20. Bölüm

127 9 6
                                    

Nefes: Geç şuraya geç 

Boş bi ev vardı karşı da kimse görmesin diye oraya soktum adamı 

Nefes: Neden bana tuzak kuran adamlarla iş birliği yaptın NEDEN!? Ben seni beni akla diye tuttum bana kazık at diye değil!

Selim: Tehdit ettiler beni eğer yapmazsam annemi öldürüceklerdi ben her şeyi annemi kaybetmemek için yaptım. Özür dilerim

Nefes: Bana iftira atan adamları tanıyormusun? 

Selim: Tanımıyorum 

Nefes: Seninle iletişime geçen adamın adı ne?

Selim: Bilmiyorum

Nefes: Bİlmiyorsun demek iyi benden günah gitti o zaman 

Silahı adama doğru doğrulttum ve kafasının hafif yanından geçecek şekilde nişan aldım ve ateş ettim. 

Nefes: Bi dahakine ıskalamam haberin olsun 

Selim: Adamın adı Merih Polat 

Nefes: Adamı arayıp daha fazla para istediğini söyle ve onu buraya çağır!

Selim: Tamam yapıcam yeter ki bana zarar verme

Adam telefonu çıkarıp dediği adamı aradı ve daha çok para istediğni söyledi adam kabul etti daha fazla para vermeyi. Para vermeyi kabul ettiğine göre bu adam piyasaya yeni girdi. Bu da onu bulamamı kolaylaştırıcaktı bi pürüz çıksa bile... 

Nefes: Parayı nereye getiricek? 

Selim: Şehir merkezindeki parka getiricek. Komserim dediğinizi de yaptım ben artık gitsem 

Nefes: Gitmek mi? Bunca yaptıklarından sonra seni salıcağımı nerden çıkardım. Mahkemede daha şahitlik yapıcaksın ne gitmesi! Kalk düş önüme gidiyoruz! KALK!

Bu gerizekaylıyla beraber şehir merkezindeki parka gittik, beni görüp kaçmasın diye gidip saklandım paraya bırakacağı yakın bi yere 10 dakika sonra adam geldi parkın arka kısmındaki yaprakların oraya bıraktı. Tam gidiyorken adamı suç üstü yakaladım ve kelepçeyi taktım. Şimdi sıra ben bu adamları İstanbula nasıl göndericeğime geldi. En iyisi arabayla götürmekti belki biraz uzun sürer ama genede akşam olmadan varır ve tekrardan Trabzona dönerdim. Selimede kelepçe takıp arabanın bagajına tıktım, inşallah yolda çevirmeye denk gelmezdim yoksa yandığımın resmidir. Bende arabaya binip yola koyuldum. 

...

5-6 sonra İstanbula geldim ve bizim bazı zamanlarda usulsüz sorgu yaparken kullandığımız bi yer var oraya gittim. Adamları bagajdan çıkarıp içeri soktum ve sorgu odasına götürdüm ikisinide sonra da bizimkileri aradım durumu anlattım onlar geldikten sonrada tekrar arabaya bindim ve Trabzona doğru yola çıktım. Trabzona vardığımda saat 20:45 di. Üstüme giyicek bi şeyim kalmadığından biraz alışveriş yaptım. Bi kaç bi şey daha alıp konağa doğru yola çıktım. Ben konağa vardığımda Tahirde arabasından iniyordu arabayı park edip Tahirin yanına gittim.

Tahir: Sen evde değilmiydin?

Nefes: Esmanın yanına gittim mahkeme için avukat lazım dı bende Esmaya sormaya gittim.

Tahir: Sabahtan beri ordamıydın 

Nefes: İçeri geçelim mi ben çok susadım 

Tahir: Nefes kıvırma sen gene bi şeyler karıştırıyorsun dökül

Nefes: Ne karıştırıcam yaa hadi içeri geçelim 

Tahir: Geçelim ama akşama alacam ifadeni

Nefes: Alırsın alırsın ama hadi içeri geçelim 

Çocukluk Aşkım 💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin