Sanzu'dan
Plan gayet güzel ilerliyordu. Bir gün ben bir günde Koko aynı banka gidiyorduk. Yaklaşık 3 gün daha gidip geldikten sonra 4. gün oturup Inui ile durum değerlendirmesi yaptık. Her karşılaşmadan sonra Koko yanıma gelip "Evet Inupi bu!" diyordu ama bunu üzgün bir şekilde söylüyordu. Çünkü ne Inupi onu tanımış ne de Koko Inupi ile konuşmaya cesaret edebilmişti. Bunları Inupi ile konuştuğumda yüzünde küçükte olsa bir tebessüm oluştuğunu fark etmiştim. Demekki Koko'yu hala seviyordu. Inupi için üzülmüştüm. Sonuçta yaşadığı şeyler onda büyük etkiler yaratmıştır. Onunla konuştuğum süre boyunca benimle iletişime geçmeden önce neredeydi,neler yapıyordu? Bunları hiçbir zaman öğrenemedik desem şaşırabilirsiniz. Evet, bunu bize söylemeyi her zaman reddetti. Neden olduğunu bilmiyoruz ama hala çok merak ediyoruz.
Inupi uzun konuşmamızdan sonra dönmenin daha iyi olacağını, hem kendisininde düzene oturttuğu yeni bir hayatı ve artık oraya odaklanmak istediğini söylemişti. Bu durum beni biraz şaşırtmıştı çünkü bu zamana kadar Koko'yu düşünmekten başka bir şey yaptığını düşünmüyordum. O zamanda neler yaptığıni sormuştum ama o geçiştirmişti. Tabi herşeyi ve yaşananları göz önünde bulunursak Inupi haklıydı. Koko burada hayatını devam ettirirken onun Koko için üzülmesi hiçbir şey değiştirmeyecekti.
Onunla ayrılırken benimle tekrar iletişime geçeceğini söylemişti ama bir süre daha buralara uğramayacağını söylemişti. Ne kadar doğru bilemem ama onu son görüşmemizden bir ay sonra ablasının mezarında tekrar gördüğüme eminim. Yanına gidip onu rahatsız etmek istememiştim. Sonuçta o benimle iletişime geçeceğini söylemişti ve ne zaman iletişime geçmek isterse o zaman arayacaktı. Bu yüzden yanına uğramadım ve bunun hakkında hiçbir şey söylemedim.
_________________________________
Merhabalarr,
uzun zaman oldu biliyorum ama artık buradayım. Bu uzun aradan sonra biraz hata yapmış olabilirim ve bölüm güzel yazamamış olabilirim. Ama umarım beğenirsinizz. Yorumlarınızı bekliyorumm