İyi okumalarr
Bölüm şarkısı
🎶Lia Shine/Aden P2🎶Sabah Ege beni uyandırıp kahvaltıya bekledikleri söylemişti. Yatağımı topladıktan sonra Banyoda işlerimi halledip üstümde pijamalarla odadan çıktım.
Merdivenlerden inip dün yemek yediğimiz odaya girdim. Herkes burdaydı. Murat bey ve Sevda hanıma bakarak "Günaydın beklettim yine kusura bakmayın"
dedim varla yok arası bir tebessümle. " Ne kusuru kızım geç otur. Günaydın" Garip bir şekilde diğerlerinden ses çıkmıyordu. Şuan Kaan'ın dalga geçmesi kızması falan gerekiodu manyak çocuk.Tek boş yer olan Sevda hanım ve Ege'nin ortasına oturdum .
Sessiz bir kahvaltıdan sonra Erim ve Ege okul için hazırlanmaya çıktılar bende peşlerinden kalktığımda Murat bey konuştu
"Kızım bugün okul olduğu için birkaç eşyanı getirttim okul çantan ve kıyafetlerin burda Sevda sana verir bizim odamızdaydı. Yarın okul çıkışı Ege ile diğer eşyalarını alırsınız."
Murat bey' e teşekkür ettikten sonra Sevda hanımla yukarı çıktık. Sevda hanım odasından bir valiz ve okul çantamla çıktığında onada teşekkür edip hazırlanmak için odaya çıktım.
Okulda ilk günüm olduğu için sadece bir defter kalemliğimi ve belki sıkılır resim çizerim diye Eskiz defterimi aldım ha bir de olmazsa olmaz kulak üstü kulaklığımı çantamın iç kısımdaki gözüne koydum hep orda olurdu.
Çantamı kapının kenarına koyup hızla valizden birkaç parça kıyafet çıkardım. Bu gün çıkışta Baranlara gider ordanda üçümüze forma almaya çıkardık. Kendi birikmiş param var ama formayı Baran'a kitlerdim.
Küçüklüğümden beri okul harçlıklarımı biriktirirdim.
Neden diye sormayın bende bilmiyorum.Üstüme siyah baskılı bir tişört altıma siyah jeans kot giydim.
okul çantama koyduğum birkaç yüzüğü de taktım. Okul çantamda her bok vardı. içinde biraz para olması gerekiyordu. Okul için koymuştum ama malum olaylar olunca kaldı öyleMakyaj masasının üstünden telefonumu alıp kapının kenarından çantamıda alıp tek omzuma taktım odadan çıktığımda benimle birlikte karşı kapıda açıldı. Ege'le göz göze gelince baştan aşşağı süzdüm.
Siyah jeans kot ve üstüne beyaz tişört giymişti boynuna da birkaç kolye takmıştı.
Hooy Maşallahhh yanyyy
Taş çocuktu vesselam
Bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde oda bena bakıyordu. Tekrar göz göze gelince birkaç adım da yanıma geldi alttan alttan bakıyordum hayır bu niye bukadar uzun olm ikiz değilmiyiz aq oda kısa olsun bana nee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biolojik Ailem mi?: Aşkın Aksoy
General FictionGerçek Ailesini bulan Aşkın AKSOY'U ne tür zorluklar ve bu zorluklara değecek şeyler kazanacak? .. öylesine yazdığım bir kitap cring olabilir ona göre okuyun. beğenmezseniz okuma listenizden çıkarın Kurgu tamamen şahsıma aittir.