Pohled Ell:
Ráno jsem se probudila s neuvěřitelnou bolestí hlavy. Co jsem to včera kurva dělala? Vedle mě se usmíval Dominik „dobré ráno” pozdravil mě „dobré, co jsem včera dělala proboha” řekla jsem a při tom se chytila za hlavu „no my jsme měli show a když jsme se vrátili do backstage tak jsi byla nalitá jak prase, jo a chtěla jsi mrdat s Jakubem” vykulila jsem na něho oči „neee panebože” chytla jsem se za hlavu, Dominik se začal smát.
„Vstávejte hrdličky” vletěl do pokoje Jakub „zachvilku musíme vyrazit do Zlína” hned jak to dořekl znovu zavřel dveře. Povzdechla jsem si „Domi mě se nikam nechce” zakňučela jsem „musíme, a tentokrát půjdeš s náma na stage” usmál se a dal mi pusu.Momentálně jsme na zvukové zkoušce ve Zlíně „kurva” zařval Dominik když mu z ruky vyklouznul mikrofon „píčovskej mikrofon vole” musela jsem se zasmát. Kluci už dozkoušeli a momentálně míříme na jídlo. „takže poprosim čtyřikrát ten steak s bramborama a dvakrát špagety” řekl Jakub servírce, ta debilní servírka se furt usmívala na Dominika, stiskla jsem mu ruku co měl položenou na stole a ta servírka uraženě odešla „můj Dominiček” řekla jsem namyšleně, všichni se jen zasmáli.
Za deset minut začíná show, jsem celkem nervózní protože mi Dominik řekl že s nima půjdu na stage. Show začala, jsem s Radkem u DJ stolu. Lidi zpívají neuvěřitelně, je hezký vidět že kluci mají tolik fanoušků kteří je mají rádi. „a teď bych poprosil aby sem přišla moje nejmilovanější holka” ukázal na mě ať jdu za ním. Vyšla jsem za ním lidi začali ječet „miluju tě kurva moc” zakřičel Dominik do mikrofonu a dlouze mě políbil. Lidi začali ječet čím dál víc.
Takže lidi já jsem se rozhodla že bude víc části ale budou kratší, podle mě je to lepší než kdybych vydávala jednu část za pomalu měsíc ✨
Můžete mi kdyžtak napsat co si o tom myslíte💗
ČTEŠ
Miluju tě Dominiku //FF Nik Tendo//
Kısa Hikaye„Raz, dva, tři, čtyři, pět, šest, sedm číslo bytu ve kterým jsem poznal tvoji dceru" u posledního slova se mi prolomil hlas, zase jsem si na ni vzpomněl „kurva já to prostě nedám!" zařval jsem na Radka kterej mi pomáhal nahrávat a svezl se se slzama...