Aku Wadi adalah seorang Bujang yg telah berkahwin dg seorang janda yg mempunyai anak 2.. pernikahan Kami dijodohkn oleh arwah ayah Aku yg menginginkan salwa yg kini menjadi isteriku..Kerana sikap salwa yg menghormati org Tua...Salwa tidal mempunyai sesiapa kecuali anak2 nya...dia anak yatim piatu...bercerai disebabkan suaminya seorang kaki pukul..Aku berumur 28thn....manakala salwa berumur 45thn...salwa menikah pada usia dia 18thn..Dan dikurniakan seorang anak lelaki berumur 17thn Dan anak perempuan 14thn....
# wadi
Salwa bercerai ketika berumur 40thn...aq menikah DG salwa dh kenduri kecil kecilan... Disebabkan aq bekerja abg seorang tukang kebun sekolah...salwa Pula bekerja kilang...jadi ank² salwa gembira SB mereka dpt bapa yg baru...setelah Majlis nikah Kami selesai..aq ikot salwa duduk dirumahnya... Hanya Kami berempat dirumah Tu..
Pada mlm pertama Kami..aq gugup..SB pertama Kali tidur sebilik dg perempuan...aq pernah la Ada awek dulu..tp xkekal lama n xpernah buat ringan2 Pon..SB aq kerja tukang kebun..awek aq xsuka pada aq...jadi..mlm pertama Kami..xberlaku apa2..
"Abg kalau segan...xpe...kite tunggu lain Hari kite buat apa yg patot abg suami isteri buat" kata salwa..
Aq pon tunduk malu..dh ckp.."baikla...abg belom sedia lagi"...
Rumah Kami Tu Ada 3 bilik...jadi anak2 tiri Ada bilik masing2..
Setelah seminggu berlalu.."abg...salwa nk abg jlnkan tanggungjawap abg.salwa isteri abg yg sah"
Aq gugup...tp mau xmau..aq mmg perlu lakukan.."abg xbiasa....salwa ajar abg bole.."aq ckp dg perasaan yg malu..
Salwa tersenyum.."abg xpernah main ke?"..aq geleng kepala...
"Salwa dpt anak teruna la ni ya...mesti merah kepala konek abg Kan"
"Xpe...salwa Akan bg abg pengalaman baru..Dan abg Akan puas"
Dg cepat..salwa rapat kearah aq...diletakkan tangannya dicelah peha aq...aq terkejut...salwa usap² btg aq yg Masih dlm boxer....aq Rasa sesuatu...Rasa nikmat...dg slamber salwa seluk tangannya dlm boxer aq..terus diramas..isap btg aq tanpa lapik...btg aq terus keras...terpacak..
"Wow..besarnya btg abg....keras...bulu Pon lebat...salwa suka...salwa buka boxer abg tau"...
Terus dilucutkan boxer aq..maka terpancak la btg aq yg selama ini aq saja yg melihatnya..kini salwa org pertama yg dpt lihat Dan sentuhnya..
Salwa baringan aq....terus diusap btg aq telur dimainkan....bulu2 btg aq mmg panjng..SB aq xsuka xukur..
Tanpa aq Duga...terus salwa jilat kepala takok btg aq...
"Wahhh...besar takok abg...pink kepalanya...salwa isap tau abg ."...terus dia isap btg aq...aq terasa nikmat sgt..btg dihisap..telur aq dijilat...aq mendesahhh...
"Aahhhhh.....sedapnya salwa...aahhhhh....uhhhhh....isap dlm²..."..aq kenikmatan..
Tanpa Kami perasan...rupanya ..aq sepasang Mata yg melihat aksi Kami ..... Mlm Tu ...aq berasa puas ..krn pengalaman baru btg aq dihisap..dibelai ....aq pancut dlm mulut salwa ..dia telan air Mani aq sepuas puasnya...mlm Tu hanya ringan2 je....aq penat .terus tido....tp esok mlm..salwa ckp...turn dia plk nk aq puaskan...aq Akan cube...