1. Алин Мършела Гонзалез

15 2 0
                                    

Дата: 9 септември 1998 година
Алин е най-красивото момиче в гимназията на професор Маркел Хуан. Тя е очарователна и съблазнителна, че не остава забелязана. Скандалите и обидите са един от начините и за привличане на внимание. Алин е една от най-мързеливите ученички, че всяка сутрин се чуди защо и е нужно образование и изобщо не се старае да присъства в часовете. Интересът на Алин е насочен в това да бъде успешен художник, защото това е единствената и мечта. Алин е единственото дете на заможни родители в град Толедо. Майка и, госпожа Елинора Гонзалез, е висока, секси дама, която е ръководител в катедра "Фармацевтични грижи" на университета в Толедо, а баща и, Фернандо Гонзалез, е едър, строг мъж и леко мустачен бизнесмен, който е дарил огромна парична сума при строенето на гимназията на Алин-Instituto del lingua Miguel Servantes.
Алин е на 16, а рождения и ден е след седмица по-късно. Всяка година, на дата 16 септември, Алин празнува рождения си ден с нейното семейство и изпада в тежка депресия, защото колкото и да е красива, тя няма нито един верен приятел, с когото да прекарва време и да си празнува собствения си празник. Всяко момиче в гимназията и завижда поради красотата и, а всяко момче иска да се възползва от нейното добро оформено секси тяло.
Животът на Алин, според нейните очаквания върви на добре. Тя има ниски оценки по всички учебни предмети в училище освен Изкуство и културознание. Тя не се вълнуваше от нищо, което се случва в територията на училищният корпус, а само извън него. Всеки четвъртък Алин търгува с група хора, които продават наркотични вещества, до двора на учебния корпус.

"mEdiciNa deL Amor" Where stories live. Discover now