4.5 Fırtınayı Çağıran Kuş✤

236 21 23
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 30.01.2023  (23:48)

Bölüm Şarkısı: Måneskin - IL DONO DELLA VITA

İyi Okumalar!

Naymahaen - Petur

Venira (Yaş:45)

İnsan kalbi gündüz yaşar, geceleri yeniden doğar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnsan kalbi gündüz yaşar, geceleri yeniden doğar. Doğamazsa gece bilinsin ki, gündüz vakti düşleri öldürülmüştür.

Kül   Tanrıçası'nın gerçekliğini yansıtan bu sözün nereden geldiğini   anlayamamış, çevremde dönmüştüm. Nerede olduğumu bilmiyordum. Karanlık   bir koridorda yürüyordum. Bartan diye seslendim. Hayatımda en güvendiğim   insanın beni bu karanlıktan çekip çıkarabileceğini düşünmüştüm ama ne   fayda! Ne Bartan vardı, ne de ondan aldığım tanıdık güven   duygusu.Kimsesizliğimi vurgularcasına soğukluğu hissediyordum. Kalbimi   donduracaktı. Kalbim donsun istemiyordum. Belki de Rahibe Chaezan'ın   oyunuydu. Kızımı onlara göndermediğim için delirmişti ve bana işkence   etmek istiyordu. Olmayacak bir şey değildi. Bana yazdığı mektupta tüm   öfkesini kusmuştu.

Yürümeye  devam ederken çevreme  bakınıyordum. Biraz olsun aydınlığa kavuşmuştum.  Sol yanımda Cupuer  ailesinin resimleri vardı. Oztavin'den öncekilerin  bile resimleri  çizilmişti. Hepsinin ortak yanı sarı saçlar ve mavi  gözlerdi. Deliliğin  yansımasıysa Oztavin'den sonrakilerde vardı.  Abrek'in resmini görünce  durmuştum. Yanında Tamerin'le çizildiği bir  resimdi. Kardeşimin sarı  saçlarındaki defne tacı göz alıcıydı. Mavi  gözlerinde kibri akıyordu.  Tamerin'e bakınca ne kadar soğuk durmaya  çalışsa da gözlerinde hüzün  vardı. Oturan Abrek'in omzuna  dokunuyordu.Hafifçe gülümsedim. Ne tuhaf!  Kardeşim onu öldürecek  olduğunu bilmeden evlenmiş, ülkesini onunla  paylaşmıştı. Acaba gerçeği  bilseydi, yine Tamerin diye inat eder miydi?  Abrek'i düşününce edeceği  kanısındaydım.

Sağ  tarafımdaysa  Mengaeller'e ait resimler vardı. Bartan'ın gururlu ve  savaşçı ataları!  Her daim onlarla gurur duyardı. Onların kanını  taşımayı şeref olarak  görürdü. Kuzeyli bakışı işte. Bir zamanlar silik  bir aile olsalar bile  asaletlerinden bir şey kaybetmemişlerdi. Ortak  yanlarıysa kahverengi  saçlar ve buz mavisi gözlerdi. Cupuer  gözlerindeki mavi ne kadar  canlıysa onların gözleri bir o kadar  soğuktu. Bartan'ın babasını görünce  duraksadım. Bartan uğruna kendisini  ve tüm ailesini feda eden adam.  Yaptığı şey delilik denilebilirdi.  Hangi adam bu kararı alabilirdi ki?  Bile bile ölüme yürümüştü, diğer  evlatlarını harcamıştı.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin