranec René. Skoro až nevěří, jaké štěstí se na něj usmálo. Tedy jen do chvíle, než zjistí, že...