dış görünüş

5 1 0
                                    

Kendimizi sevmek çok zor.Hiç bir insan kendini tam olarak sevmez.Peki bunun sebebi nedir?İlk olarak dış görünüş.Bazı insanlara göre bizi biz yapan fiziksel özelliklerdir.Güzel olmak yakışıklı olmak...Bazı insanlar için hayatının anlamı olmuş şeylerdir.Herkes güzel doğar ancak insanlar...Onlar sizin kendinize olan güveninizi en aşağıya çekerler.Her şeyinize laf ederler.Saçın böyle gözün şöyle kaşın çok kötü falan.Bunlara alışabiliriz.Ama hepimizin kalbini derin bir şekilde yaralayabilir.Özellikle ergenlik çagında kendisiyle mücadele içinde olan gençler bu durumu çok kafaya takar.Haklılar.Etraflarında onlara karşı milyonlarca insan.Hepsi ona güzel olmanın standartlarını açıklıyor.Onlar buna uyamayınca kendinden nefret etmeye başlıyor.Herkes artık bu algıları yıkalım böyle çok güzeliz desede onlar bile kendi dediklerine inanmıyor.Bir insan çok güzel olabilir.Ya da insanların  daha farketmediği güzellik algılarına sahip olup yargılanabilir.Bu doğal.Hiç kimse mükemmel degil.Kendimizi yüzünde estetik makyaj ve fotoshop olan insanlarla kıyaslıyoruz.Bu ne kadar doğru.Heleki daha yaşı küçük telefonu bile tam kullanmayı bilmeyen çocuklar.Onlar ne olucak.Bir sosyal medya uygulamasina gordiğiniz anda karşınıza çabasız gibi gözuken güzel kadınlar çıkıyor.Vücutlarıda yüzleri gibi çok güzel.Çocuklar ve gençler ben niye böyleyim diyor.Farklı yollara düşüyorlar.Her yola başvursalarda içlerindeki güzelliği bir türlü bulamıyorlar.Dış görünüş herkesin uğrana paralar yatırıp ulaşamadığı bir fenomen herkes bunun peşine düşmüşken iç güzellik tamamen unutulmuşken yazdım ben bu yazıyı.Biliyorum hiç bir şey degişmeyecek.Ama sorun degil.Eğer fiziksel özellikleriniz yüzünden boşluğa düşmüş bir halde bulduysanız kendinizi bir de içinize odaklanmayı deneyin.Her seyin başlangıcı orada.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KendimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin