III rozdział

30 1 2
                                    

🫀

Rose
- Rano obudziłam się w pełni wyspana i pełna energii. Szybko ułożyłam włosy, pomalowałam się i ubrałam. Wzięłam do ręki plecak i szybkim krokiem wyszłam z domu. Już po 10 minutach byłam pod szkołą widząc z daleka jak przyjaciółka mi macha. Odrazu do niej podbiegłam przytulając mocno - hahah, a co ty taka dzisiaj szczęśliwa? Może rzeczywiście robiliście coś ciekawego? *😼* - zapytała patrząc na mnie złośliwie - ej! Wcale nie! - krzyknęłam oburzona jej podejrzeniami. - no dobrze, już dobrze przecież żartuje.. chodź zaraz się lekcje zcazynają! - poszłyśmy do klasy mijając po drodze starsze z którymi sie przywitaliśmy. Na widok Aeri zarumieniłam się przypominając sobie wczorajszy dzień.. Pragnęłam znów się z nią spotkać, jednak.. za bardzo sie bałam.. byłam nie śmiała wobec ludzi.. nawet czasami dla mojej przyjaciółki.. nie mówiłam raczej dużo.. wręcz prawie się nie odzywałam słuchając innych.. -

Aeri
- przebudzilam się o siódmej zerkając na zegarek. Nie wyspałam się znów. W sumie nic nowego jak po nocach gram.. to już uzależniające. Ale cóż.. ubralam mundurek patrząc na siebie w lustrze. Nienawidziłam tej spódniczki.. ogólnie nie przepadałam za takim ubraniem. Wolałam chodzić w dresach, bądź długich spodniach..

I
I
Mundurek Aeri

Udałam się do szkoly po drodze zakładając słuchawki i włączając moja ulubiona playlistę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Udałam się do szkoly po drodze zakładając słuchawki i włączając moja ulubiona playlistę. Szłam patrząc na jesienne drzewa i spadające z nich liście słuchając - "wine pon you" - Gdy już dotarłam pod budynek szkoły weszłam do środka czując na sobie ręce przyjaciółki. Nienawidziłam dotyku.. przytulania itp.. czułam się bardzo niekomfortowo.. Skrzywiłam się na co dziewczyna odrazu je zabrała zmieniając temat. Idąc do klasy minęliśmy młodsze. Posłałam ciepły uśmiech Rose widząc jej słodkie rumieńce. Dlaczego ja tak o niej myślę.. ouh.. nic nie poradzę na to, że ta mała dziewczynka sprawia że myślę tylko o niej..

- Gdy już lekcje się zaczęły nie mogłam wybić sobie z głowy tego uśmiechu i spojrzenia. Każdy dziwnie sie na mnie patrzył a ja rysowałam coś na tyle zeszytu próbując bez skutecznie zapomnieć o dziewczynie.. -

Rose
- Gdy wszystkie lekcje dobiegły już końca wyszłam razem z Yuki ze szkoły rozmawiając i śmiejąc się czasami cicho. Po drodze uderzyłam kogoś niechcący barkiem przez co prawie serce mi stanęło - j-ja.. bardzo przepraszam! - podbiegłam lecz gdy dziewczyna się odwróciła odrazu wiedziałam kto to - prze.. - nie dała mi dokończyć. W sumie nic nawet nie powiedziała, jednak samo to spojrzenie mnie uciszało. Mogłabym wpatrywać się w nią godzinami. - hah.. nic nie szkodzi.. - strasza uśmiechnęła się a ja dalej patrzyłam na nią przestraszona. Ta chwile ciszy nagle przerwało wołanie mnie przez przyjaciółkę - ouh.. przepraszam.. muszę już.. iść.. do jutra! - pomachalam jej lekko po czym poszłam. Agh.. to było takie niezręczne.. jednak nie odeszłam. Aeri złapała delikatnie mój nadgarstek dając mi tym samym znać że chce mi jeszcze coś powiedzieć. - ej.. Rosie.. chciałabyś może.. - słyszałam w jej głosie lekki stres na co uśmiechnęłam się - może.. spotkać się dzisiaj.. wieczorem...? Mój.. kolega robi imprezę ale jeśli nie chcesz to ja- - nie dałam jej dokończyć odrazu odpowiadając - jasne! - nawet nie myślałam co mówię.. nie myślałam o tym że to impreza. A ja nienawidzę imprez.. jest tam głośno, duszno a towarzyszy temu duża liczba osób. Ale.. będzie tam Aeri.. to mi w zupełności wystarczało.. - naprawdę?.. - dziewczyna puściła moja rękę podekscytowana. - tak. Resztę napiszesz mi później dobrze?.. ja muszę lecieć.. Yuki na mnie czeka.. do.. wieczora! - pobiegłam do dziewczyny a gdy wszystko jej opowiedziałam prawie skakała z radości. Cieszyła się nawet bardziej niż ja.. - masz szansę do niej!- - nie dałam jej dokończyć - ej! Ja nie chcę z nią być.. to.. tylko przyjaźń.. - powiedziałam wkurzona na co dziewczyna przekręciła oczami. Po jakimś czasie znalazłam się już w domu pełna energii.. zastanawialam się co mnie tam spotka..

(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)Odrazu mówię że impreza będzie bardzo ciekawa *😼* a rozdział z niej pojawi się już niedługo!!Do zobaczenia misie 🫂

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)
Odrazu mówię że impreza będzie bardzo ciekawa *😼* a rozdział z niej pojawi się już niedługo!!
Do zobaczenia misie 🫂

You're mine.. <3 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz