chapter sixteen: you're hot, not smart

560 50 80
                                    

Birkaç ders daha sonra nihayet okul biterken Rosa eve yürümeye başladı. Kısa bir yürüyüşten sonra çatı katına gelirken yukarı çıktı ve içeride bulmayı beklemediği insanları gördüğünde gözlerini devirerek içeri girdi.

Isaac duyduğu adım sesleri ile yasladığı koltuktan başını kaldırırken kızıla döndü. Rosa ona bakmadan çocuktan birkaç metre uzakta duran Derek'in yanına giderek beklemeden konuşmaya başladı. "Tamam bir tanesi neyse ama cidden gördüğün her rastgele insanı ısıramazsın Derek- bekle bunlar Scott'ın cümlesi- herneyse dediğim gibi işte."

"Rastgele insanları ısırmıyorum onlar benim sürüm."

Rosa ona cevap veremeden Isaac kıza sırıtarak konuştu. "Biliyor musun okulda bu kadar kaba görünmüyordun?" "Evet çünkü o zaman bu kadar aptal görünmüyordunuz." "Daha bugün ateşli olduğumu söylüyordun." Rosa bu sefer onunla konuşan sarışın kıza gözlerini devirirken kollarını birbirine bağlayarak cevap verdi. "Doğru hatırlıyorsun. Ateşli olduğunu söyledim, akıllı değil. Ayrıca kendi isteğinle kurtadam olmak aptallıktan başka bir şey değildir."

Rosa olduğu yerde adımlarken onlara söylediğinde üç kurtadamın da ona göz devirdiğini hissetmişti. Sonunda sarışın çocuk ona bakarak söyledi. "Sen bunun hakkında ne bilebilirsin ki? Hepimiz senin gibi güçlerle doğacak kadar şanslı değildik." Isaac tek kaşını kaldırarak ona söylerken Rosa birkaç adımda ona yaklaştı ve şuan ayakta olan çocukla göz göze gelerek söyledi. "Sen benim hakkımda ne biliyorsun ki Lahey? Söylesene acaba her seferinde bir ölü gördüğün kabuslara kaç gece katlanabilirdin?" Rosa sinir bozucu bir ifade ile ona söylerken Derek gözlerini devirdi ve kolunu ikisinin arasına sokarken onları biraz uzaklaştırarak konuştu.

"Herneyse Lina dediğim gibi onlar rastgele insanlar değil benim sürüm. Onlarla bu şekilde konuşamazsın." Rosa kaşlarını kaldırarak ona bakmaya başlarken söyledi. "Gerçekten bir sürüye ihtiyacın var mıydı? Ayrıca onlara avcı gerçeğinden bahsettin mi? Ölmeye bu kadar mı meraklılar?"

"Evet hepsini biliyorlar ayrıca evet sürü bir kurt için önemlidir Scott veya sen bunu anlayamasanız da." Rosa gözlerini devirerek ondan birkaç adım uzaklaştı ve sinirle mırıldandı. "Biliyor musun aptal betaların da sürün de umurumda değil ama onlar burada kalmıyor. Burası benim evim."

Kızın söyledikleri ile Derek tek kaşını kaldırarak ona baktı. "Kendi evin olduğundan emin misin? En son hatırladığım kadarıyla sen benim evime gelmiştin." Derek bir koltuğun kenarına yaslanarak sorarken Rosa sinirle ofladı ve ellerini saçlarının arasından geçirirken arkasını dönmeden önce hızla konuştu. "Bak- uh ne yaptığın gerçekten umurumda değil madem senin evin o zaman bütün kasabayı ısırıp buraya getir. Lütfen!" Rosa sonlarda adama dönerek bağırırken Derek kızın sinirli haline bir şey söylemeyerek sakinleşmesini bekledi. Kızıl kızın her zaman çabuk sinirlenen bir yapıya sahip olduğunu bildiği için bu durumu fazla büyütmezken kızın çatı katından çıkmak için hamle yapmadan önce masanın üzerine duran araba anahtarlarını aldığını gördü.

Hızla yerinde doğrulurken bu sefer konuştu. "Hey o benim arabam!" Rosa ona birkaç saniyeliğine bakarken hızlıca konuştu. "Artık benim! Evinde senin olabilir!" Kızıl kız ona daha fazla bir şey söylemezken ne olduğunu kavramaya çalışır gibi ayakta dikilip alfaları ve cadı arasında bakışlarını gezdiren iki betaya da gözlerini devirmeden edemedi. Rosa çatı katından çıktıktan park edilmiş olan siyah camaro'ya binerken arabayı çalıştırdı.

Yukarıda ise Isaac hala garip bir yüz ifadesi kapıya bakmaya devam ederken koltukta rahat bir şekilde oturan Derek'e dönerek sordu. "Az önce ne oldu öyle? Niye bu kadar sinirlendi?" Derek omuz silkerken umursamazca cevap verdi. "O klasik Lina olayları büyütüyor ve kolayca sinirleniyor. Ayrıca sen az önce kız kardeşime meydan okumaya mı çalıştın?"

Isaac gözlerini adama çevirirken hızlıca kafasını iki yana salladı. "Hayır, hayır öyle bir şey yapmadım." Derek gözlerini kısarak ona bakarken yerinden kalkmadan önce söyledi. "O zaman bana öyle gelmiş olmalı." Derek odasına doğru ilerlemeden önce yerine gergin bir şekilde duran Isaac'e sırıttı.

***

Sonraki gün tekrar okul saati geldiğinde Rosa arka koltuktan kafasını kaldırırken birkaç saniye algılamaya çalışır gibi etrafına baktı. Birkaç dakika yerinde kalmaya devam ederken sonunda ön koltuğa geçmek için hamle yaptı. Ön koltuğa geçerken kafasını aracın üstüne çarptığında yüzünü buruştururak mırıldandı.

"Karma?"

Araçtaki aynadan görünüşü kontrol edip düzeltirken saçlarını düzeltmeye çalışırken sonunda işi bittiğinde arabayı okula sürdü. Birkaç dakika içinde oraya gelirken aracı park etti ve okula girdi. Dolabına gidip eşyalarını aldıktan sonra matematik sınıfına girdi. Boş sıralardan birisine otururken ondan birkaç dakika sonra Scott ve Stiles'ta içeri girmiş ve iki yanında ki boşluğa oturmuşlardı. Kızıl kaşlarını çatarak onlara bakarken Scott merakla sordu. "Derek ile konuştun mu?"

Rosa gözlerini devirirken hızla cevap verdi. "Evet ve kavga ettik sonra beni evden kovdu." "Ah bu ölü gibi görünmeni açıklıyor." Stiles yanından konuşurken Rosa ona sinirli bir bakış attı ve başına vurdu.

"Ölü gibi görünmüyorum aptal. Ayrıca sen kendine bak." Stiles'ta gözlerini devirirken Scott yine konuştu. "Evden mi kovdu? Sen onun kardeşisin yani yanlış anlama ama emin misin kovduğundan?" "Abarttığımı mı söylüyorsun?" "Hayır hayır öyle bir şey demedim ama ağzından tam olarak seni kovuyorum cümleleleri çıktı mı?" Rosa gözlerini devirirken omuz silkti ve konuştu. "Hayır oranının onun evi olduğunu, benim olmadığını söyledi bu yüzden bende evin onun olabileceğini söyledim ve arabasını aldım." "Sonuç olarak ikisi de hala onun değil mi?"

Stiles kaşlarını çatarak sorarken Rosa mırıldandı. "Artık benim arabam. Sinirli olduğum için benden geri isteyemez." Stiles sonunda taşlar oturmuş gibi hızla kıza dönerken sordu. "Bekle bilerek kavga çıkarttın değil mi? Arabasını almak için." "Hiçte bile gerçekten sinirliydim." Scott hala kafası karışmış gibi görünürken konuştu. "Gerçekten bilerek mi yaptın? Ama o zaman eve dönemezsin." "Eve tabikide döneceğim aptal sadece kavga ettiğim ilk gün eve dönemezdim o iki sarışın betası yüzünden her gün arabada kalacak kadar salak değilim."

"Yani bilerek yaptığını kabul ediyorsun. Ama tek merak ettiğim şey neden kendine bir araba almadın?" Stiles itiraz etmesine izin vermeden bir kere daha sordu. "Çünkü onun arabasını seviyorum ayrıca hergün Erica ile buraya gelerek midemi bulandırmalarını daha fazla kaldıramazdım. Bir süreliğine de olsa gözlerim kurtuldu." Scott başka bir şey söyleyemeden sınıfa giren öğretmen ile susmak zorunda kalırken önüne döndü.

*****
bilerek kavga cikartmayan insan var mi ya her gun yaptigim aktivite ĞSMXĞWMXSMXSP

normalde dunde bolum atardim ama duzenlemeye çok usenmistim ozur ÜWMDĞWMDPSLSPZÖZ

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin