8

732 104 102
                                    

İki gün sonra Cyno Nilou'yu ile buluşacakları kafede yerde bekliyordu. Collei aldığı içeceği keyifle yudumlarken kafenin girişindeki kızıl saçlı genç kız dikkatini çekmişti. Kızı işaret ederken konuştu. "Şu ablanın saçları çok güzelmiş. Büyüyünce ben de öyle yapmak istiyorum." Cyno kızına gülümsedi. "Bence senin saçların da çok güzel." Collei içeceğini içerken vereceği cevabı düşünüyordu. Tam bu esnada Cyno'nun karşısında kalan sandalye çekilmişti. 

Biraz önce kapının önünde duran kız bir anda yanlarında belirince baba-kız şaşkınlıkla birbirlerine baktılar. Kızıl saçlı kız endişeli bir şekilde konuştu. "Eeh... Yanlış masaya mı oturdum? Siz Cyno Bey değil misiniz? Halbuki fotoğraftaki kişiye çok benziyordunuz." Cyno üzerindeki şaşkınlığı atıp cevap verdi."Merak etmeyin doğru masaya oturdunuz. Ben Cyno ve bu da kızım Collei." Kızıl saçlı kızın yüzünde rahatlamış bir ifade belirdi. Derin bir nefes verdi ve "Çok şükür... Ben de Nilou, tanıştığıma memnun oldum!"

Üçünün arasında da tuhaf bir sessizlik olmuştu. Cyno ve Nilou ne demesi gerektiğini düşünürken Collei aklına gelen ilk şey söylemişti. "Saçların çok güzel!" Nilou Collei'in iltifatına karşı utanmıştı. Mahcup bir şekilde "Teşekkürler Collei. Seninkiler de çok şirin." Collei gülümseyip içeceğinden bir yudum aldığında Nilou da gülümsemişti.

Cyno Nilou'ya "Collei seni sevdi sanırım." diyince Collei heyecanlı heyecanlı kafasını salladı. "Tüm arkadaşların erkek! Erkeklerle takılmak sıkıcı." diye homurdandığında hem Cyno hem de Nilou gülmüştü. Nilou Collei'e karşılık verdi. "Ben de seni çok sevdim. Umarım hep böyle iyi anlaşırız Collei."

Collei yere değmeyen ayaklarını sallarken aklına takılan bir soruyla kaşlarını çattı. Bir eliyle Cyno'yu bir eliylde de Nilou'yu işaret edip şüpheyle konuştu. "Siz ikiniz evlencek misiniz?"

Bu sefer şaşkınlıktan bakışma sırası Cyno ve Nilou'ya gelmişti. İkisi de utancından kızarırken Cyno Nilou'nun rahatsız olabileceğini düşünüp toparlamaya çalıştı. "Collei, denir mi öyle? Ayrıca nereden çıkarıyorsun böyle şeyleri?" Collei omuzlarını silkti. "Bu sabah Tighnari ile konuşurken duydum." İçeceğinin bitirmiş, boş kutusunu masaya koymuştu sonra da. "Sen gidip şu ilerdeki parkta takılsana Collei."

Collei babasının teklifini kabul etmiş ve tıpış tıpış parka yürümüştü. Cyno da karşısında gergin gergin oturan Nilou'dan özür dilemişti Collei adına. Nilou sevecen bir şekilde cevap verdi. "Hiç önemli değil. Sonuçta ikimiz de buraya tanışmak için geldik, eğer anlaşırsak sonu buraya gelecek elbette. Ben daha önce hiç bir erkekle böyle bir amaç için konuşmamıştım. O yüzden fazla gerginim, lütfen siz rahat olun."

"Daha önce hiç kimseyle çıkmadın mı yani?" Bilou başını olumsuz anlamda salladığında Cyno elini ensesine götürdü. "O zaman keşke kabul etmeseydin. İlkinin benim gibi çocuğu olan biri olmasını istemezdim." Nilou kibarca karşı çıktı Cyno'ya. "Gerçekten sorun değil. Tighnari sizi o kadar çok övdü ki amacını bilmesem size saplantılı oladuğunu düşünürdüm. Biraz merak ettim o yüzden. Hem de biriyle çıkmaya başlayabileceğimden şüpheliydim. Çapkınlık seviyem gerçekten çok düşük."

"Tighnari mi övdü beni?" diye sorduğunda güldü. "Ama izninle lavaboya gitmem gerekiyor. Sonra bir kahve içeriz, senin için de uygunsa tabi." Nilou başını "olur" anlamında salladığında Cyno yerinden kalktı ve lavaboya gitti. Masada yalnız kalan Nilou, Tighnari'ye bir mesaj yazdı.

Nilou
Ağacın arkasında ne yapıyorsun Tighnari?

Tighnari
Hangi ağaç?

Nilou
Yeme beni.
Şu masaya oturduğumdan beri Cyno'yla beni dikizliyorsun.

Tighnari
Gördün mü ya?
Ama arkadaşımın ilk date'ini merak etmiş olamaz mıyım?
Ne kadar kırıcısın Nilou.

Nilou
Sen ne anlarsın date'ten?
Tighnari bak sana Cyno'dan bahsettiğin zaman da sordum.
Ne bu manyaklık, Cyno'dan falan mı hoşlanıyorsun?

Tighnari
HAYIR DEDİM YA
SADECE KENDİMİ AFFETTİRMEM GEREKİYOR.

Nilou
Cyno sana sinirli gibi değil sanki?
Ne bileyim konu sana geldi bir ara ama hiç sinirlenmedi.

Tighnari
CİDDEN Mİ?
NE KONUŞTUNUZ?

Nilou
Senin Cyno'yu bana nasıl övdüğünü anlattım. O da güldü.

Tighnari
OF NİLOU NE YAPTIN

Nilou
BAK TİGHNARİ ÇOK ŞÜPHELİ DAVRANIYORSUN.
CİDDEN HOŞLANIYORSAN ÇEKİLEYİM ARADAN DAHA HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞKEN.
SONRA ÇOK ÜZÜLÜRÜZ İKİMİZ DE.

Tighnari
Kafan pırıl pırıl Nilou.
Nereden çıkarıyorsun böyle şeyleri?

Nilou
Nereden acaba?
Neyse bak daha ilk buluşma. Kendi kendine bir düşün.
Eğer hoşlandığını anlarsan bizzat ben yaparım aranızı.
Bana kesin bir cevap verene kadar işleri ilerletmiyorum, hadi bakalım.
(görüldü)

Nilou telefonunu kapatıp masaya koydu ve son birkez Tighnari'nin olduğu yere baktı. Tighnari biraz ötedeki bir ağacın arkasından ona el salladı ve hızlı adımlarla orayı terk etti. Bu sırada da Cyno lavabodan geri dönmüştü. Garsondan iki menü istedi. İkisi de kahvelerini sipariş etti ve buluşma süresi boyunca sohbet ettiler. Hava kararmaya yakın vedalaştılar ve evlerine ayrıldılar.

-

arkadaslar cyno zengin bu arada
adamin guvenlik sirketinde saglam kariyeri var paraya para demiyo

searching for a mom | cynonariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin