36.

606 13 0
                                    

POHLED VIKY:
Budí mě paprsky slunce svítící mi do obličeje, protože dnes nejdu do práce. Vstanu z postele a udělám si ranní hygienu. Vrátím se do pokoje pro mobil, hned mi blikne myšlenka na Dominika. Co se to včera stalo?! Říkala jsem, že nemam na vztah, ale on. S Dominikem máme nějaké pouto a to pouto je silný. Musíme to vyřešit jinak mi praskne hlava.

"Ahoj máš dnes čas, musíme něco vyřešit" napíšu zprávu Dominikovi.

"Ahoj mám, ale až od čtyř" odepíše mi po chvilce.

"Dobře, přijedeš ke mne?" napíšu zprávu.

"Po čtvrté jsem u tebe" přečtu si zprávu od Dominika a jdu trochu pouklízet.



Je 15:55 a Dominik by tu měl zachvíli být, nebo říkal, že přijede po čtvrté, ale co je u něj po čtvrté nevim. Uběhlo asi dvacet minut a někdo zazvonil.

"Ahoj" řeknu, když otevřu dveře v kterých se nachází Dominik.

"Ahoj" odpoví mi a jde mi v patách do obýváku.

"Tak o čem si chceš promluvit?" zeptá se Dominik, když si sedneme na gauč.

"No jak začít.." začnu můj proslov, sklopím pohled na mé ruce, které jsem si začala prohlížet jako nejdůležitější věc.

"Prostě to co mezi námi je nedokážu přehlížet, je mezi námi nějaký pouto a mě na tobě hrozně záleží a nechci ti ubližovat" řeknu a podívám se na Dominika, který mě jen s lehkým úsměvem poslouchá.

"Cítila k tobě něco už déle, ale nechci aby to bylo to co bylo do teď buďto by jsme.." zaseknu se uprostřed věty.

"Pokračuj" pobídne mě Dominik.

"Buďto by jsme to spolu zkusili a nebo se přestaneme vídat" dořeknu rychle a sklopím pohled.

"Takže.. ty by jsi to semnou zkusila?" ujišťuje se Dominik.

"Ano, já- já nedokážu dělat, že jsme jen kamarádi" odpovím a kouknu Dominikovi do očí. Dominik se na mě jen usměje a vlepí mi polibek.

"Takže od teď jsme oficiálně spolu?" zeptá se Dominik.

"Jestli to tak chceš ty" odpovím mu.

"To je otázka teda" řekne ironicky Dominik a začne mě líbat, spolupracuju.

"Půjdu dělat večeři, zůstaneš přes noc?" zeptám se Dominika, když se zvedám z gauče.

"Pokud ti to nevadí" odpoví mi Dominik.

"Nevadí DOMČO" odpovím mu, Dominika štve když mu říkám Domčo, ale mě to přijde hezký.

"Ti dám Domčo" křikne na mě z obýváku a razí si to zamnou do kuchyně, kde už dělám večeři.

"Problém Domčo?" zeptám se Dominika provokativně, když došel do kuchyně.

"Aaale vůbec, Vikinko" odpoví mi Dominik, chytne mě ze zadu okolo pasu a kouká mi přes rameno co vařím.

"Zachvíli to bude" prohlásím.

"Vyndáš prosím talíře?" poprosím Dominika a ukážu na šuplík s talířema, Dominik je vyndá a položí na stůl.

"Dáme si víno?" zeptám se Dominika, když nám dám jídlo na talíře.

"Určitě" odpoví jistě Dominik. Vezmu víno a dám Dominikovi aby ho rozdělal. Přinesu skleničky na víno a Dominik nám nalije víno.

"Tak dobrou chuť " řeknu a s Dominikem si přiťukneme.

"Dobrou" odpoví Dominik, když jsme se napijeme vína.

"Pusť něco já uklidím nádobí" řeknu Dominikovi, jdu dát nádobí do dřezu a Dominik šel vybrat film.

"Máš něco?" zeptám se Dominika, položím skleničky s vínem a víno na stůl, sednu si k Dominikovi na gauč a přikryji nás dekou.

"Třeba tohle?" zeptá se mě.

"Třeba" odpovím, daruju mu dlouhý polibek a usmějeme se na sebe.

"Co to děláš?" zeptá se Dominik se smíchem, když jsem mu položila polštář na klín. Protočím očima a lehnu si, hlavu si položím na polštář na Dominikovým klínu.

"Na co ty nemyslíš" řeknu, když si lehnu. Dominik mi nic neodpověděl jen mi začal výskat ve vlasech.


DOMINIKŮV POHLED:
Už asi hodinu a půl koukáme s Viky na film, Viky mi leží na klíně a spokojeně oddychuje.

"Ty spíš?" zeptám se slabým hlasem. Žádná odpověď nepřišla. Opatrně jsem ze sebe sundal Viky, vzal ji do náruče a odnesl do pokoje. Položil jsem ji na postel a šel vypnout do obýváku televizi. Přijdu do pokoje a lehnu si k Viky do postele.

"Jsi můj zachránce" řekne mi Viky po chvilce.

"Takže ty jsi to jen dělala, že spíš jen abych tě odnesl" řeknu a lehce se zasměji. Viky mi jen věnuje polibek a úsměv, položí mi hlavu na hruď a já jí obmotám ruku okolo pasu.

"Dobrou" řeknu po chvilce.

"Dobrou, miluji tě" odpoví mi Viky ospalým, slabším hlasem.

"Já tebe taky" odpovím ji po docela dlouhé chvíli. Trochu mě to zaskočilo, už dlouho mi tohle nikdo neřekl. Když se vzpamatuju vlepím Viky pusu do vlasů a upadám do říše snů.




Další kapitola. Doufám, že se vám líbila.
Omlouvám se za chyby! <33

já koukal ji do oci, ona koukala do mejch Kde žijí příběhy. Začni objevovat