》Nikon nk.《
Nousin hitaasti istumaan ja katsoin ympärilleni. Huomasin vieressäni seisovan blondin pojan ja kaksi muuta ihmistä. "Muistatko sä sun nimen?" Valkotakkinen nainen kysyi. "Niko Moilanen." Vastasin. "Muistatko mitä tapahtu?" Hän kysyi. Laitoin käteni otsalleni sillä pääni alkoi särkemään, samalla sain joitain hämäriä muistikuvia. "Joku tais puukottaa mua, kai, en mä tiedä." Vastasin. Lääkäri kirjasi vastaukseni. "Sä jäät viel tänne viikoks." Lääkäri sanoi ja lähti sitten hoitajan kanssa."Muistatko sä mut?" Blondi poika kysyi. Aloin hymyilemään. "Porko, en vois unohtaa sua, vaiks yrittäisin." Sanoin. Joonas pussasi minua huulille ja minä vastasin siihen. "Oon niin ilonen et sä oot hereil." Hän sanoi. "Tiedäks sä miten Alel, Tommil ja Joelil menee? Onks en käyny kattoo mua?" Kysyin. "En oikee tiiä niist paljoo mitää. Tommi ja Joel on käyny kattoo sua pari kertaa." Joonas vastasi. Nyökkäsin vain. "Haluuks sä lähtee kävelee?" Joonas kysyi. "Saanks mä?" "Saat. Mä kysyin lääkärilt." (A/n en tiiä saaks lähtee heti kävelee ku o heränny koomast.)
Vedin peiton päältäni, jolloin huomasin jonkun letkun menevän sairaalapaidan alta. "Mikä tää o?" Kysyin Joonakselta. "Mist minä tiedän. Nosta sitä paitaa." Hän sanoi.
》Joonaksen nk.《
Niko tunnusteli kädellänsä minne letku meni, jonka jälkeen hän hiukan punastui. "No?" Kysyin. "Ei mitää. Mennään vaa kävelee." Hän sanoi. "Mikä se oli? Nosta sitä paitaa." "En nosta." "Miks?" "Joonas päätteleppä iha ite et mihin se menee." Niko sanoi. Mietin hetken aikaa, kunnes tajusin. "Aaa...siist mitä?!" Kysyin ja nostin sairaalapaitaa, mutta Niko laksi sen alas. "Älä kato!" Hän sanoi. "Yeeeez ei se nyt noin kauhee asia voi olla." Sanoin. Niko veti peiton takaisin jalkojensa päälle. "Haluun sittenki jäädä istuu." Hän sanoi. Nyökkäsin.Huoneen ovi avautui ja hoitaja tuli huoneeseen. "Mä tulin ottaa sen kestokatetrin pois." Hoitaja sanoi. "Mä meen käymää kanttiinis." Sanoin ja annoin Nikolle pusun poskelle, jonka jälkeen lähdin huoneesta.
》《》《》《》《》《》《
Sanoja:295
YOU ARE READING
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...