Tanıtım 🌑

281 10 1
                                    

Herkese merhaba ,İlk kitabım olucak ve umarım beğenirsiniz sizi seviyorum, ayrıca eski okurlarımdan özür diliyorum kitabın akşını değiştirdiğim için.

Dayısının kanser olduktan sonra ailesini yiğeni berra'ya ailesini emanet etmesi, berra'yı ise çocukluğundan beri aşık olduğu adam'a emanet etmesi üzerine hayat onun istediği gibi ilerleyemedi 25. Yaş gününde en büyük ihanet darbesini aldıktan sonra çocukluğunun mahallesini terk edip her şeyini bırakıp Şırnağa gitmişti ve arkadaşının ailesi sayesinde asker lojmanında hakim olarak kalmaya izin vermişlerdi.

~Berra~:

Karşımda oturmuş bir grup ile kahvaltı yapan dev gibi olan adam'a bakıyordum gözlerimi ondan çekmeyince üzerinde ki baskıyı anlamıştı ki gözlerini bana döndürmüştü,kendisi gibi olan çevik ve sert bakışları ile bana bakmaya başlamıştı ne ben gözlerimi ondan çekiyordum ne de o benden gözlerini çekiyordu.Burda kalmamı sağlayan arkadaşım güneş'in dürtmesi ile gözlerimi ondan çekmiştim "kızım adam'a niye öyle bakıyorsun? manyak mısın? korkmadın mı?" kafamı anlamadığım için hayır diye salladım "niye korkmam lazım ki? adam öcü mü?" kollarımı tutup sessizce yaklaştı "öcüden bile beter! o az önce bakıştığın adam'a burda Kara Gölge derler! Herkes korkar ağabeyim bile düşün! adam herkese sert,kaya gibi normal tonda konuşsa bile sesi sanki bağırıyor gibi çıkar, sakın bulaşma onu görmezden gel!" tekrar bakışlarını karşısında ki adam'a çevirdi hala ona bakıyordu sabahtan beri çekmemişti gözlerini sanki kendisine şüpheli gibi bakıyordu,oysa ki kadın ondan uzak duramazdı onu kendisine çeken bir şeyler vardı ve o ilgisini çeken şeyleri öğrenemedikten sonra peşini bırakmazdı...

Umarım beğenirsiniz,sizi çok seviyorum...🌑🫀🌹

YAZ GÜLÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin