tjj

5.1K 89 30
                                    

They can't deny our love
They can't divide us, we'll survive the test of time
I promise I'll be right here

Jungkook's pov;

Bugün spor salonunda birine hareket gösterirken ters bir hareket yapmış, tüm günümün ağrılı geçmesine neden olmuştum. Evim her ne kadar spor salonuna yakın olsa da yürüyerek gidecek gibi değildim.

Tamam, belki birazcık abartıyor olabilirdim. Yine de keyfim yürümek istemiyordu.

Normalde salon çoktan kapanmıştı fakat ben yaklaşık bir saattir burada oturuyordum. Son bir kaç haftadır olan bazı şeyler kafamı kurcalıyordu ve bu durumu düşünmemek amacıyla saatlerdir spor yapıyordum. Normal bir durum olsa kabullenir ve karşılık verirdim. Ama durum pek de normal sayılmazdı.

En yakın iki arkadaşım, ölümüne dostuz dediğim en yakın arkadaşlarım sanırım beni seviyorlardı. Belki de sadece hoşlanma olabilirdi, fakat yine de bir şeyler olduğuna emindim.

Eve gidince onlarla konuşmayı planlıyordum. İkisinin arasında bir seçim yapamazdım, ikisinden birinin üzülmesini asla istemezdim. Bu da bana sadece iki seçenek sağlıyordu. Ya ikisini de hayatımdan fulden çıkaracaktım ya da onlarla bir ilişki içerisine girecektim. Ama başka bir seçeneğim daha vardı;

Bu olanları hiç olmamış gibi davranmak.

En kolayı buydu ama en çok onları bu üzerdi.

Hızlıca oturduğum yerden kalktımve üstüme sadece siyah bir kapüşonlu giymiş, çantamı alıp, kapıları kilitleyerek salondan ayrıldım. Hemen salonun karşısında olan eczaneden ağrı kesici bir krem alıp eve doğru yol aldım. Kulağıma siyah kulak içi kulaklıklarımı takmış ve sevdiğim şarkılardan oluşan çalma listemi açtım.

Eve gitmem yaklaşık yarım saat sürmüştü. Apartmanın en üst katına çıkmış ve acele adımlarla şifreyi girdim. Elimde tutmaya devam ettiğim çantamla odama doğru resmen koştum.

Odama varınca hızlıca üstümde olan kapüşonluyu çıkarmış ve odanın herhangi bir yerine atmıştım. Dolabımda duran havluyu almış, banyoya girmek için odadan çıktım. Odadan çıktığım gibi aniden karşımda Taehyung'u gördüm. "Yemek yiyecek misin?" Kafamı iki yana salladım. "Hayır yemeyeceğim hyung." Kocaman gülümsedim.

"Peki o zaman, eğer acıkırsan dolapta yiyecek bir şeyler var." Dediğine karşı hafifçe gülümsedim. "Teşekkürler hyung." Bir şey demeden sadece omzumu pat patlayıp gitmişti.

Bu yaptığı garip gelse de üzerinde durmamaya çalışarak banyoya girdim. Hızlı olmaya çalışarak duş almaya başladım fakat belimde olan ağrı buna pek izin vermemişti. Uzun uğraşlar sonucunda banyodan belimde, sadece siyah bir havlu ile çıktım.

Ben odama geçerken Jimin suratı asık bir şekilde Taehyung'un odasına gidiyordu. Karşısında beni görünce biraz beklemiş, gözleri ile beni kısaca süzdükten sonra odaya girdi. Onlara ne olduğunu anlamaya çalışırken kapımın önünde dikildiğimi fark ettim, içeri girdikten sonra kapıyı kapatırken Taehyung'un da odasına gittiğini gördüm.

Dolabın yanına yaklaştım, kapaklarını açtım. Elime siyah bir şort alarak çekmeceye eğildim. Eğilmem ile beraber belime bir sancı vurmuştu. Ağzımdan ise küçük bir inilti çıkmıştı.

Çekmeceden yine siyah bir iç çamaşırı almış ve dikkatli bir şekilde ayağa kalktım.

Belimde olan havluyu çözerek yatağımın üzerine koydum. İç çamaşırımı ve şortumu giymiş, eczaneden aldığım ağrı kesici kremi elime almış ve Taehyung'un odasına doğru gittim.

Best Friends -Vminkook- OneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin