~Zaman Büyüsü~
Elis'ten~
Sabah uyandığım gibi yanıma döndüm ama eren yoktu. Hızla doğruldum ve çocukların odasına gittim evet, süpriz! İkiz çocuğumuz oldu biri kız biri erkek.
Enis ve çilek...
Yeşim doğururken ben de halimeydim. Yeşimin ve abimin bir kız çocukları olmuştu adı da tuğba. Çok şirin aynı yeşim gibi.
Eren ikizlerin başında uyuya kalmıştı. Bu aralar uykusuzluk çekiyorduk ama bu bizim için bir problem değildi. Herkes küçükken annesini ve babasını uykusuz bıraktı sonuçta dimi? Bende annemi uykusuz bıraktığım zamanları düşünüyorum bazen. Tamam yalan söyledim hep düşünüyorum ama duramıyorum ki.
"Sevgilim kalk hadi" dedim ereni dürterek.
"Hımm?" dedi.
"Kalk hadi çileğin yatağının başında uyuya kalmışsın" dedim.
Kalkarak bana döndü ve sarıldı. "Kokunu özlemişim çileğim" dedi.
"Bende seni özledim çikolatam" dedim.
"Bu gün biraz birlikte vakit mi geçirsek?" dedi eren.
"Aslında çok iyi olur" dedim.
"Hadi odamıza gidelim uyanacaklar yoksa" dedi. Onayladığımda elimden tutup aynı kattaki odamıza girdik. Üstümüzü değiştirip aşağı indik ve kendimize kahve yaparak oturma odamıza girdik.
"Aşkım iyi misin?" dedi eren.
"Nerden çıktı şimdi bu soru tabiki iyiyim" dedim.
"Yalan söyleme bebeğim seni çok iyi tanıyorum gözlerindeki o hüzünü tanıyorum. Anneni mi özledin?" dedi eren elimi tutup.
"Evet, annemi özledim ne zamandır gitmiyorum yanına. Eren, bugün annemin yanına gidelim mi?" dedim.
Ağlıyordum bunu Eren de fark etmiş olacak ki sarılmıştı bana.
"Gideriz bebeğim yeterki sen iste" dedi yanağımdan öperken.
"Baba, annem neden ağlıyor?" diyerek önümüzde durdu çilek. Çileğin elini ise enis tutuyordu. Çilek, enisi yeni uyandırmıştı olacak ki Enis gözlerini ovuşturuyordu.
"Bu iyi fikir değildi çilek odamıza geri dönelim" dedi enis.
"Olmaz annem ağlıyor" dedi çilek.
Eren çileği kucağına aldı ve sarı saçlarını geri attı. Enisi de ben kucağıma aldım.
"Civciv, anneniz annesini özlemiş o yüzden ağlıyor" dedi eren. Erene baktığımda daha da gözlerim dolmuştu
"Annanemi görmeye gidelim" dedi enis
"Evet kırmızı çiçekte koyarız annemin en sevdiğinden" dedi çilek.
Çocuklar bunları söyleyince daha fazla duramadım ağlamaya daha şiddetli bir şekilde devam ettim.
"Anne ağlama lütfen" diyerek göz yaşlarımı siliyordu enis.
"Tamam ağlamıyorum" dedim gülerek.
"Tamam o zaman siz iki minik gidip yüzünü yıkayın pijamaları çıkarın ve hemen gelin bizde kahvaltıyı hazırlamış oluruz" dedi eren.
"Tamam baba" diyerek ikiside kalktı ve gitti. Bende arkalarından bakarken eren çenemden tutu ve yüzümü kendi yüzüne çevirdi. Dudağımdan öpüp geri çekildi.
"Çocuklar iyi geldi ha?" dedi gülerek .
"İyiki size sahibim eren yoksa ne olacaktı bana merak etmiyor değilim. Büyük ihtimale depresyondan çıkamazdım" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Çilek | Instagram
RomantizmSıradan hayatı olan çilek kadın, Onun hayatına giren çikolata adam. Ayrılmaz ikili olan çikolatalı çilek, bakalım bu ikiliyi birleştirebilcek mi?