1. Poglavlje "Susret"

106 11 7
                                    

"𝙽𝘦!", "𝘕𝘦 𝘱𝘢𝘥𝘢 𝘮𝘪 𝘯𝘢𝘱𝘢𝘮𝘦𝘵 𝘥𝘢 𝘪𝘥𝘦𝘮 𝘯𝘢 𝘵𝘶 𝘻̌𝘶𝘳𝘬𝘶, 𝘴̌𝘵𝘢 𝘢𝘬𝘰 𝘨𝘢 𝘴𝘳𝘦𝘵𝘯𝘦𝘮!?" 𝘔𝘪𝘴𝘭𝘪𝘮 𝘯𝘢 𝘮𝘰𝘨 𝘣𝘪𝘷𝘴̌𝘦𝘨. 𝘕𝘦 𝘮𝘰𝘨𝘶 𝘥𝘢 𝘨𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘴𝘭𝘪𝘮. 𝘖𝘥 𝘬𝘢𝘬𝘰 𝘮𝘦 𝘻𝘭𝘰𝘴𝘵𝘢𝘷𝘭𝘫𝘢𝘰, 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘪𝘰.... 𝘔𝘢 𝘯𝘦 𝘻̌𝘦𝘭𝘪𝘮 𝘷𝘪𝘴̌𝘦 𝘥𝘢 𝘳𝘢𝘻𝘮𝘪𝘴̌𝘭𝘫𝘢𝘮 𝘰 𝘵𝘰𝘮𝘦...
"𝘈𝘫𝘥𝘦 𝘱𝘰𝘭𝘢𝘻𝘪, 𝘮𝘰𝘻̌𝘥𝘢 𝘯𝘢đ𝘦𝘴̌ 𝘯𝘰𝘷𝘰𝘨." - 𝘋𝘰𝘥𝘢𝘭𝘢 𝘫𝘦 𝘮𝘰𝘫𝘢 𝘯𝘢𝘫𝘣𝘰𝘭𝘫𝘢 𝘥𝘳𝘶𝘨𝘢𝘳𝘪𝘤𝘢 𝘔𝘢𝘴̌𝘢 𝘶𝘻 𝘯𝘫𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘱 𝘰𝘴𝘮𝘦𝘩. 𝘡𝘷𝘶𝘤̌𝘢𝘭𝘢 𝘫𝘦 𝘮𝘢𝘭𝘰 𝘪𝘳𝘰𝘯𝘪𝘤̌𝘯𝘰. "𝘕𝘦𝘮𝘢 𝘴̌𝘢𝘯𝘴𝘦" - 𝘰𝘥 𝘬𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘳𝘢𝘴𝘬𝘪𝘯𝘶𝘭𝘢 𝘴𝘢 𝘠𝘶𝘯𝘰𝘮 𝘷𝘪𝘴̌𝘦 𝘯𝘦𝘮𝘢𝘮 𝘱𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘯𝘫𝘢 𝘶 𝘮𝘶𝘴̌𝘬𝘢𝘳𝘤𝘦.
𝘎𝘭𝘦𝘥𝘢𝘮 𝘔𝘢𝘴̌𝘶 𝘬𝘰𝘫𝘢 𝘮𝘦 𝘰𝘥𝘮𝘦𝘳𝘢𝘷𝘢, 𝘬𝘢𝘰 𝘥𝘢 𝘫𝘦 𝘻𝘯𝘢𝘭𝘢 𝘰 𝘤̌𝘦𝘮𝘶 𝘳𝘢𝘻𝘮𝘪𝘴̌𝘭𝘫𝘢𝘮. 𝘖𝘯𝘢 𝘫𝘦 𝘶𝘷𝘦𝘬 𝘣𝘪𝘭𝘢 𝘵𝘶 𝘻𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘦 𝘪 𝘯𝘢𝘳𝘢𝘷𝘯𝘰 𝘴𝘱𝘢𝘴𝘪𝘭𝘢 𝘮𝘦 𝘰𝘥 𝘣𝘪𝘷𝘴̌𝘦𝘨 𝘴𝘵𝘷𝘰𝘳𝘢. "𝘋𝘰𝘣𝘳𝘰.... 𝘈𝘫𝘥𝘦... 𝘈𝘭𝘪 𝘯𝘦𝘮𝘰𝘫 𝘥𝘢 𝘮𝘦 𝘰𝘴𝘵𝘢𝘷𝘭𝘫𝘢𝘴̌ 𝘴𝘢𝘮𝘶" - 𝘳𝘦𝘬𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮, 𝘯𝘢𝘬𝘰𝘯 𝘤̌𝘦𝘨𝘢 𝘮𝘪 𝘫𝘦 𝘔𝘢𝘴̌𝘢 𝘶𝘱𝘶𝘵𝘪𝘭𝘢 𝘰𝘯𝘢𝘫 𝘯𝘫𝘦𝘯 𝘴𝘭𝘢𝘵𝘬𝘪 𝘰𝘴𝘮𝘦𝘩.
𝘒𝘳𝘦𝘯𝘶𝘭𝘢 𝘫𝘦 𝘥𝘢 𝘰𝘣𝘭𝘢𝘤̌𝘪 𝘯𝘫𝘦𝘯𝘶 𝘰𝘮𝘪𝘭𝘫𝘦𝘯𝘶 𝘤𝘳𝘯𝘶 𝘴𝘶𝘬𝘯𝘫𝘶 𝘪 𝘤𝘳𝘯𝘪 𝘬𝘳𝘰𝘱 𝘵𝘰𝘱. "𝘏𝘰𝘤́𝘦𝘴̌ 𝘮𝘰𝘫 𝘬𝘳𝘰𝘱 𝘵𝘰𝘱?" - 𝘶𝘻𝘪𝘮𝘢 𝘨𝘢 𝘪𝘻 𝘰𝘳𝘮𝘢𝘳𝘢 𝘪 𝘱𝘳𝘪𝘴𝘭𝘢𝘯𝘫𝘢 𝘯𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘦 - "𝘔𝘪𝘴𝘭𝘪𝘮 𝘥𝘢 𝘣𝘪 𝘵𝘪 𝘥𝘰𝘣𝘳𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘫𝘢𝘰."
" 𝘕𝘦𝘬𝘢 𝘩𝘷𝘢𝘭𝘢" - 𝘯𝘦 𝘷𝘰𝘭𝘪𝘮 𝘵𝘦 𝘬𝘳𝘢𝘵𝘬𝘦 𝘮𝘢𝘫𝘪𝘤𝘦. 𝘖𝘣𝘭𝘢𝘤̌𝘪𝘮 𝘴𝘢𝘮𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘬𝘰𝘫𝘦 𝘴𝘶 𝘵𝘳𝘪 𝘱𝘶𝘵𝘢 𝘷𝘦𝘤́𝘦 𝘰𝘥 𝘮𝘦𝘯𝘦. 𝘜 𝘰𝘷𝘪𝘮 𝘶𝘴𝘬𝘪𝘮 𝘪 𝘬𝘳𝘢𝘵𝘬𝘪𝘮 𝘴𝘦 𝘯𝘦 𝘰𝘴𝘦𝘤́𝘢𝘮 𝘱𝘳𝘪𝘫𝘢𝘵𝘯𝘰, 𝘱𝘰𝘨𝘰𝘵𝘰𝘷𝘰 𝘥𝘢 𝘵𝘢𝘬𝘷𝘢 𝘰𝘥𝘦𝘮 𝘶 𝘬𝘭𝘶𝘣.

---------- 𝕦 𝕜𝕝𝕦𝕓𝕦--------------
𝘗𝘭𝘢𝘴̌𝘪𝘮 𝘴𝘦 𝘥𝘢 𝘨𝘢 𝘴𝘳𝘦𝘵𝘯𝘦𝘮. 𝘡𝘯𝘢𝘮 𝘥𝘢 𝘴𝘦 𝘰𝘣𝘪𝘤̌𝘯𝘰 𝘷𝘶𝘤̌𝘦 𝘱𝘰 𝘰𝘷𝘢𝘬𝘷𝘪𝘮 𝘮𝘦𝘴𝘵𝘪𝘮𝘢.
𝘊̌𝘪𝘮 𝘴𝘢𝘮 𝘶𝘴̌𝘭𝘢 𝘰𝘴𝘦𝘵𝘪𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘮𝘪𝘳𝘪𝘴 𝘥𝘪𝘮𝘢 𝘪 𝘯𝘪𝘬𝘰𝘵𝘪𝘯𝘢. 𝘕𝘦𝘬𝘪 𝘷𝘦𝘤́ 𝘱𝘰𝘷𝘳𝘢𝘤́𝘢𝘫𝘶 𝘶 𝘸𝘤-𝘶 𝘰𝘥 𝘱𝘳𝘦𝘷𝘦𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘬𝘰𝘭𝘪𝘤̌𝘪𝘯𝘦 𝘢𝘭𝘬𝘰𝘩𝘰𝘭𝘢 𝘪 𝘶𝘱𝘳𝘬𝘰𝘴 𝘵𝘰𝘮𝘦 𝘯𝘢𝘴𝘵𝘢𝘷𝘭𝘫𝘢𝘫𝘶 𝘥𝘢 𝘱𝘪𝘫𝘶. 𝘕𝘢𝘥𝘢𝘮 𝘴𝘦 𝘥𝘢 𝘯𝘦𝘤́𝘦 𝘥𝘪𝘳𝘢𝘵𝘪 𝘮𝘦𝘯𝘦 𝘪 𝘔𝘢𝘴̌𝘶. 𝘚𝘵𝘢𝘭𝘯𝘰 𝘴𝘢𝘮 𝘨𝘭𝘦𝘥𝘢𝘭𝘢 𝘰𝘬𝘰 𝘴𝘦𝘣𝘦... 𝘒𝘢𝘰 𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘪𝘮𝘢𝘭𝘢 𝘰𝘴𝘦𝘤́𝘢𝘫 𝘥𝘢 𝘴𝘦 𝘯𝘦𝘴̌𝘵𝘰 𝘴𝘱𝘳𝘦𝘮𝘢.
𝘔𝘢𝘴̌𝘢 𝘮𝘦 𝘫𝘦 𝘶𝘩𝘷𝘢𝘵𝘪𝘭𝘢 𝘻𝘢 𝘳𝘶𝘬𝘶 𝘪 𝘶𝘱𝘶𝘵𝘪𝘭𝘢 𝘮𝘪 𝘯𝘫𝘦𝘯 𝘵𝘰𝘱𝘢𝘰 𝘰𝘴𝘮𝘦𝘩 𝘬𝘰𝘫𝘪 𝘮𝘪 𝘫𝘦 𝘴𝘬𝘳𝘦𝘯𝘶𝘰 𝘭𝘰𝘴̌𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘭𝘪.
𝘚𝘢𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘶𝘣𝘦đ𝘦𝘯𝘢 𝘥𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘣𝘦𝘻𝘣𝘦𝘥𝘯𝘢.
𝘖𝘥𝘫𝘦𝘥𝘯𝘰𝘮 𝘴𝘢𝘮 𝘰𝘴𝘦𝘵𝘪𝘭𝘢 𝘤̌𝘷𝘳𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘪𝘴𝘢𝘬 𝘯𝘢 𝘮𝘰𝘫𝘪𝘮 𝘶𝘴𝘵𝘪𝘮𝘢. 𝘛𝘰 𝘯𝘦𝘤̌𝘪𝘫𝘢 𝘳𝘶𝘬𝘢...𝘢𝘭𝘪 𝘯𝘦 𝘣𝘪𝘭𝘰 𝘤̌𝘪𝘫𝘢... 𝘖𝘴𝘦𝘤́𝘦𝘮 𝘬𝘢𝘬𝘰 𝘮𝘦 𝘯𝘦𝘬𝘰 𝘩𝘷𝘢𝘵𝘢 𝘻𝘢 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘬 𝘪 𝘷𝘶𝘤̌𝘦 𝘯𝘦𝘨𝘥𝘦.
𝘖𝘥𝘷𝘶𝘤̌𝘦𝘯𝘢 𝘴𝘢𝘮 𝘶 𝘮𝘢𝘭𝘶 𝘮𝘳𝘢𝘤̌𝘯𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘴𝘵𝘰𝘳𝘪𝘫𝘶. 𝘛𝘶 𝘫𝘦 𝘣𝘪𝘭𝘰 𝘱𝘢𝘳 𝘯𝘦𝘬𝘪𝘩 𝘭𝘪𝘬𝘰𝘷𝘢. 𝘕𝘪𝘴𝘢𝘮 𝘴𝘪𝘨𝘶𝘳𝘯𝘢 𝘢𝘭𝘪 𝘪𝘻𝘨𝘭𝘦𝘥𝘢𝘫𝘶 𝘬𝘢𝘰 𝘥𝘢 𝘪𝘮𝘢𝘫𝘶 𝘰𝘬𝘰 𝘥𝘷𝘢𝘥𝘦𝘴𝘦𝘵 𝘪 𝘯𝘦𝘴̌𝘵𝘰 𝘨𝘰𝘥𝘪𝘯𝘢. 𝘔𝘪𝘴𝘭𝘪𝘮 𝘥𝘢 𝘫𝘦 𝘵𝘰 𝘬𝘳𝘢𝘫. 𝘖𝘥 𝘯𝘦𝘮𝘰𝘤́𝘪 𝘴𝘢𝘮 𝘬𝘳𝘦𝘯𝘶𝘭𝘢 𝘥𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘤̌𝘦𝘮 𝘢𝘭𝘪 𝘮𝘰𝘫 𝘣𝘦𝘴𝘱𝘰𝘮𝘰𝘤́𝘯𝘪 𝘱𝘭𝘢𝘤̌ 𝘫𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘬𝘪𝘯𝘶𝘰 𝘯𝘦𝘬𝘪 𝘨𝘭𝘢𝘴. "𝘗𝘳𝘰𝘨𝘶𝘵𝘢𝘫 𝘰𝘷𝘰" - 𝘨𝘶𝘳𝘯𝘶𝘰 𝘮𝘪 𝘫𝘦 𝘯𝘦𝘬𝘶 𝘤𝘳𝘷𝘦𝘯𝘰-𝘣𝘦𝘭𝘶 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦𝘵𝘶 𝘶 𝘶𝘴𝘵𝘢. 𝘜 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘩𝘶 𝘴𝘢𝘮 𝘫𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘨𝘶𝘵𝘢𝘭𝘢 𝘪 𝘴𝘬𝘶𝘱𝘪𝘭𝘢 𝘩𝘳𝘢𝘣𝘳𝘰𝘴𝘵 𝘥𝘢 𝘱𝘰𝘨𝘭𝘦𝘥𝘢𝘮 𝘵𝘶 𝘰𝘴𝘰𝘣𝘶 𝘶 𝘰𝘤̌𝘪. 𝘕𝘦𝘮𝘢 𝘴̌𝘢𝘯𝘴𝘦,


𝘵𝘰 𝘫𝘦....

Slučajnost? Ili ipak ne~Where stories live. Discover now