6

33 5 14
                                    

yazardan

Sonunda balo günü gelmişti, balonun başlamasına bir saat kadar kalmıştı. Herkes hazırdı.

Laviniadan

Sonunda giyinmiştim. Draco beni ortak salonda bekliyordu. Daha onu görmemiştim. 

Her şeyim tamam gibiydi fakat bir yerimi hep boş hissediyordum. Aynanın karşısına geçtim ve boş olan yeri bulmaya çalıştım. Bulmuştum. Boynum. Hemen takı kutumu açtım fakat eliseme uyan bir şey bulamadım. Olsun diyerek geçiştirdim.

Kapı çalmıştı.

Draco girdi içeri. Cidden beni benden almıştı.

D: Mükemmel ve çok güzel olmuşsun.

L: Teşekkür ederim.

L: Sende mükemmel ötesi ve çok yakışıklı olmuşsun.

D: Sende bir şey eksik gibi. Ve ben de sana bir hediye vermek istedim.

L: Neymiş?

Draco elini cebine attı ve zarif bir kolye çıkarttı.

D: beğendin mi?

L: Çok güzel, teşekkür ederim.

D: Teşekkür mü edersin? (karantina manyağı biriyim evet tt: karantina_beyz lJLNCHJANC)

D: Hadi gelde takalım.

Draco arkama geçti ve saçımı boynumun arkasından sağ tarafıma koydu (anladınız ya). Kalbim yerinden çıkacaktı neredeyse. Kolyeyi taktı ve elini uzattı. Küçük bir dans provası yaptık. Sandığımdan daha güzel dans ediyordu.

L: Sanırım artık aşağıya inmeliyiz.

D: Pekala, inelim.

Dedi ve elini uzattı. Slytherin ortak salonundan çıkıp ortak salona geldik.

Her yer muazzam dekore edilmişti. Dumbledore Kısa bir konuşma yapıp eğlenceler diledikten sonra balo başladı.

D: Elizabeth bu dansı bana lütfeder misiniz?

L: Elbette Bay Malfoy.

Dedim ve dans etmeye başladık. Her ne kadar 1. bardakta sarhoş olacağımı bilsem de içmeye kararlıydım.

L: Draco yoruldum da biraz otursak mı?

D: Tabii gel oturalım.

Oturdum ve bana içip içmeyeceğimi sordu, tabii ki evet dedim.

3 saat sonra balo bitiminde\ Draco'dan 

Lavinia 4.bardağın ardından kör kütük sarhoş olmuştu. Ben ise sadece yarım bardak içip bırakmıştım. Hatta bir ara üstünü çıkarmaya çalışıyordu neredeyse.

Hiç kimse kalmamıştı sadece biz vardık. En sonunda dayanamayıp kucağıma aldım ve odaya götürdüm. Tabii ortak salonda olanlar "oooo" diye bağırmasalar daha sorunsuz olacaktı ama neyse.

Hemen onu yatağına uzandırdım ve üstüne örtüsünü örttüm. Zaten yolda gelirken uyumuştu. Bende yatağıma geçtim ve uyumaya çalıştım.

Ama olmuyordu, yapamıyordum. Onu gidip öpmek istiyordum ama ya bana kızarsa diye çok korkuyordum.

Daha fazla tutamadım kendimi. Nasıl olsa kör kütük sarhoş sabah unutur dedim kendi kendime. Dayanamayıp yataktan kalktım ve yatağına oturdum. Ve dudağımı dudağına değdirdim. Gerçekten zarif dudakları vardı. Dayanamayıp gerçekten uzun bir öpücük bıraktım dudaklarına. 

İlk öpücüğümü ona vermiştim, ve hiç pişman değildim.

Daha sonrasında hemen kendimi yatağa attım ve karnımla uçuşan kelebeklerle birlikte uykuya daldım.

sabah

Lavinia hala uyuyordu. Uyandırmak istemedim, zaten dün fazlasıyla yorulmuştu. Hemen kütüphaneye gittim. Tahmin ettiğim gibi Hermione' de buraydı. Eline bir kitap almıştı ve çift kişilik bir masada oturuyordu. Hemen karşısına geçip oturdum. Kafasını kaldırıp bana baktı.

H&G: Ne var Malfoy, ne istiyorsun?

D: Öncelikle bu zamana kadar söylediğim her şey için özür dilerim. Ama şimdi yardıma ihtiyacım var. 

H&G: Nedir?

D: Lavinia ne-

Ron ve Harry gelmişti.

H: Malfoy ne işin var burada?

R: Hermione, Malfoy sana mı karışıyor?

D: Hayır hiç bir şey yapmadım sadece bir şey soracaktım ayrıca özür bile diledim.

H: Senden beklenmeyecek hareketler Malfoy.

D: Biliyorum. Hatta biliyor musunuz sizin geldiğiniz de çok iyi oldu.

H&G+H+R: Neden?

D: bir şey sormak istiyorum.

H: Sor.

D: Lavinia ne gibi şeylerden hoşlanır?

R+H: Bilmem.

H&G: Takılardan, mumlardan, çiçeklerden, özellikle orkide, parfümlerden hoşlanır. Ayrıca minik partilere bayılır. Pizza yemeğe aşık bir insandır.

D: Hermione çok teşekkür ederim. 

Dedim ve cevap vermesini beklemeden odaya gittim.

Maden bu kızdan bu kadar hoşlanıyordum, o zaman emrine amadeydim. 

Yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.

L: Günaydın, ne oldu bana böyle?

D: Günaydın, gece biraz fazla içince sarhoş oldun. Hatta tutmasam üstünü çıkartacaktın.

L: Teşekkür ederim.

D: Ne demek rica ederim.

Lavinia'dan 

Dün gece ben her ne yaptıysam şuan gerçekten başım çatlıyordu. Hızla kalkıp kıyafet seçtim ve duşa girdim.

Aslında atmayacaktım ama Linda'yı kıramadım ve yarıda bıraktım

Sadece ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin