Hırçın deniz dalgaları gibiydim kayalara çarpıp duruyordum. Durmadan savruluyordum ,savruldukça kayalara çarpıyordum çarptıkça yara alıyordum, yaralarımı saran olmuyordu üfleyen olmuyordu,üzerine tuz basılıp unutuluyordu.
Çok severek evlenmişlerdi ,babam iki çocuklu fakir bir ailenin küçük çocuğuydu işi yerinde değildi zor şartlar altında geçiniyordu, sevilip sayılan birisiydi herkes onu çok severmiş dürüstlüğuyle merhametiyle herkesin kalbini alamayı başarıyordu.
annem ise onun tam tersine maddi durumu çok iyi zengin soylu bir aileden geliyordu . O zamanlar şımarık birisiymis ama babam gibi çok merhametli alçakgönüllü biriymiş.
Babamla yolları deniz kenarında çakışmış babam onu görür görmez deli divaneler gibi aşık olmuş annem o sıra pek pas vermese de kalbi çoktan kayıp gitmişti fakir babama o sırada annem üniversite öğrencisiydi babam ise bir inşaata çalıyordu.
İkisi evlenmeye karar vermişler ama annemin ailesi buna kesinlikle izin vermemiş karşı çıkmış ,annemde herşeyden vazgeçip ne olursa olsun diyip babamla evlendi .
Zor geçinmekten başka bir derdleri sorunları yoktu ,sevgileri onu da kapatıyordu . sonra ben doğdum, doğumumla onların üzerine bir karabulut gibi çökmüşüm, geçimleri daha da zorlanmış babam iki işte çalışmaya başlamış annem ise bana bakmak için temizlik işini bırakmıştı. Ne kadar zorlansalarda sevgilileri hiç eksik olmamış ,taa ki babam inşaat kazasında vefat edene kadar.
Annem tek başına bana yetmiyordu çok zorlanıyordu gündüzleri beni amcamlara bırakıp evlere temizliğe giderdi o zamanlar yedi yaşındaydım.
O da çok sürmedi annem trafik kazasında hayatını kaybetti bu durumdan hep kendimi suçladım hep suçu kendimden aradım.
Annem benim yüzümden ölmüştü bana yetişmekten ölmüştü öldüğü günden beri hiç konuşmadım Dilim dönmedi, konuşmaya cesaretim olmadı.
Nare'ydi adım
Söylemeye cesaret edemediğim bir ismim vardı kor gibi düşmüştüm aşklarına cehennem narı cehennem ateşi gibi yakmıştım aşklarını.
Annemin ölümden sonra amcamlarda yaşamaya başladım beni istemediklerini her zaman her fırsata belli ediyorlardı .
Sadece 3 yıl tek sürdü üç yılın sonunda benden kurtulmaya çalıştılar küçücük bedenim onlara tonlarca yük olmuştu.
Farklı bir kurguyla herkese merhaba umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLSİZ
Romancehayatıma bir lanet gibi çöküp girdin! nerden girdin sen benim hayatıma konuşamıyorsun bile ! dilsizsin tekisin. yetmiş miydi bana ? o ağır sözler bana yetmiş miydi yoksa daha da hak ediyor muydum ? Dilsiz doğdum Dilsiz öleceğim...