Chapter 1

7 1 0
                                    

"KWON HAERIN BANGUN TIDO JE KERJA KAU YE BETUAH PUNYA BUDAK" ujar abangnya, Kwon Soonyoung yang pasrah dengan perangai adiknya yang kaki tido.

"mhmhmm bang bagilah Haerin rehat bukan selalu Haerin dapat santai camni hah dekat Amerika sana Haerin nak tido pun susah banyak sangat assignment nak disiapkan hah."

"takda takda ko bangun sekarang kalau tak aku taknak bawak kau jalan jalan" Ugut Soonyoung.

"HAH KITA NAK GI ANE BANG GI ANE" Ujar Haerin dengan penuh ceria.

"Ko gi mandi sekarang kalau kau lambat tinggal" Ujar Soonyoung dengan nada sinis. Haerin lalu berlari ke bilik mandi dengan laju.

Soonyoung hanya memerhati pintu bilik mandi Haerin ditutup dan mengeluh. "maafkan aku Haerin..aku terpaksa ikut cakap eomma". Soonyoung lalu keluar dari bilik Haerin dan turun ke tingkat bawah.

"Macam mana Haerin dah bangun?" ujar Puan Kwon iaitu eomma kepada
Soonyoung dan Haerin.

"dah ma..ma betul ke apa kita buat ni kalau Haerin taknak mcm mana? kita tak boleh paksa dia kahwin dengan laki tu.." ujar Soonyoung dengan nada memujuk.

"keputusan eomma muktamad eomma nak kahwinkan dia dengan anak kawan eomma tu.."

"oh by the way Soonyoung dah cakap ke kat Haerin yang harini kita jumpa bakal suami dia?" ujar Puan Kwon.

"tak Soonyoung taknak bagitau dia"

"okaylah macam tu" Ujar Puan Kwon.

           

   

                   To Be Continued

𝘚𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 -  𝘊𝘩𝘰𝘪 𝘚𝘦𝘶𝘯𝘨𝘤𝘩𝘦𝘰𝘭 (discontineud)Where stories live. Discover now