UYARILAR:
[1. Bir çok Tokrev shipi içeriyor. Şahsen çoğunluğu shiplediğim shipler değil sadece kimse boş kalmasın diye herkesi birileri ile partner yapacağım]
[2. Bu kurguda tüm Tokyo çeteleri işbirliğu kurmuş ve düşman değiller. Tabii ki Lorrein bu kurguda da yer alıyor djdlskkd]
[3. Karakterler 18 ve 18 den büyük]
.
.
Toman, Valhalla, Tenjiku ve Kara Ejderler işbirliği yapıp barış içinde geçineli bir süre olmuştu.
Bir çoğunuz aynı üniversitedeydiniz ve ortak bir arkadaş ortamı kurmuştunuz.
Şimdi ara tatillerden birinde Sanoların evinde toplanmış doğruluk mu cesaret mi oynuyordunuz.
En son şişe İzana ve Mikeye denk geldi. Mikey cesaret seçti ve İzana ondan tüm sakladığı dorayakilerinin yerini söylemesini istedi.
Bu yüzden kavga çıktı ve işlerin rengi değişti, sizde oyunu değişmek kararı aldınız.
"Ne oynasak ki?"
Bağdaş kurmuş oturan Nahoya ellerini arkaya yaslayarak gerindi.
"Daha yetişkin işi oyunlar mesela, ilkokul oyunları değil"
Draken çoçuk bakıcılığı yapmaktan bıkmış olacak ki söylendi.
"Yetişkin oyunu mu? Ne gibi?"
Takemichi merakına yenilip ortaya atlamıştı.
Hina onu kolundan tutup geri çekti.
"Meselaa..."
Piç gülümsemesini yüzüne yerleştirerek öne çıktı Hanma.
"Cennetde 7 dakika oynamaya ne dersiniz?"
Oyunun ne olduğunu biliyordun. Ortama uygun muydu peki? Tartışılır. Sonuçta bir çoğu bir birine aşık.
"Nasıl oynanıyor?"
Takemichi tekrar öne çıktı ve tekrar Hina tarafından geri çekildi.
Görünüşe göre Hina oyunu biliyordu.
Kisakinin alaycı göz devirmesini görmezden gelerek anlatmaya başladı Hanma.
"Şöyle ki şişe fırlatıyoruz ve şişenin denk geldiği 2 kişi 7 dakika boyunca dolaba girip ne isterse yapmakta özgür"
"Demek bu yüzden adı cenette 7 dakika""
Takemichi kızararak Hinaya sokulmuştu.
"Ee 7 dakika boyunca biz ne yapacağız?"
İnupi düz suratla sormuştu. Görünüşe göre en çok sıkılan oydu.
"İlk hamleyi kimin yapacağı üzerine bahis oynayacağız ve para kazanacağız"
Kulağa eğlenceli geliyordu.
Herkes kararsız şekilde oynayıp oynamayacağınızı tartışıyordu.
En son oylama yaptınız ve oynamak için oy verenler belliydi.
İzana, Ran, Hanma, Koko, Sanzu, Nahoya, Hakkai, Kazutora, Emma, Baji, Takemichi (Hinadan korkarak) Pehyan ve Kakucho ellerini kaldırmıştı.
Azgın köpekler.
Çoğunluğun oyuna göre şu an oynuyordunuz.
Herkes yere çökerek oturdu ve şişenin durmasını bekledi.
Yuzuha ve Emmanın ortasın oturmuştun ve şişeyi izliyordun.
İlk seçilenler Mitsuya ve Hakkai olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo卍Revengers • Lost in the fire •
Fanfiction• ONESHOT • Tüm Tokyo çetelerinin üyeleri toplaşıp cenette 7 dakika oynarlarsa ne olur? [multiship]