chapter seventeen: get out of the car

563 55 126
                                    

Rosa dersten çıktıktan sonra eşyalarını dolabına bırakmak için yürürken ilerideki dolapların yanında yakın bir şekilde konuşan Erica ile Scott'ı ve onları biraz daha geriden izleyen Allison'ı gördüğünde durakladı. Esmer kızın gözlerini ayırmadan onlara baktığını fark ederken etrafına bakmaya başlayarak ona doğru yürüdü ve birkaç saniye sonra kıza çarptı. Elindeki kitapları da yere düşürürken esmer sonunda gözlerini ona çarpan kızıla çevirdi. Rosa da ona bakarken konuştu.

"Üzgünüm seni görmedim." Daha sonra yerden kitaplarını toplamaya devam ederken kısık bir sesle devam etti. "Sakin ol bu sadece Erica. O hâlâ senden hoşlanıyor." Cümlesini bitirdikten sonra tekrar ayağa kalkarken Allison'da kendi kitapları ile kalkmıştı. Kız ona neredeyse fark edilmeyecek bir baş sallama verirken ayrılmadan önce mırıldandı. "Biliyorum yine de teşekkürler."

***

"Hala neden bu işin içinde olduğumu bile bilmiyorum?" Kız oturduğu sürücü koltuğuna daha da yaslanırken yanında ki kurtadam çocuğa bakmadan konuştu. "Çünkü bana yardın etmek istiyorsun."

"Hayır istemiyorum. Ağzımdan asla öyle bir şey çıkmadı hatta eğer fark etmediysen diye neredeyse her gün ikinizden nefret ettiğimi söylüyorum." Rosa bu sefer konuşurken Scott'a dönmüştü. Çocuk gözlerini devirirken söylediklerini dikkate almadan tekrar konuştu. "Hadi içeri girmeliyiz Boyd ile konuşmalıyız."

"Arabada kalmayı tercih ederim sen işin bitince gelirsin. Bence harika plan." Scott sonunda kızın ikna olmayacağını fark ederek kafasını salladı ve siyah arabadan inerek içeri girdi. Çocuk içeri girdikten beş dakika kadar sonra Rosa tekrar binaya doğru göz atarken ofladı ve sonunda kendi kendine mırıldanırken arabadan indi.

İçeri girdikten sonra sessiz kalmaya özen göstererek karanlıkta kalan bir duvara yaslanırken şuan Derek ve betaları ile konuşan Scott'ı izlemeye başladı. Birkaç dakika boyunca tartışırlarken sonunda Erica'nın Scott'a doğru hırlaması ile Scott'ın söylediğini duydu. "Tamam ama bu adil bir dövüş sayılmaz."

"Öyleyse evine dön Scott." Kızıl büyük kurtadamın kendinden emin sözlerine gözlerini devirmeden edemezken yaslandığı duvardan çekildi ve birkaç adım atarak konuştu. "Aslında o haklı bu adil bir dövüş sayılmaz. Sizin için."

Scott birkaç saniyeliğine kafasını çevirip ona bakarken kızıl yanına doğru yürümüştü. Hale kızı, Derek'in gözlerini devirdiğini fark ederken konuştu. "Bu işe karışmıyorsun. Bu seni ilgilendiren bir konu değil Scott meydan okumak için geldiyse meydan okumayı alacak." "Betalarına güvenmediğini bu kadar belli etme Derek eminim alınıyorlardır değil mi Lahey?"

Rosa alaycı bir sırıtış ile kıvırcık çocuğa dönerken çocuk ona parlak sarı gözlerini göstermişti. "Herneyse üçe, eğer o kadar korkuyorsanız, dörde iki ve burada geri çekilmeyi düşünen biri varsa da hala yapabilirsiniz." Derek biraz daha öne çıkarak konuştu. "Sen bir kurtadam değilsin bu yüzden bir kurtadam kavgasına da giremezsin."

"Bunun için kağıt üzerinde bir yasa falan yok eğer buna karar verebileceğini sana düşündüren parlak kırmızı gözlere sahip olmaksa da emin ol bunu bende yapabilirim yani kuralları sen değil ben koyuyorum Derek."

Derek nefesinin altında kızın duyamadığı bir şeyler mırıldanırken bu sefer arkasında ki betalara dönerek söyledi. "Bence yeterince uyarıda bulunduk." Erica sırıtırken sonunda alfalarından aldıkları onay ile onun geriye doğru çekilmesini izledi ve sarı gözlerini parlattı. Erica, Scott ve kızıl saçlı kızın üzerine doğru gelirken Rosa sırıtarak son kez yanındaki çocuğa söyledi. "Onların kıçını tekmelemekten kaçınma bile zaten kısa sürecek."

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin