Selaammm
01. Bölüm 00'dan daha çok oy almış ne?
Arkadaşlar Vegas umarım sonunda kedi mafyası çıkar ve Pete'e "Sen benimsin." Der yeto cidden kitap çok ciddi MDPWÖDOWLSLÖWLSLA
Bölümü yazarken aşırı Vegas sevgisiyle doluyorum böyle Vegas gibi bir kedi istiyorum
Size tüm sevgimi veriyorum ve sizi bölüme yolluyorum
Yorum yapmayı unutmayın <3
iyi okumalar <3
"Günaydın canım tavanım."Tavanımdan cevap gelmeyince yanımdaki minik ve tatlı kediye döndüm beni izliyordu "Günaydın şapşik şey senin götünü yerim." yerinde gerindi ve miyavladı "Al götün senin olsun gıcık şey." dedim üstüme atladı ve yerleşti "Ne bu sevgi? Aşık mı oldun?" Aklıma sabah olduğu gelince "Derdini anladım ben senin acıktın." dedim miyavladı, onu kucağıma alıp odadan çıktım ve yemek kabının önüne getirdim ve mamasını dolaptan alıp kabına boşalttım direkt mamasını yemeye başlayınca su kabını aldım ve mutfağa gittim ve su doldurdum.
Vegas mutlu mutlu takılırken, elimi yüzümü yıkadım ve odamı topladım, camları da açtıktan sonra tamamdım. Sabah kahvaltı yapmak beni rahatsız ederdi ve çoğunlukla midem bulanırdı.
Miyavlayarak yanıma gelen Vegas üstüme atladı "Dur bebeğim dizi seyredelim." Küçük tatlı bir Pete iseniz hayattaki amaçlarınız şunlardır,
Uyumak, Vegasla ilgilenmek, yemek yemek, arkadaşlarınla buluşmak, Vegasla dedikodu yapmak, ve cilt bakımları.
"Vegas bebeğim." Dedim saniyesinde kucağımdaki yerini almıştı. Bu kadardı işte Vegas ve ben birlikteydik her zaman. "İnsan olsaydın çok garip olurdu biliyor musun?" miyavladı ve üstümden atladı "İnsana dönüşmeyeceksin değil mi?" ardından arkasını döndü ve gitti.
Mutfağa girdim ve buzdolabını açtım elim direkt süte gittiğinde tamamı boş şişe ile bakıştım "Vegas kim içti oğlum bu?" Hatırlamıyordum o yüzden umursamadım Vegas'dan da cevap gelmiyordu.
Telefonumun çalmasıyla geri buzdolabını kapattım ve odadan çıktım salonda koltuğun üstüne atmış olduğum telefonumu elime aldım ve Porsche'un adını gördüm telefonu açtım ve neşeli bir şekilde konuşmaya başladım "Selam bebeğim." Porsche heyecanla "Pete başardın." Anlamsızca etrafıma baktım "Resimlerin sergiye alınmış." Hiçbir şey anlamıyordum neden sergiye alınmıştı ki? "Porsche ben hiçbir resmim için sergiye başvurmadım ki hem neden seni arıyorlar ki?"
"Aslında ben senin için başvurmuştum asla götünü mezun olduğundan beri kaldırmıyordun ben hallettim işte." Gülümsedim "Sen sahip olduğum ikinci en iyi şeysin Porsche." Birincisi biricik kedim Vegas'dı. "Sende benim için en iyi ikinci şeysin Pete." Birinci kardeşi Chay'di. Biraz daha konuşup telefonu kapattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐊𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧
FanfictionPete Phongsakorn bir kedi sahiplenmişti. Bu kedinin insana dönüştüğünü bilmeden