Part-3(U+Z)

1K 118 13
                                    

လှပစွာ ခါးသက်သော🧡
Part-3

" ဒီနေ့ လူကြီးမင်းတို့ကို အစည်းအဝေးခေါ်ရတဲ့ အကြောင်းအရင်းက...ဒီနေ့ကစပြီး...ဒီ company ရဲ့ MD ရာထူးကို...ခင် က တရားဝင် ခံယူပြီး...ဦးစီးသွားမယ်ဆိုတာကို ပြောချင်ပါတယ်....ဖေဖေ့ လက်ထက်ကတည်းက အောင်မြင်လာတဲ့ ဒီ company ကို...ခင်တို့ လက်ထက်မှာ..အောင်မြင်မှုကို ဆက်လက်ထိန်းသိမ်းပြီး...အကောင်းဆုံးဖြစ်အောင်..ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ကြဖို့အတွက်..ရှယ်ယာ ရှင်တွေကို ပြောချင်ပါတယ်..."

" ဖြောင်း ဖြောင်း ဖြောင်း... "

" ဦးလေးတို့ ဘက်ကလဲ...ခင့် အဖေလက်ထက်ကတည်းက အတူလက်တွဲပြီး...အလုပ်လုပ်လာကြတာမို့...အခုလဲ ဒီ company နဲ့ ဆက်ပြီးလက်တွဲဦးမှာပါ...ဦးလေးတို့အားလုံး ခင့်ကို ယုံကြည်ပါတယ်..."

" ကျေးဇူးပါ.. "

အစည်းအဝေးပြီးသွားတော့...ဒေါ်နှောင်ကြိုးခင်အစည်းအဝေးခန်းထဲက ထွက်လာကာ...အိတ်ကပ်ထဲက ဖုန်းကိုထုတ်ပြီး..

"ခွန်း... နာရီဝက်အတွင်း...တို့ဆီကို ထမင်းချိုင့်လာပို့..."

ခွန်း အိမ်သန့်ရှင်းရေး လုပ်နေရင်း ဖုန်းလာ၍ ကိုင်လိုက်တော့...

ဒေါ်နှောင်ကြိုးခင်၏ ပြတ်သားသည့် အမိန့်က သူမနားထဲဝင်လာသည်။

သက်ပြင်းချပြီး...

" မအေး ခွန်းကို ထမင်းချိုင့်ပြင်ပေးပါဦး.."

" ဘာလုပ်မလို့လဲ..ခွန်းရဲ့.."

" အန်တီ့ကို သွားပို့ရမှာ.."

" အော် မမကြီးကိုသွားပို့မှာလား..မအေး ပြင်ပေးမယ်နော်.."

ခွန်း ထမင်းစားပွဲလေးတွင် ဝင်ထိုင်ပြီး...သူမ တညလုံး စဥ်းစားနေသည့် အကြောင်းကို မအေးအားမေးလိုက်သည်။

" မအေး...ဟိုနေ့ညက ခွန်းကို လာပို့တဲ့ နွားနို့ထဲမှာ..ဘာတွေပါလဲ..."

ခွန်းစကားကို မအေးနားမလည်သောကြောင့်....

" ဘာကိုပြောတာလဲ ခွန်းရဲ့..."

" ဟိုလေ....နွားနို့ထဲမှာ...အိပ်ဆေးပါလားလို့ပါ...ခွန်း တခါမှ..အဲ့တုန်းကလို နှစ်နှစ်ခြိုက်ခြိုက်...မအိပ်ပျော်ဖူးဘူး...."

လှပစွာ ခါးသက်သော🧡Where stories live. Discover now