Policajná Kancelária

99 1 0
                                    

Policajná Kancelária
Ležala som si len tak na intraku a prišla za mnou vychovávateľka " prišli pre teba policajti, čo si spravila?" iba som na ňu pozrela že čo odomňa chce počuť keď ja o ničom takom neviem že som dačo spravila. Keď som sa obliekla a vyšla som von videla som na pánoch policajtoch že som nič nespravila lebo boli známi. Zobrali ma na policajnú stanicu v noci kde nikto nebol, jeden z nich s ktorým som bola stále v kontakte a stretávali sme sa často si ma odviedol, do jedných z tých temných kancelárii. Začali sme sa rozprávať a pozeral na mňa najprv vážne ako kebyže som ozaj niečo spravila. Postavila som sa k nemu a len som mu pošepkala do uška "viem že tu niesom za niečo čo som nespravila, a viem že by si ma tu chcel pretiahnuť. Tak to sprav!"

Pozrel sa na mňa či to myslím vážne a v tu sekundu ma začal bozkávať a vyzliekať. Zvliekal zo mňa úplne všetko. Stiahla som mu nohavice a začala sa s ním hrať. Bozkávala som mu jeho jemné pery, okolo jeho uška a prechádzala jazykom po jeho tele. Keď som prišla pod jeho bruško začala som mu bozkávať jeho penis. Je taký mohutný a veľký. Dala som si ho do úst a keď videl ako si ho dávam hlbšie a hlbšie začal prevracať oči a viac si to užívať. Vytiahol ma za vlasy, oprel ma o stôl, spútal ma pútami čo mal na opasku a začal prirážať zo zadu. Ťahal ma za vlasy a prirážať až na doraz. Položil si ma na stôl a išiel do mňa z predu, prosila som ho iba išiel hlbšie a tvrdšie.

Neváhal ani chvíľu a všetko to poslúchal len aby ma vyjebal poriadne. Išiel tak veľmi rychlo a uzasne tvrdo. Vytiahol ho, zohol sa aby ma spravil jazykom. Jeho jazyk je tak šikovný, k jazyku pridal prsty a spravil mi mokrý orgazmus ktorý bol dokonalý. Keď spravil mňa prišla rada na mňa aby som mu to pekne oplatila. Zohla som sa k jeho penisu, robila ho ústami a na koniec sa mi spravil do úst. Bola to úžasná noc a od vtedy sme to zopakovali ešte dvakrát.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 30, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Policajná stanica Where stories live. Discover now