Capitolul 1

668 47 0
                                    

- Cristian, hei tu nu ma auzi, nu te urca asa baut la volan, e tarziu, dar nu sti ce se poate intampla.

- Darius...taci! Sti ca nu e prima...prima data cand fac asta!

- Cristian, lasa.ma pe mine sa te conduc! Te rog! Eu nu am baut, haide nu te incapatana!

- Darius...eu...eu sti ca sunt regele soselelor si beat asa ca ciocul mic si joc de glezne! Pa!

Azi am petrecut ziua lui Cristian, e cel mai incapatanat om pe care l.am putut cunoaste. Azi 26 iunie 2013, Cristian a facut 25 de ani. E liber, petrecaret, cu simtul umorului, arogant, lenes si baiat de bani gata. Are taticul tot ce trebui, el da cu subsemnatul si ia banutii. Tatal lui detine o firma de transporturi si un club de noapte, mama lui e doctor chirurg la un spital din Bucuresti.

-Waw Darius, prietenul asta al tau e tare nesuferit dupa descriere, cum il suporti? Tu esti apropae opusul lui, zic aproape fiindca si noi avem bani!

- Da suri, stiu ca si noi, nu stiu, dar stiu ca ne simtim bine cand mergem impreuna la petreceri si imi spune absolut totul.

- Darius, prietena ta nu sa intors din New York?

- Suri, sa intors, dar ne.am despartit, a venit de acolo cu altcineva.

- Imi pare rau Darius, iarta.ma pentru intrebare, mai bine ai merge la culcare e 00:00, maine sti unde trebui sa fim!

- Bine Alina, vorbim maine! Noapte buna! Dar apropo tu tot nu mi.ai zis de unde vi?

- Vin de la prietena mea, o cheama Eliza, am fost amandoua la o petrecere.

- Bine Alina!

Nu trece mult de 12 noaptea ca vad cu Cristian ma suna in disperare.

- Da Cris! Ce?...stai...usor...explica.mi mai incet sa pot intelege ceva...cum dracu? Bine bine...cheama repede salvarea si politia, nu fugi de la locul accidentului, ok?....bine ca iti dai acum seama! Vin acum acolo!

- Alina vezi ca plec, prietenul meu a facut accident!

- Darius vin cu tine, ma sunat de la politie, eram ultima apelata, e accidentata prietena mea Eliza.

- Bine bine...vino cu mine...

Plecam amandoi disperati spre locul accidentului, langa masina era el plin de sange, un paramedic incerca sa il ia deoparte si sa ii faca un control, in schimb fata era mai mult moarta decat vie, iar cei de la deacarcerare incercau sa o scoata din fiarele contorsionate. Masina lui Cris fiind una puternica nu prea a avut mare lucru in schimb fata din Logan a avut mult de suferit, masina ei fiind praf. Ma duc spre el sa vad cum de sa intamplat asta.

- Cris ce sa intamplat? Cum ai reusit asa ceva?

- Nu stiu omule, sper doar sa nu moara! Ai vazut ce fata frumoasa era la volan, parea un ingeras adormit!

- Cris nu am reusit sa vad fata bine, dar...nu sfarsesc sa mai zic ceva ca paramdicul ne anunta ca trebuie sa mergem la spital pentru analize amanuntite, iar un politist se urca si el in ambulanta alaturi de Cris pentru a pune diverse intrebari si a.l supraveghea sa nu fuga. Sora mea suna intre timp parintii fetei.

La spital

- Buna seara! Sunteti ruda cu Cristian Marinescu?

- Buna seara! Sunt un prieten de al lui!

- Ok! Domnul Marinescu trebui sa stea internat cateva zile, daca puteti si doriti va rugam sa ii contactati dumneavoastra familia.

- Bine domnule doctor! Asa voi face!

Intre timp apare sora mea langa mine, era adusa si Eliza, prietena ei, si era pusa la investigatii.

- Alina cum mai e prietena ta?

- E foarte rau Darius, imi e frica, unii zic ca pana dimineata moare, altii zic ca sunt sanse sa supravietuiasca, si mai rau e ca am auzit ca e posibil sa ramana invalida.

- Biata fata...offf, trebuia eu sa fi insistat mai mult si sa nu il fi lasat sa plece asa!

- Da Darius trebuia, dar de unde sa sti tu ca se va intampla asa.

- Ce sa intamplat cu fata noastra? Cine a accidentato?

Aparusera parintii fetei, se vedeau ca erau oameni simplii,pe langa parintii lui Cris care se cunostea de la o posta ca aveau stil si clasa.

- Linistiti.va un pic domnule Radulescu, fata e in sala de operatii, eu sunt prietena ei, ma numesc Alina.

- Alina nu ne putem linisti cand unica noastra fiica e acolo. Cine e vinovatul?

- Aceia de acolo sunt parintii lui, asteapta sa intre la el.

- Multumim Alina!

- Dumneata! Tu??? Marius???

- Florian???

- Da eu, fiul tau aproape mi.a omorat fiica!!! Nu ai fost in stare sa il educi! Trebuia sa se urce la volan beat mort? O fie el fiu de miliardar dar nu imi pasa in fata legii e nimic.

- Ai grija ce zici Florian! Eu l.am educat, problema lui daca nu a vrut sa asculte, acum te rog frumos, lasa.ne sa ne ducem la el. Vom mai vorbi!

- Cu siguranta! De asta nici sa nu te indoiesti!!!

Dupa cateva ore

- Domnule Radulescu, fiica dumneavoastra a fost operata, inca se afla in coma, nu stiu cand se va trezi, urmatoarele 24 de ore sunt critice. Va vom tine la curent!

- Domnule doctor daca se trezeste va ramane cu sechele?

- Cel mai sigur va ramane invalida!

- Nu nu nu nuuuuu Dumnezeuleeee! Si nu mai exista nicio sansa pentru ea?

- Ba ar exista, dar aveti nevoie de 100.000 de euro pentru doua operatii in Turcia. Acolo e sansa ei de a mai merge din nou. Altfel va ramne asa pe viata.

- Multumesc domnule doctor! Doamnee de unde fac eu rost de acesti bani??? Ce ne facem nevasta, ce ne facem???

- Am eu o propunere!!!

- De la tine, Marius, ma astept la orice!!! Ce propunere?

- Iti platesc eu spitalul, iti dau banii aia de care ai nevoie, chiar si mai mult, iar voi in schimb nu puneti marturie contra fiului meu si nici declaratii, de restul ma ocup eu! Ce zici???

Iubire invalidaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum