10 EKİM 2022 ( 1 SENE ÖNCESİ )
GECE YARISIHer yaşamın bir sonu vardı.Benimki de dünyada en sevdiğim insanla tanışma günümün ,son günüm olması olacaktı belliki.
Aslında genel olarak ölümümü düşünürdüm.Ama hiç böyle hayal etmemiştim.Ya depremde ya kalp krizi ya da suda boğularak ölüceğimi düşünmüştüm.Kısmen 1 tanesi doğruydu.Uçurumun sonunda okyanus vardı.
Hayatımda en azından 1 tane şeyi doğru tahmin etmiştim.Bu hayattan göç etmenin boş ama iştah açıcı sevincini yaşarken arkamdan ismimin seslenildiğini duydum.
-Cemree!
Kafamı yavaşça geriye döndürdüğümde gelenin o olduğunu anladım.
GÜNÜMÜZ
-Hadii hızlıca yede sınava geç kalmayalım.
-Bana diyene bak sanki kendisi motor da.
-Tamam tamam oyalanma hadi kapıda kalmak istemiyorum.4 senedir bu sınav için didiniyorum ben.
-Benim elim armut topluyodu sanki ,ben de çalıştım.Ama senin kadar dert etmiyorum.Sanki üniversiteyi bitirince sonumuz çok değişik olucak.Yine işsiz olucaz.
dedim ,ağzımdaki lokma bitmeden.
-Off be Cemre amma da mızmızlandın.Tamam bitir yemeğini de çıkalım işte.Üstümü değiştirmeye gidiyorum ben ,gelince çıkarız haberin olsun.
-Pijamayla mı gidim Oğuz ne bekliyosun.
-Yemeğe biraz ara ver de üstünü değiştir o zaman kızım.
dedi yanağıma bir öpücük kondurup.Şakasına kolumla silmeye başladım yanağımı.Hızlıca ondan önce davranıp masadan kalktım ve üstümü değiştirmeye gittim.Kapıyı kapattığımda Oğuz'un da yerinden kalktığını duydum.Ondan önce giyinip hızlıca banyoya vardım ve saçımı toplayıp kendi kendime motivasyon konuşması yapmaya başladım.
-Tamam Cemre yapamayacağın bir şey değil.Zaten sonunda her türlü işsiz kalıcaz.Çok da stres yapmaya gerek yok.Sakin olursam halledebilirim.
derken banyo kapısının alacaklı gibi vurulmasıyla sustum.
-Çıksana Cemre banyodan sonrada yaparsın motivasyon konuşmanı ,saçımı yapıcam hadii ,Cemreeee...
-Oğuz'un aynı şeyleri söylemesiyle çıktım banyodan ve dış kapıya doğru yol aldım.Elime anahtarı alıp sallamaya ve konuşmaya başladım.
-5 dakikan var.Yoksa kitlerim kapıyı üstüne kalırsın burada.Tek başıma giderim sınava da.
Benim bunları söylemem ile kahkahalarını tutamadı.
-Sen araba kullanmasını bilmiyorsun ki.
-Olabilir.Otobüsler ne güne var.
-Tamam tamam.Hızlı olurum.
dedi sırıtarak ve kapattı kapıyı.10 dakikanın sonunda çıkabilmişti banyodan.
-Yatıya mı kaldın Oğuz.Sabahtan beridir başımın etini yiyorsun geç kaldık diye.Bir saça 10 dakika uğraşıyorsun.Benim değilde senin yüzünden geç kalıcaz.
-Haklısın ama olmadı napabilirim kötü saçla mı çıkayım dışarı.Kızlar mahrum mu kalsın şu yakışıklılıktan.
-Kızlarda oturmuş seni bekliyodu zaten.Diyorlardı bizim Oğuzumuz nerde diye.Bayılıyorlar sana.
-Sen bayılsan yetiyor bana ,onları napim.
dedi arabanın kilidini açarken.Haklı olduğuna kanaat getirdikten sonra ikimizde sessizce arabaya bindik.Yol boyunca pek de konuşmadık.Sınav yerine vardığımızda kalbim duracak gibiydi.4 yıldır ikimizde bu sınava hazırlanıyorduk.Gerçi geçen sene benim yüzümden Oğuz pekte odaklanamamıştı.Ama bunu dile bile getirmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN IŞILTISI
Teen FictionCemre ,hayatındaki onlarca olumsuz olay sonucu hayatına son vermeye karar verir. Bunun içinde Oğuz ile ortak noktalarının kesiştiği uçurumu tercih eder. Ancak uçurumu tercih etme sebebi olan Oğuz'un onun hayatını kurtaracağını ve yaşama geri kazand...