Ders zilinin çalmasıyla daha çok gerildim. Deniz'in yanından kalkmadan stresle kapıya bakıyordum. Bacaklarımı istemsizce oynatıyor, ellerimi birleştirmiş oturuyordum.
Ters ve stresli bakışlarımı fark eden deniz elimi tuttu.
"Rahatla biraz özgür.."
Ona kafamı döndüm ve hafifçe gülümsedim. Ardından istemsizce aynı pozisyona geri döndüm.
Öğretmenin tekrar sınıfa girmesiyle ayağa kalktık. Açık kalan kapıya odaklandığım için heyecanlıydım.
Ve sonunda beklenen an geldi. Ada ve yanında bir sürü öğrenci daha sınıfımıza girmişti. Ada'nın gözleri beni arıyordu. Onu gördüğümde istemsizce önümdeki çocuğun arkasına sakladım kendimi.
Hala beni bulmaya çalışıyor gibiydi. Deniz yanımda beni dürtüyor, aynı zamanda gülümsüyordu. Sesini duyunca onu cimcikledim. Böylece sustu.
Gerginliğimi atmak için saklandığım yerden kafamı çıkardım ve ada'ya sabit bir şekilde bakarak geriye yaslandım. Dik duruşumun ardından beni fark etti..
Bakışları değişti ve istemsizce heyecanlandı. Bunu anlayabiliyordum.
Çünkü bana bakarken gülümsüyordu. Gözleri parlamıştı ve sonunda aradığını bulmuş gibiydi.Öğretmenin anlattıklarını dinlemiyordum... Sadece ona bakıyordum. Hocanın yönlendirmesiyle gruplara dağılmak için harekete geçtiler.
Deniz ve bana doğru gelen Ada, önümüzdeki sıradaki çocuğun kalkıp başka sıraya geçmesiyle oraya oturdu.
Tam karşıma..
"Selam.."
Deniz ada'ya gülümsedi ve beni dürttü.
"Selam, hoşgeldin ada! Bizim kulübe geleceğini bilmiyorduk. Şaşırdık.."
Ada, deniz'e gülümsedi ve ardından bana baktı. Sert ama tutkulu bakışlarımdan etkilenmiş olacak ki, bir anda gözlerini kaçırdı.
"Evet. Burada ilgimi çeken şeyler var."
Deniz bana baktı, sıranın altından ayağıyla beni dürttü. İrkildim, hopladım ve sinirlendim. Ona baktığımda aniden yerinden kalktı ve Ada ile yer değiştirdi.
"Ada gel, sen böyle otur. Ben diğer çocukla oturacağım. Malum, senden başka gelenler de var. Karşılamak lazım. Siz konuşun.."
Bana imayla baktı ve kaşlarıyla kızı işaret etti. Şu anki tipini görseydiniz, gülmekten ölürdünüz. Ama ben gülemiyordum. Ne hissedeceğimi bilmiyordum..
Ada yanıma oturduğunda sessizce bana bakarak beklemeye başladı.Girişken davranmasına rağmen o da çekiniyor gibiydi. Sonuçta kıza çok sert davranmış ve onu neredeyse hiç dinlememiştim. Ama inatçı bir katır olduğum için, bunu kabullenmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketçi'nin Sevgilisi | [gxg] (Tamamlandı )
ЮморOkulunuzun basket takımı vardır. Ve de onların popüler sevgilileri.. Başlangıç tarihi :Ocak 2023🍓