Takže, dnešný diel je opäť iný. Hrozne by som sa vám chcela poďakovať za prekročenie hranice 300 votes. Neuveriteľné. Veľmi vám ďakujem a preto som sa rozhodla vytvoriť taký trošku iný diel. Dúfam že sa vám budú páčiť aj takéto časti. Túto by som chcela venovať ivka_borgon a nech sa ti darí na prijímačkách aj keď ta tam nechcem pustiť ale i všetkým vam. Pekné čítanie lovam :*
Očami Sebastiana:
Dnešný deň nic moc. Ako to jnak nazvať. Beka nebola v škole. Len čo som si zapol phone mal som asi trilión správ od Tess. To dievča ma dosť otravuje. Hlavme čo sa týka Beky. Nech konečne pochopí čo o nej cítim alebo to môžeme rovno skočiť. Kolo obeda alebo ani neviem kedy som sa siel prejsť do parku. Videl som tam ako Môj otrasný slizky brat keca s Bekou. Zrazu som počul "Ty nám aj tak nič neurobis!"nie?? Ona možno nie ale ja!
"Ona možno nie ale čo ja??" Rozkrical som sa a letmo pozeral na Beku. Viac som sa sústredil na brata.
"Ty? Pf veď ty neublížiš ani muche. Máme s tým skúsenosti." Čo povedal?
"Neboj sa teraz to nebude ako v tedy!"
"Sebastianko, zlepšil si sa?" Mal som mu chuť takú vraziť. Však nech počká.
"Áno Peťo zlepšil !"
"Nebolo to tak dávno." Bolo!!!!
"Ake bolo, mal som 6 rokov! Už dlhé mesiace sa pripravujem na to ako ti nakopem zadok!"
"Nefandi si!"skríkol Peťo a rozbehol sa za mnou.
uhol som sa a Peťo preletel okolo mňa. Vrazil som mu do brucha načo Peťo zaskucal. Potom ma zvalil na zem a začal ma mlatit. Ani neviem ako som sa vyšvihol a sotil som ho o zem. On si buchol hlavu.
"Tak čo bracek ešte vždy si taký múdry??"
"Nevlastný brat! Nezabúdaj!"
"Ja nie som ako ty!"
"Ale si prozri na seba. Mlatis brata!"
"Ktorý chcel zbiť dievča!"
"Noa, mňa to nezajíma !"
"Ale mňa hej!"povedal som a ťahal som Beku preč z parku.
"Ďakujem!"
"Za málo!"
Povedal som. Chcel som jej dať aspoň pusu no nemohol som. Adam Majerský. Ach Beka keby si ty len vedela. Pozerala sa na mňa a ja som to už nevydržal. Otočil som sa a odkráčal som preč. Naivka. Pomyslel som si a v duchu som nadával na celý svet. Mohol som to spraviť ale moje priateľstvo by sa rozpadlo, ona by bola vystrašená, nebavila by sa so mnou, možno by sa so mnou rozisla Tessa, má síce 18 ale je trápna a to priznám, nie je ani moc pekná. A lajkuje si vlastné fotky na fb. Ako pordon ale fajn. V každom prípade som zdrhol ako malé decko ale Peťo konečne dostal cez hubu. Na Beku si ústa otvárať nebude!
BINABASA MO ANG
Denník školskej Ja
RomanceRebeka si píše denník. Je na strednej, zatiaľ len v prvom ročníku. Objavuje a skúma. Svoje poznatky zapisuje do denníka. Prežívajte aj vy spolu s ňou ťažké, krásne ale i nudné chvíle a zaujímavé zážitky.