10. Чувствата не са се променили

3.1K 167 10
                                    

Гледна точка Раян

Тази вечер Стела изглежда повече от прекрасно! Всъщност, тя винаги си е изглеждала така. Не трябваше да се разделяме, защо въобще допуснах това?! Двамата просто изглеждаме перфектно един до друг. Днес в колата усетих, че и тя все още изпитва нещо към мен, все още имаме шанс. Сигурен съм, че ако поискам мога да си я върна ..... и то още тази вечер!

ГТХ

Радвам се, че дойдох тук. Има толкова много хора, а не са ни наобиколили за снимки и автографи, чувствам се като нормален човек, страхотно е! Храната също е вкусна и Найл е много развълнуван заради това.
- Искам да поканя всички влюбени двойки на дансинга. Следващите няколко песни са специално за вас! - Чак сега забелязах, че тук има и диджей, хах. Уоу, колко малко влюбени двойки станаха да танцуват. Това означава, че тук има доста свободни момичета...
"ОСЪЗНАЙ СЕ СТАЙЛС, ТИ СИ ЗАЕТ МЪЖ!!"
Вътрешният ми глас е прав. Сега ако Стела беше тук щяхме да танцуваме цяла нощ, щеше да е...

- Хари това там не е ли твоето момиче?
- Какво говориш Найл, къде я видя? - Въпросът му ме изненада.
- Ето я, на дансинга. - Той шегува ли се с мен?
- Да бе, сигурно е там при танцуващите двойки...
- Хари, вчера я видях на снимките и сега я виждам там, не те занасям. Погледни! - Сериозно става нахален вече. Не е възможно Стела да е та- ...
Не, не, не, привижда ми се! Възможно ли е? Но Стела защо?! И кой за бога е този идиот с нея?

- Само по физиономията ти мога да позная, че наистина е тя. - Найл беше прав. - Чуй, той може да не й е никакъв или да е брат й, или братовчед, или просто случайно момче, което я е поканило, или ...
- Найл, престани! - Прекъснах го - Вече ми е достатъчно. Ще изляза навън.
- Ще дойда с теб. - Оценявам загрижеността му.
- Отивам сам!

НГТ

Раян беше поканил Стела да танцуват, а тя се съгласи само, защото трябваше да се правят на гаджета. Когато Хари ги видя се почувства някак предаден, но имаше ли право след като именно той искаше тя да е далеч от него?
Къдрокоското имаше нужда да се поразходи малко на чист въздух, далеч от цялата тази атмосфера. Когато му оставаха само няколко метра до изхода от залата, женски глас го спря и накара да се обърне.

- Хари, радвам се, че те намерих! - Беше рожденичката. - Ела с мен да те запозная с момичето, за което ти казах по-рано.
- Ъмм, става ли след малко? Исках да изляза на въздух... - Опита се да обясни, но жената дори не му даде възможност.
- Пак ще излезеш. Сега ела с мен, хайде моля те, имам рожден ден и не можеш да ми откажеш! - Опита се да направи кучешка муцунка, но изобщо не се получи. Все пак Хари беше джентълмен и се съгласи, тръгвайки след рожденничката. Преминаха през групата "влюбени, танцувaщи двойки", къдръвелко не знаеше къде точно отиват, просто вървеше и гледаше в земята.

The Last But The BestWhere stories live. Discover now