Słowem wstępu

367 15 7
                                    

03.02.2023

Cześć, witam wszystkich, mam na imię Maciek i jestem transpłciowym chłopakiem. Uczę się w liceum, a co za tym idzie lat mam naście, mieszkam w małym mieście na południu Polski, kocham zwierzęta i muzykę (sam czasem grywam na gitarze). Poza tym lubię uczyć się języków, dlatego też wylądowałem na profilu o takiej tematyce. W wolnym czasie rysuję lub spaceruję, gdyż zapominam wtedy o całym świecie i mam po prostu święty spokój ;).

Sam nie wiem, co dokładnie skłoniło mnie do pisania tej książki, myślę że trochę zainspirowałem się innymi osobami, które prowadzą takie "pamiętniki". Jest ich już trochę na Wattpad'owym rynku, ale chciałem dołożyć coś od siebie :D. Moim celem jest przedstawienie rzeczywistości z punktu widzenia osoby trans ftm, swoich postępów, odpowiadanie ciekawych (lub nie) historyjek z życia oraz poznanie Was i Waszych doświadczeń. Jestem otwarty na różnorakie porady czy propozycje dotyczące omawianych tematów, więc piszcie śmiało co tylko przyjdzie Wam na myśl.

Jeżeli chodzi o plan na "lekturę", chciałbym każdy rozdział przeznaczyć na inne zagadnienie, chyba że będzie ono zbyt obszerne. Postaram się nie przytaczać kropka w kropkę skomplikowanych definicji, tylko tłumaczyć je w miarę w prosty sposób - z polskiego na nasze. Ponadto pragnę zaznaczyć, że często będę przedstawiał swoje zdanie na dany temat, z którym pewnie nie każdy się zgodzi, ale z góry proszę o nie hejtowanie i nie obrażanie siebie nawzajem.

Myślę, że to wszystko jeżeli chodzi o wstęp, resztę startuję z normalnymi zagadnieniami. Tymczasem się żegnam i mam nadzieję, że książka przypadnie Wam do gustu ;).

Maciek

Who am I? 🏳️‍⚧️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz