POHLED VIKY:
S Dominik jsme dojeli ke studiu."Tak jdeme" zavelí Dominik a oba vystoupíme z auta.
"Jo no, nejspíš tam bude Natka" řekne Dominik, když stojíme před dveřmi studia a poškrábe se na zátýlku.
"Jaká Natka?" zeptám se a skřížím ruce v kříž na mých prsou.
"Ježíši v klidu, Radkova holka" uklidňuje mě Dominik.
"Aha" odpovím se smíchem, Dominik mi vlepí polibek a konečně vcházíme do studia.
"No konečneeee" křikne Kuba a vyrazí k nám, pozdraví se s Dominikem a mě obejme stejně tak udělal i Pepa.
"Ahoj, jsem Naty" přijde ke mě zmiňována Radkova holka.
"Ahoj, Viky" odpovím ji, roztáhne ruce na objetí a tak se s ní obejmu. Pozdravíme se i s ostatními a jdeme si s Dominikem sednout.
"Hej Vikinoo, doufám, že počítáš zase s tím, že vyhraju další souboj v pití drinku" křikne na mě Kuba.
"Prosimtě, máš velký oči" řeknu mu. Tohle mi dřív říkávala babička a mě to hrozně štvalo.
"C, uvidíš" odpoví mi Kuba.
"Hele tak kdo do toho půjde?" zeptá se Robin, který už začíná něco s velkým Jakubem mixovat.
"Tak myslím, že my dva jsme jasný" křikne Kuba a mrkne na mě, já se jen usměji a přikývnu na souhlas.
"Pojď taky Natko" popostrkuju Natku.
"Ne, díky" odsekne mi.
"Hele tohle už není jak minule, tohle je pořádnej nářez, takže do toho nelez kvůli Jakubovi jestli nechceš" řekne mi se starostí velkej Jakub.
"Neboj, já už toho vydržela" odpovím a usměji se. Jo jednou jsem vypila tři panáky vodky za sebou kvůli taky nějakýmu hecu, no po deseti minutách jsem šla na záchod a mám okno. Ale tak co fitla jsem to.
"Takže Kuba, Viky, Pepa, Dominik, Dan, Tom a já" prohlásí Robin.
"Tak tady to je" řekne velkej Jakub a rozdá nám drinky.
"Mám to v kapse" řekne mi s jistotou Kuba vedle mě a mrkne na mě.
"Hele klídek Jakube" propíchne pohledem Dominik Kubu.
"Tři, dva..." začne odpočítávání velkej Jakub.
"Nenechám tě vyhrát Kubíčku" řeknu Kubovi těsně před startem, Kuba se jen zarazil a rychle na mě koukl.
"Teď!" odstartoval velkej Jakub. Začala jsem pít a všimla jsem si, že měl Kuba trochu zpoždění v pití jak jsem ho zaskočila, ale to bylo v plánu.
"Jsem první!!!" křikne po chvíli Dominik s velkou radostí a výhrou nad Kubou. Kluci ho poklepou po zádech na pyšnost, že to vyhrál.
"Jsi můj výherce Domčo" řeknu po chvilce, když se vzpamatuju fakt to bylo silný.
"Přece bych nenechal Jakuba vyhrát" odpoví Dominik, když mu obmotám ruce okolo krku a on mě okolo pasu. Vlepí mi polibek, který se prohloubí v líbání.
"Pojď tancovat" zakňourám na Dominika, když se odtrhneme na nedostatek kyslíku.
"Tak pojď kotě" odpoví mi, udělám otočku s jednou rukou spojenou s tou Dominikovou a jdeme tančit.
"Jdu si sednout" řekne mi po chvíli Dominik.
"Ne ještě neee" chytnu ho za ruku aby mi neodešel.
"Hned přijdu, ano?" řekne mi, já ho pustím a Dominik si jde sednout ke klukům.
"Fakt ho miluješ co?" zeptá se mě Natka po chvilce co odešel Dominik a přidala se ke mě tancovat.
"Moc" odpovím a usměji se. Kouknu na Dominika a usměji se.
"Sluší vám to, taky tě miluje je to poznat" pochválí nás Natka.
"Miluju Dominika Cittu" prohlásím v tanci s Natkou a usměji se na Dominika.
"Já miluju Viky Cittovou" prohlásí nazpět Dominik a vydá se ke mne.
"Takže už jsem Cittová jo?" zeptám se Dominika a obmotám mu ruce kolem krku, on tak stejně udělá s rukama okolo mého pasu.
"Ano" odpoví mi sebejistě a vlepí mi polibek.
K O N E C!!! Snad se vám příběh líbil.
Budu psát další, takže budu moc ráda za sledování a přečtení dalšího příběhu, který snad co nejdříve vyjde!
Omlouvám se za chyby! <333
ČTEŠ
já koukal ji do oci, ona koukala do mejch
Romancezmeni ji on? nebo snad ona jeho? sexuální sceny, drogy a alkohol