Діалог

176 4 2
                                    

— Стоячи на краю скелі чи багатоповерхівки, про що ти подумаєш у першу чергу?

— Про висоту польоту птаха, чи про те, як твоє тіло буде летіти звідти. Деякі взагалі ні про що не думають, і просто стоять, дивлячись на небо.

— Маючи змогу врятувати дорогу тобі людину, але померти, чи дати їй вмерти, аби залишитися в живих?

— Дивне питання й поставлено воно не дуже правильно, та й відповідь на нього можуть дати різну. — Але це мало кого хвилює, зазвичай більшість обирає пожертвувати собою заради інших, але насправді, вже ж буде не так?

— Люди хотіли навчитися літати, створивши літак, вони нарешті змогли здійснити свою мрію?

— Але задля чого? Для того щоб втішити своє его, чи задля того щоб дослідити незвідане? Ніхто не знає, але у всіх різне бачення на це.

— Чому реальність порівнюють з окулярами?

— Світ кольоровий, кожний колір заслуговує на існування та на своє місце у світі, але це не відповідь на останнє запитання. — Коли твої окуляри ламаються ти їх знімаєш і дивишся на світ без них, реальність вже не така кольорова як здається, чи не так?

— Маючи змогу вчинити вбивство, ви б його вчинили?

— Залежить від ситуації та самої людини, або ж її цілі, не важливо чому, важливо навіщо.

— Яку цінність мають для вас гроші?

— Майже ніяку з моральної точки зору, але якщо з фізичної, то від них залежить моє життя. Люди думають що світом керують гроші – насправді, гроші це лише інструмент задля досягнення мети, грошима керують люди.

— Придбавши крадену річ, що ви зробите з нею, якщо дізнаєтеся що вона вкрадена?

— Поверну власнику. Ти думав що я так скажу? Ні, не поверну, я ж її придбав, і не важливо яким чином вона потрапила до тієї людини.

— Чому світ "жорстокий"?

— Світ не жорстокий, жорстокі лише люди. Тварини вбивають інших тварин задля того щоб вижити, а люди? Задля пограбування, помсти, розваги, або навіть "просто по приколу", навіть не замислюючись над тим, що у цієї людини було заради кого жити.

— Що можна придбати, а що втратити?

— Придбати можна речі, техніку, меблі, коштовності та багато іншого. Зазвичай так відповідають, але насправді придбати можна совість, досвід, принципи та психічні розлади — Ми ж по різному можемо сприймати слово "придбати"? У сенсі, що ти не щось купуєш а "накопичуєш" за життя. А втратити можна.. роботу, сім'ю, кар'єру, людяність та здоровий глузд врешті решт.

🎉 You've finished reading Психологія втомленої людини 🎉
Психологія втомленої людиниWhere stories live. Discover now