37.

610 18 2
                                    

Probouzím se s ještě Viky spící na mé hrudi. Potřebuju na záchod, takže se opatrně zvedám a jdu do koupelny. V koupelně si ještě opláchnu obličej studenou vodou. Vydám se do kuchyně a začnu dělat tousty abych udělal Viky snídani do postele. Když je mám hotové dám je na talíř se zeleninou a vyrážím do pokoje kde ještě spí Viky.

"Dobré ráno" řeknu, když vejdu do pokoje abych probudil Viky.

"Dobré" odpoví mi Viky ospalým hlasem, promne si oči a při pohledu na mě se snídani na talíři se ji rozzáří oči.

"To jsi zvládnul?" zeptá se Viky se smíchem.

"No jasný, snad nevadí" odpovím a položím talíř se snídani Viky na klín.

"Jsi tu jako doma" odpoví mi Viky, věnuje mi polibek a úsměv. Usměji se také a s Viky se pouštíme do snídaně.



"Co si dáme k obědu?" zeptá se Viky.

"No je 13:40, takže to nebude asi úplně oběd" řeknu se smíchem.

"To je jedno, mám hlad" odsekne mi a jde do kuchyně. Slyším jak vytahuje nádobí a něco jde kuchtit.

"Nazdaar Jakube" řeknu, když přijmu Jakubův hovor.

"Je mi tak trochu jasný, že jsi u Viky, ale to je jedno, večer tady bude kalba a můžeš vzít i Viky" vypálí na mě hned Jakub.

"No jo, čekej jdu se zeptat" zvednu se z gauče a jdu za Viky do kuchyně.

"Jakub" řeknu a dám nahlas můj a Jakubův telefon.

"Ahoj Kubo" řekne mu Viky.

"Ahoj Viky, dneska tady bude kalba tak s Dominikem doražte" řekne Jakub Viky, to stejné co mne.

"Jasňačka, v kolik?" zeptá se Viky.

"Klidně přijeďte už v osm, dáme zase závod kdo vypije dřív Robinův a velkého Jakuba drink zase namixovali nový" odpoví Jakub.

"Dobře" odpoví Viky.

"Tak zatím hrdličky" rozloučí se s námi Jakub.

"Čau" odpovídáme stejně s Viky a já mu típnu hovor.

"Už to bude" řekne mi Viky. Automaticky vyndám talíře a dám je na stůl.

"Dobrou chuť " řekne Viky a pustíme se do jídla.

"Dobrou chuť " odpovím už s plnou pusou jídla.

"Pako" řekne mi Viky a protočí očima, po chvilce se, ale oba zasmějeme, takže to snad nemyslela špatně.



"No nic je šest, já se půjdu trochu namalovat a obléct do hezkého oblečení" prohlásí Viky a zvedá se z gauče

"Ale mne už se takhle líbíš" řeknu, chytnu jí za pas čímž ji znovu posadím a vlepím ji pusu.

"Kecko" odpoví mi a uteče do koupelny.
Po dvaceti minutách vyleze z koupelny jen v ručníku. Kurva! Mohl bych trochu zatáhnout za ten ručník a bude tady stát nahá.

"Můžeš se jít osprchovat" řekne mi Viky.

"Dobře" odpovím a vlepím ji pusu. Naschvál trochu zatáhnu za ručník, ale ne tak aby spadl.

"Dominiku Citto co to děláte?" snaží se mě zeptat seriózně Viky.

"Já vůbec nic" odpovím, nahodím lišácký úsměv a jdu se osprchovat.

"Jak vypadám?" zeptá se mě Viky, když přijdu do jejího pokoje už vysprchovaný v oblečení.

"Jsi nádherná" pochválím ji a vlepím polibek.

"Děkuju, půjdu se ještě namalovat" odpoví mi a jde do koupelny.

"Tak co, jsi už?" křiknu přes dveře koupelny po 15 minutách co se tam Viky zavřela.

"Joo" odpoví mi Viky a vyjde z koupelny.

"Sluší ti to" řeknu Viky a dám ji pusu na čelo, Viky se jen zaculí.

"Tak můžeme?" zeptá se Viky, když si došla pro mobil.

"Můžeme" odpovím a jdeme se obout. Vyjedeme z bytu a jdeme přes silnici do mého auta.

"Tuhle jsem si zamilovala" řekne Viky, když pustím písničky.

"A mě ne jako?" zeptám se udělám uraženého. Viky se usměje, položí mi její dlaně na mé tváře a začne mě líbat.

"Tebe miluju nejvíc" řekne, když se od sebe odtrhneme. Usměji se a vyrážíme do studia.




Nová kapitola! Jak se vám líbila? Přemýšlím, že začnu dělat další příběh, chtěli by jste?
Omlouvám se za chyby! <333

já koukal ji do oci, ona koukala do mejch Kde žijí příběhy. Začni objevovat