Yeliz sanki devamını bekliyormuş gibi baktı "sonra ne oldu?" dedi merakla. "Abim geldi" dedim sinirle,
"Güzelim anı bozmuştu." Dedim içimden
"Abim geldi sonra Ömerle hemen ayağa kalktık işte abimle selamlaştıktan sonra abim bana hırka getirdiğini ve düğüne dönmemizi söyledi hırkayı giyip düğüne döndük." deyip dudaklarımı büzdüm.
"Yani bravo Baran abi tam zamanında" dedi alayla ve güldü sonra
Bende güldüm. "Dimi ya"
"Neyse gülüm kalk gidelim" dedi Yeliz
"Nereye" dedim kaşlarımı çatarak
"E kitap alacaktık"
"He evet unutmuşum tamam gidelim"
Dediğimde odadan hırkamı aldım. Odadan çıktık....
Rafa bakarken üst kısımlarda güzel bir kitap fark ettim. Tam elimi attım alacaktım ki başka biri kitabı tuttu aldı. Tam dönüp o kişi baktım ki şok oldum.
Ömer?
Kitaba bakıp ardından bana uzattı. Ben ise öylece yüzüne baktım.
"Güzel kitap" dedi. Kendime gelip kitabı aldım.
"Teşekkür ederim" dedim. Birşey demeyip ileri rafa gitti ve psikoloji kitaplarına bakıyordu. Yeliz'in sesiyle kendime geldim.
"Aldın mı istediğin kitabı?"
"Aldım aldım" deyip kasaya gittik. Ardından ücreti ödeyip çıktık....
Yeliz'le güzel bir alışveriş yaptık. Elimizde poşetlerle geri geldik evlere dağıldık. Aldığım ürünleri yerleştirdim ardından aldığım kitabı da rafa koydum ve annemi arayıp biraz konuştuktan sonra kapattım. Akşam olmak üzereydi hava kararmıştı biraz içimde değişik bir duygu vardı. O yüzden yine oraya gidecektim. Kulaklığımı ve telefonumu alıp evden çıktım. Kulaklığı takıp müziği açtım oraya doğru yürümeye başladım.
...
-Ömer-
Yatağa uzanmış elimdeki kolyeye bakıyordum. Kendime gelip gözlerimi kolyeden alıp kapıya yaslanmış bana seslenen Murat'a baktım. "O kimin kolyesi?" Murat'ın bu sorusuna tabi ki de doğru cevap vermeyecektim.
"Sanane oğlum sen işine bak" dememle hemen sırıttı. "Sevgiline mi aldın?" deyip kahkaha attı.
"Murat bi git başımdan" deyip yataktan kalktım.En iyisi kolyeyi sahibine götürmek...
...
-Ahu-
Yanıma oturan kişiyle gözlerim hemen yanıma kaydı. Baktığımda yabancı bir adam oturuyordu. Neyse deyip müziğimi dinlemeye devam ettim. Fakat adam yaklaşmaya başladı bunu fark edip kulaklığı da çıkarıp adama döndüm.
"Uzaklaşır mısınız lütfen?" dedim fakat adam hiç tınlamayıp hala aynı kalktı. "Beyefendi size diyorum uzaklaşır mısınız?" dedim bu sefer bana dönüp baktı. "Böyle iyidik aslında" demesiyle sinirim bozuldu. Hemen ayağa kalktım. Fakat o tanımadığım adam bileğimden tuttu. Adama dönüp anlamsızca baktım etrafta da pek kimse yoktu. Bileğimi çekmeye çalıştım fakat adam daha sert tuttu sıktı "bırak" diye bağırdım fakat hala bırakmadı. Tam o sırada adamın yüzüne sert, güzel bir yumruk yapıştı.
Bu yumruğun sahibi Ömerdi...
Adam dengesini kaybedip düştü. Eliyle hemen burnunu tuttu çünkü Ömer öyle sert vurdu ki adamın burnu kanıyordu.
"Kız sana bırak diyor lan anlamıyor musun?" dedi yerdeki adama bakarak. "Bir daha seni bu kızın etrafında görmeyeceğim diğer sefere sağlam bırakmam yoksa" dedi Ömer, adam sinirle yerden kalktı ve uzaklaştı. Ardından Ömer bana dönüp baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Abisi
Teen Fictionİstanbulun çicek mahallesinde büyüyen başrol kız Ahu ve oraya yeni taşınan başrol erkek Ömer ve ailesinin o mahallede geçen günlerini anlatan bir kurgu... Kitap eski zamanlarda geçiyor(2016 yılı falan) Umarım beğenirsiniz