16

1.7K 124 36
                                    

Birkaç gün sonra

Olaylı sinema akşamından ve denizle alakalı bazı gelişmelerden sonra evde öylece uzanmış yatıyordum.
Akşam saat 18:30 civarıydı ve ben okuldan dolayı çok yorgundum. Deniz'in aksine pek ders çalıştığım söylenemezdi. Sadece konuları iyi dinliyor ve kolayca algılıyordum.

Bu yüzden akşamları eve geldiğimde genelde ya çizim yapar, ya da bişeyler izlerdim.

Sıkıcı filmden dolayı laptopun kapağını indirdim ve ofladım. Bu film beni sarmadı.

Elimi telefonuma attım. İnstagramda gezinmeye başladım.

Ada ile aramdaki olaylar çok karmaşıktı. Evet, onunla olmak istiyordum. Ama bu sadece geceleri olmasını istediğim anlamına gelmiyordu.

Bu yüzden ona karşı mesafeliydim. Artık eskisi gibi davranmıyordum. Bu durum canını sıkıyordu elbet. Ama elimde gelen başka bişey yoktu. Ya sevgilim olacaktı, ya da olmayacaktı.

Arada kalmayı seven ve sadece o isteyince yanında olacak biri değildim. Hiç bir zaman da olmadım.

İnstagramda onu stalkluyordum. Elbette birbirimizi takip ediyorduk. Ve ben en derin fotoğraflarına bakmak için ilk gönderilerine kadar indiğimi yeni fark ettim.

Yıl 2016.. Vay canına uzun zamandır aynı hesapta.. Onun, yenilikçi ve çabuk sıkılan biri olduğunu sanıyordum. Anlaşılan o ki.. Değilmiş.

Eski fotoğraflarda hep gülümsüyor. Masum bir yüzü var. Şimdikinin aksine; görüş açısı, ışık ve yanında kasıntı insanlar yok.. O zamanlar böyle şeylere değer vermiyordu sanırım.

Ve hep yanında bir kadın var. Bu annesi olmalı. Onunla hala tanışmadım.. Umarım bir gün, tanışırım.

Yukarılara çıktıkça Ada'nın fotoğraflardaki gülüşü daha da kayboluyordu. Artık daha donuk bir surat, gülümsemeyen gözler ve kibirli bir ifade vardı yüzünde. Tıpkı şuanki gibi.

Yıllar onda neyi değiştirdi, veya sadece büyüdü diye mi böyle oldu bilmiyorum..

Ama sanırım, ondan bir şeyleri koparmış.

Son fotoğraflarına ulaştığımda, yorumlarda hala meriç'in attığı kalpleri görüyordum. Ayrılmalarındaki tarih geçmesine rağmen yeni yorumlar mevcuttu. Görünüşe bakılırsa Ada bunları cevaplamamıştı.

Bundan ne çıkarmalıydım? Aileleri görüşüyor ve birlikte olmalarını istiyor diye, meriç hala böyle bir imaj mı çiziyordu? Yoksa tam tersi, ona yeniden bir şans mı verdi..

Ben bunları düşünürken gelen WhatsApp bildirimiyle irkildim.

Ada- WhatsApp

Ada: Hey, inek

Ada: Bu akşam boş musun?

Sinirliydim. Ona hesap sormak istiyordum. Ama aynı zamanda umursamaz davranarak onu delirtmek daha çok işe yarıyordu.

Ada- WhatsApp

Özgür: İşlerim var, dışarıdayım.
Neden?

Basketçi'nin Sevgilisi | [gxg]  (Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin