Felixten:
Vücudumda ağrım yoktu. Oldukça enerjik bir şekilde uyandım. Aklıma hyunjin geldi. sahi o neredeydi?Yerimden doğrulaya çalıştım. Etrafıma bakındığım zaman bir hastanede olduğumu anlamıştım. Hızla ayağa kalkıp odadan dışarı çıktım. Chan hyung beni gördü ve yanıma geldi.
C:Felix! Neden kalktın. Dinlenmen gerekiyor.
F:Chan hyung neden bilmiyorum ama Oldukça enerjik hissediyorum. Ben gerçekten iyiyim.
Gözlerimin içine bakıp yalan mı söylüyorum yoksa doğru mu söylüyorum onu ölçtü. Sonra 'Peki' diyip koluma girdi ve diğerlerin yanına gittik.
F:Hyung hyunjin nasıl?
Herkes suratıma hayal kırıklığına uğramış gözlerle bakıyordu. Ama neden?
Önümüzdeki odanın camından yatakta yatan hyunjini gördüm. Göğüslerine sargılıydı.
F: H-hyung birşey söyle! İyi mi? Neyi var?
Herkes susuyor sadece gözlerimin içine üzüntüyle bakıyorlardı. Cevap basitti. Hyunjin iyi değildi. Demir onu ölüme sürükleyebilecek güce sahipti. Bunu biliyordum çünkü babam hep vampirler hakkında masallar anlatırdı.
M:Bak felix kötü olabilir ama hiç iyileşemeyecek anlamına gelmez o soylu.
Öyle değil mi? Başına bir iş gelmez?
Birden doktorlar (vampirler) hyunjinin odasına hızla gittiler.
F:NOLUYOR? HYUNJİN!
M: o... onun kana ihtiyacı var!Doktor: SOYLU BİRİ VAR MI KAN ALMAMIZ GEREKİYOR! HASTA ÖLECEK!
hyunjin bana soylu olduğumu söylemişti.
F:B-Ben!
Kolumdan tutup sedyeye oturttular. Koluma damarı bulup içine iğneyi soktu.
Hemşire:S-Sen kraliçenin oğlusun?
F: LÜTFEN KAN ALIN HEMEN!
Hemşire dediğimi yapmış ve hızla kan almıştı. Doktor kanı alıp hyunjinin damarına aktardı. Hyunjin tepkisiz halde duruyordu.
D:Hastanın tepki vermemesi...Ö-ölüme işarettir.. üzgünüm... Hastayı yakmamız gerekiyor..
F:Neyden bahsediyorsunuz! hyunjin! Kalksana?
C:OLAMAZ! BİR DAHA BAK!
M:TEKRAR BAKIN BİRAZ DAHA KAN AKITIN O ÖLMEDİ!
Yanağımdan akan yaşların faydası yoktu. Hızla hyunjinin odasına daldım.
F:HYUNJİN! ÖLEMEZSİN! HAYIR HAYIR! SENİ SEVİYORUM! Ben seni çok seviyorum sevgilim...
Elini tutmuş ağlıyordum. Arkadaşları ise bizi izliyordu. Birden elimin üstüne bir el hissettim. Hızla kafamı kaldırdım.
Gözleri açık olan hyunjine hemen sarıldım. O ise bu halime sırıtıyordu.
F:Öldü dediler salak!
H: zaten ölüyüm. Kalbim atmıyor benim.
F: öyle değil...
H:Anladım merak etme ㅋㅋ üzülmeyin aaaaa bakın yaşıyorum. Ama bir değişik hissediyorum oldukça dinç ve enerjik hissediyorum?
Hemşire: Yanınızdaki sarışın size kanını verdi. O kraliçenin oğlu. Tahtın yeni varisi...
H: Bana kanını verdiğin için teşekkür ederim felix ve sana birşey söylemeliyim.... benimle çıkar mısın biliyorum çok ani oldu ama ben seni seviyorum felix...
F: Evet sevgilim.
ona sarıldım Ama ayrılmak zorundaydım çünkü arkadaşları da sarılmak isterdi.
Ben ayrılınca chan ve minho üstüne atladı. Hyunjin nefessiz kalınca geri çekildiler. Changbin de ona sarılınca hyunjin pardon drama Queen huncin ölü taklidi yapmaya başladı. Ötekiler gülünce 'birgün ölücem ağlicaksiniz' dedi onlarda onun kafasına vurdular çünkü daha yeni kaybediyorduk onu.
F; biraz hava almak için dışarı çıkıyorum.
Oldukça zor günler geçiriyordum. Bedenimin yorgun olması gerekiyordu ama oldukça dinçtim. Dolaşırken jeon'u gördüm.
J:Merhaba felix nasılsın?
F: iyiyim jeon sen?
J:sana bir şey söylemeliyim ve önemli.Neydi merak etmiştim o yüzden kabul ettim ve bir banka oturduk bana bir ses kaydını dinletti.
H: onu kullanacağım! O bana aşık olacak sonra çok güçlü olacağım. Ailemi gururlandıracağım minho!
M: Ben bu işte yokum! Siktir git kendi bokunu kendin temizle!
Gözlerimde olan Gözyaşlarımı serbest bıraktım. Beni kullanmıştı! Duygularımı,sevgimi,aşkımı... kullanmıştı.
H:Felix? Neden ağlıyorsun sevgilim.
F: Beni kullandın mı hyunjin?
MERHABA burada kestim eheheh devamı gelecek merak etmeyinnn umarım seversinizz.
Artık oy sınırı koyacağım : 5 oy
Sizi seviyorum öpüldünüzz baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...