Fizikci kapatilsin
bangchan
Konuyu anlayan birisi bana anlatsin lutfenjeongin
Konu mu? O ne lan yeniyor mujisung
Neyini anlamadiniz amk gayet kolaybangchan, jisung adli kisiyi cikardi
felix
Tesekkurler.bangchan
Neyse alalim da aglamasinbangchan, jisung adli kisiyi gruba ekledi
jisung
orrrrman seven bangchan
canim arkadasim bangchanbangchan
Ben de seni seviyorum jisung 😻felix
İste ornek arkadaslik yajeongin
Ne demezsin
ŞSLSÇZPDEİEĞSİjisung
Dersi dinleyin lanbangchan
Ok.felix
Teneffüste kantine gidicem benimle
gelebilecek bir (1) Allah'ın kulu var mi??jeongin
BENfelix
tamamdirr———————
"Ne alacaksin kanka sen kantinden"
"Tost alacagim amk açiz"
"İyi, yürü"İkili kantine dogru yurumeye baslasti. Jeongin okula bu sene gelmesine ragmen, bu uclu jeongin'e alismisti bile. Chan, Jisung ve jeongin felixin iki yildir 'M' subesin deki changbin'e asik oldugunu Biliyorlardi. Kendileri son sube olan 'N' subesindeydi. 10. Sinif olduklari icin de en ust katta, en son siniflardi. Okul da 9 ve 12'ler sabahci, 10 ve 11'ler oglenci idi. Aksam 8'de bitiyorlardi dersleri.
Onlar dersten konusurken, kantine varmislardi bile.
"Sen bekleme burada, beraber siraya gecelim"
"Tamammm"
"İkinci teneffüste burasi savas alani gibi oluyor ya. Neyse, senin istedigin birsey varmi? simdide sorayim da."
"Yok tesekkurler"
————––————
"Su almayi unutmusum cikarken, artidan 3,5 lira gitti"
"Bosver, senden daha mi onemli, gel suraya oturalim"İkili sakince yemegini yiyordu, ta ki, jeongin birisini gorene kadar..
"Su changbin degil mi kanka"
"NEE CHANGBİN Mİ"Felix, asiri sesli bir sekilde bagirmisti. Yani sagir bile duyardi bunu. Herkes donup masa da oturan ikiliye bakti. Changbin ve arkadaslari da dahil.
"Az daha bagiraydin kanka mudur duymadi"
"Ses tellerim bu kadar cikarabiliyor, ozur dilerim yaa, da niye herkes bize bakiyor, CHANGBİN DE BAKİYOR"Allah'tan bu sefer bagirmamisti, yani sadece jeongin'in duyabileceği bir ton da soylemisti bunu.
"Maalesef lixim.. Maalesef..."
"Neye maalesef olum mal misin, bana bakti iste kesin ama kesin asikkkkkk"Jeongin diyemedi, "o senin daha ismini bile bilmiyor" diye.. Platonik olmak cok kotuymus, onu anladi fakat jeong.
"Aynen kanka asik bak seninle ayni dunya daa. Kesin asik, sana bakiyor, nefes aliyor falannn. Kesinlikle asik da hadi cikalim sinifa.Nasil fikir?"
"Asik tabi olum. Biz beraber emekli olacagiz"
"Aynen kankaa, hadi kalk gidelimm"
İkili kendi siniflarina dogru yurumeye basladilar. Tam sinifa girdiklerinde de zil calmisti zaten. Fakat bir sorun vardi ki, ders matematikti ve siniftaki herkes hocadan nefret ediyordu.
"ANANİ YA DERS MATEMATİK DEMİ YA" diye bagirdi chan. Yanin da oturan lix ise, chanin bagirisini umursamayak, camdan bakarak, hayatinin askini dusunerek, on bir lira verdigi tostunu yiyordu ta ki mal matci iceriye girene kadar.
"Hosgeldiniz canim hocam, biricik hocam, dunya in ennn guzel hocasii" diyerekten hoca sozlusune yuz girsin diye yalakalık yapiyordu chan. Siniftakiler ise gulmemek icin kendilerini zor tutuyorlar vee o malum cumle geldii.
"Gulecek bir sey var arkadaslar? Soyleyin biz de gulelim. Arkadasiniz, bana guzel iltifatlar da bulunarak beni sevdigini belirtmis iste, siz orada kikir kikir guluyorsunuz. Chan, oglum sozlulerine yuz girecegim. Geri kalanini on bes puani kirildi. Haberiniz olsun."
Chan, mutluluktan gebermisti resmen. Ve siniftakilere gizliden bir kapak cekti. Cunku digerlerinin notu seksen bes uzerinden degerleniyordu suan.
Fizikçi kapatilsin
jisung
Allah seni ne etmesin chan
EN SEVMEDİGİ HOCANİN DERSİNDEN
100 ALDİ
ANAM CİLDARACAGİM HA
CİLDARACAGİMjisung, "Fizikçi kapatilsin" olan konuyu, "Matci kapatilsin"
olarak degistirdibangchan
Matcima laf atma lan
Neyse kalsin bari
Bazen ben de sevmiyorum
Ama sozlume yuz girecek
HAHAHAHAHAHAfelix
Ama ben gulmedim ki hocam
Benim ne sucum vardi ya
Ofya
Hep sizin yuzunuzden
Sinifi sen gul durdun jisung!jisung
Gulmeseydiniz?!?!
Benim ne sucum var?!?
Tek kisi olsa boyle olmazdi?jeongin
En soru isareti sensin tamam hyungjisung
Biliyorum??felix
Cikisa gel jisung, cikisajisung
Niye akbilin mi bitti
Benden mi basican
Tamam bastiririzfelix
Aynen kanka akbilim bittibangchan
Ne konustunuz lan
Hocama laf atmayin
Canim hocam 😻😻🫶🏼🫶🏼jeongin
Tamam en matci da sensin
Yeter.
Derse donunfelix
Tamamdir-Elif
—————————————
Selam selam
İlk bolumu 626 kelime ile bitirmisim?!
Yazim yanlis varsa ozue 😔
Bolumun sonuna isim yazmam lazim cunku iki kisiyiz
Hadi gorusurhz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freckles, changlix
Fanfictionseungmin Simdi bizim kimya hocasi varya O bugunku derslerin hepsini iki sinifa yapiyormus. D'yi E ile yapmis K'yı L ile YANİ BİZİ DE N İLE YAPACAK changbin Yani? hyunjin Yanisi N subesin de jisung ve cilli cocuk var changbin Kantin deki cilli...